скъса се купето
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- bighill north
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 17.11.2009
- Местоположение: Мухльово(на 5 км. от Пампорово)
- Пол: Мъж
- Кара: SL55 AMG
Re: скъса се купето
връщайки се на темата бих посъветвал автора:
ЗА ДА НЕ КЪСАШ КУПЕТО ТИ,
БИЛЩЕЙН ЖЪЛТ СИ СЛОЖИ
И ЗА ПРОБЛЕМА ЗАБРАВИ
ЗА ДА НЕ КЪСАШ КУПЕТО ТИ,
БИЛЩЕЙН ЖЪЛТ СИ СЛОЖИ
И ЗА ПРОБЛЕМА ЗАБРАВИ
Scrap Team Extreme
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Re: скъса се купето
Шарампоя написа:стан написа:наскоро имаше супер тема по тоя въпрос
Ето я.Кофти проблем4еhttp://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=171548

значи темата ви харесва? Искаше ми се след като я качих на никой да не му се налага да пише по темата ама като гледам все едно като я пуснах и още 50 човека изреваха, а допреди това почтни никой в нашия раздел

Re: скъса се купето
bighill north написа:връщайки се на темата бих посъветвал автора:
ЗА ДА НЕ КЪСАШ КУПЕТО ТИ,
БИЛЩЕЙН ЖЪЛТ СИ СЛОЖИ
И ЗА ПРОБЛЕМА ЗАБРАВИ
вече си купих апекс колега значи колега преди карах е30 като бях по малак не че сега сам голям ама както и да е значи как го карах и гумите подскача и какво ли още не е подскачало и нищо не се скъса а тази е36-ца и направих едно сериозно каране и се разглоби


Re: скъса се купето
bighill north написа:колега дилемата ти е грешна.
Казуса какво да избера е:ДВОЕН ИЛИ ТРОЕН
Троен бре, те у Слиен само Мтех2 праат

Re: скъса се купето
hristofar написа:bighill north написа:връщайки се на темата бих посъветвал автора:
ЗА ДА НЕ КЪСАШ КУПЕТО ТИ,
БИЛЩЕЙН ЖЪЛТ СИ СЛОЖИ
И ЗА ПРОБЛЕМА ЗАБРАВИ
вече си купих апекс колега значи колега преди карах е30 като бях по малак не че сега сам голям ама както и да е значи как го карах и гумите подскача и какво ли още не е подскачало и нищо не се скъса а тази е36-ца и направих едно сериозно каране и се разглобизначи ключа на загадката е колата да има хубаво твърдо окачване така го разбирам аз
ми да ти кажа не е от колата, а от поддръжката и. щото на мен седана ми е германка и се изтезава вече втора година, кара се само на 17ки и няма скъсване на купето никъде. а като германка си има тук таме ръждичка, така, че да не ми обяснява някой,у колко били кекваи. кекави са им шофьорите или по-точно собствениците, щото не си поддържат колите като хората.
ПС и стига сте ми ги хвалили тия е30ки, като искате да говорим за истински БМВ-та дайте да говорим за последното истинсо, а това е далеч от е30, по-точно истината е в е28.
Нали Роска

- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: скъса се купето
sonny написа:ПС и стига сте ми ги хвалили тия е30ки, като искате да говорим за истински БМВ-та дайте да говорим за последното истинсо, а това е далеч от е30, по-точно истината е в е28.
Нали Роска
спор няма тука вече съм съгласен

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: скъса се купето
Тури подсилващи планки от М3 и тогава 

- bighill north
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 17.11.2009
- Местоположение: Мухльово(на 5 км. от Пампорово)
- Пол: Мъж
- Кара: SL55 AMG
Re: скъса се купето
абе е28 ама и то къса секи ден алуминиевото ухо на капака на дифа,виждал съм и отпорена ламарина с тампