гасне като я запаля топла
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: гасне като я запаля топла
е тва е ,до входящите колектори.Моята яко гаснеше от тоя клапан![]()
![]()
Под тоя големия цилиндър има една букса при мен беше клеясала ,като я почистих спря да гасне и се оправи.
Я кажи кой номер на снимката, че май съм сменил друг клапан!

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
Re: гасне като я запаля топла
под този черен цилиндър

е ето този клапан,при мен се беше окислил много здраво


е ето този клапан,при мен се беше окислил много здраво

- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: гасне като я запаля топла
petio_bmw 318is написа:под този черен цилиндър
е ето този клапан,при мен се беше окислил много здраво
и как го хвана че е от там? грешка даде ли ти?

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: гасне като я запаля топла
mihal написа:да като подавам газ си работи добре....а тогава защо вече не заглъхва като отворя капачката за маслото, а даже ми се струва че си вдига оборотите
Когато вадиш щеката на работещ двигател и вдига оборотите, означава брокирал клапан за картерни газове. При поставена щека в блоккартера се създава голямо подналягане и въздуха влиза и през най-малкото неуплътнение, обикновено през О-пръстените на щеката или капачката за наливане на масло. Поради тази причина горивната смес обеднява и двигателя започва да тресе и гасне на празен ход. Работещият клапан за картерни газове, се движи свободно по оста и не позволява създаване на подналягане в картера, като пропуска само продухваните газове. На работещ и загрял двигател, след вадене на маслоизмерителната щека, оборотите трябва леко да паднат и се стабилизират до нормалните за празен ход, без да ги надвишават. При поставяне на пръст в тръбата на щеката почти не трябва да се усеща засмукване на въздух.
- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: гасне като я запаля топла
ивчо3 написа:mihal написа:да като подавам газ си работи добре....а тогава защо вече не заглъхва като отворя капачката за маслото, а даже ми се струва че си вдига оборотите
Когато вадиш щеката на работещ двигател и вдига оборотите, означава брокирал клапан за картерни газове. При поставена щека в блоккартера се създава голямо подналягане и въздуха влиза и през най-малкото неуплътнение, обикновено през О-пръстените на щеката или капачката за наливане на масло. Поради тази причина горивната смес обеднява и двигателя започва да тресе и гасне на празен ход. Работещият клапан за картерни газове, се движи свободно по оста и не позволява създаване на подналягане в картера, като пропуска само продухваните газове. На работещ и загрял двигател, след вадене на маслоизмерителната щека, оборотите трябва леко да паднат и се стабилизират до нормалните за празен ход, без да ги надвишават. При поставяне на пръст в тръбата на щеката почти не трябва да се усеща засмукване на въздух.
а самия клапан като го сваля как да го проверя дали работи? духам , смуча(особенно неприятно е смученето


- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: гасне като я запаля топла
Изчисти си и после измери за всеки случай стъпковото моторче и недей да търсиш под вола теле 

- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: гасне като я запаля топла
сменен клапан, картерни газове... понаиграват още оборотите но си мисля че наистина беше за смяна , понякога кат отворех преди капачката на маслото смучеше много силно и оборотите се вдигаха.....
да разкажа как се почна всичко.. ходих на дълаг път, и ми направи голямо впечетление че колата прекъсна при ускоряване за около полвин секунда , прекъсването беше придружено със светване на лампа от долния ред на таблото(мисля че червена беше, може и чека на двигателя да е бил макар че е жълт)... на следващата сутрин паля и звучеше зле като на 3 цилиндъра, като поработи малко се оправи.... дотук всичко друго добре.... на връщане вече в БГ заредих от някъв лукоил 95 и колата направо спря да варви известно време... надолнище нагорнище - нямаше ряз.. после се пооправи, докато след 2-3 дни почна да гасне... сега гасне рядко, след смяната на клапана не ми е гаснела... ще пробвам с малко в-пауър да се прочистят дюзите
p.s. пак ми го направи тоя намер... вартя стартера, пали на 4-ърт оборот (много по бързо от нормалното) и гасне, после въртя припалва и пак гасне докато накрая и не припалва даже докато не подам газ с крак.......като ги стабилизирам за няколко секунди с крак оборотите, всичко се оправя и даже не играят ми си работи савсем нормално колата... вече почвам за някъв датчик да си мисля.... на елкон ходих ама тя точно тогава не направи проблем....
почистих го много добре това моторче, как да го измеря??
в чудо се виждам вече.... или е от моторчето или от компютъра или нещо бърка компютъра.... като почне да прави много мизерии изкарва грешка дебитомер "1215"

да разкажа как се почна всичко.. ходих на дълаг път, и ми направи голямо впечетление че колата прекъсна при ускоряване за около полвин секунда , прекъсването беше придружено със светване на лампа от долния ред на таблото(мисля че червена беше, може и чека на двигателя да е бил макар че е жълт)... на следващата сутрин паля и звучеше зле като на 3 цилиндъра, като поработи малко се оправи.... дотук всичко друго добре.... на връщане вече в БГ заредих от някъв лукоил 95 и колата направо спря да варви известно време... надолнище нагорнище - нямаше ряз.. после се пооправи, докато след 2-3 дни почна да гасне... сега гасне рядко, след смяната на клапана не ми е гаснела... ще пробвам с малко в-пауър да се прочистят дюзите
p.s. пак ми го направи тоя намер... вартя стартера, пали на 4-ърт оборот (много по бързо от нормалното) и гасне, после въртя припалва и пак гасне докато накрая и не припалва даже докато не подам газ с крак.......като ги стабилизирам за няколко секунди с крак оборотите, всичко се оправя и даже не играят ми си работи савсем нормално колата... вече почвам за някъв датчик да си мисля.... на елкон ходих ама тя точно тогава не направи проблем....

стан написа:Изчисти си и после измери за всеки случай стъпковото моторче и недей да търсиш под вола теле
почистих го много добре това моторче, как да го измеря??
в чудо се виждам вече.... или е от моторчето или от компютъра или нещо бърка компютъра.... като почне да прави много мизерии изкарва грешка дебитомер "1215"





- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: гасне като я запаля топла
mihal написа:сменен клапан, картерни газове... понаиграват още оборотите но си мисля че наистина беше за смяна , понякога кат отворех преди капачката на маслото смучеше много силно и оборотите се вдигаха.....
да разкажа как се почна всичко.. ходих на дълаг път, и ми направи голямо впечетление че колата прекъсна при ускоряване за около полвин секунда , прекъсването беше придружено със светване на лампа от долния ред на таблото(мисля че червена беше, може и чека на двигателя да е бил макар че е жълт)... на следващата сутрин паля и звучеше зле като на 3 цилиндъра, като поработи малко се оправи.... дотук всичко друго добре.... на връщане вече в БГ заредих от някъв лукоил 95 и колата направо спря да варви известно време... надолнище нагорнище - нямаше ряз.. после се пооправи, докато след 2-3 дни почна да гасне... сега гасне рядко, след смяната на клапана не ми е гаснела... ще пробвам с малко в-пауър да се прочистят дюзите
p.s. пак ми го направи тоя намер... вартя стартера, пали на 4-ърт оборот (много по бързо от нормалното) и гасне, после въртя припалва и пак гасне докато накрая и не припалва даже докато не подам газ с крак.......като ги стабилизирам за няколко секунди с крак оборотите, всичко се оправя и даже не играят ми си работи савсем нормално колата... вече почвам за някъв датчик да си мисля.... на елкон ходих ама тя точно тогава не направи проблем....стан написа:Изчисти си и после измери за всеки случай стъпковото моторче и недей да търсиш под вола теле
почистих го много добре това моторче, как да го измеря??
в чудо се виждам вече.... или е от моторчето или от компютъра или нещо бърка компютъра.... като почне да прави много мизерии изкарва грешка дебитомер "1215"![]()
![]()
![]()
Нищо не правиш като чистиш моторчето за празен ход. Дори по-зле става, особено като се нагрее от колекторите. И да го замериш, ще покаже 8 ома, подай му ток и ще се раздвижи, но с течение на времето и експлоатацията се появяват хлабини между вътрешната повърхнина на цилиндъра и клапата, около оста също има луфт, клапата задира и направо го засили към кофата за боклук. Пробвай с работещо такова и когато си сигурен, че причината е в него, купи си НОВО, в никакъв случай старо и ще забравиш за проблемите. Ако ти се занимава може да направиш нещо, което НЕ ТИ ПРЕПОРЪЧВАМ. Пробвай през отвора, противоположен на клапата да напълниш с грес. Загрей с нещо моторчето и опитай да изчистиш частично греста. Свържи двете крачета на моторчето с 12 волта напрешение и раздвижи клапата. С въздух под налягане и отворена клапа изкарай колкото може повече от греста. Отново раздвижи клапата. Така греста ще обере луфтовете и може известно време да караш, но не си заслужава. И без да го сваляш може да разбереш какво му е състоянието. На студен двигател палиш без газ. Вдигнат ли се първоначално оборотите на 1500 или повече, направо го отпиши. Коректно работещото на студен старт вдига оборотите до 1000-1100 макс. Като го свалиш, разтръсни го рязко. Има ли потропване, също го отпиши.
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: гасне като я запаля топла
ивчо3 написа:И без да го сваляш може да разбереш какво му е състоянието. На студен двигател палиш без газ. Вдигнат ли се първоначално оборотите на 1500 или повече, направо го отпиши. Коректно работещото на студен старт вдига оборотите до 1000-1100 макс. Като го свалиш, разтръсни го рязко. Има ли потропване, също го отпиши.
ами по някой път ми е вдигало високи обороти.... трака като го клатя!!... за сега го оставям така, кат почне много мизерии да прави токава ще се занимавам... може ли да съм го прецакал дет го чистя с коресилин?

26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани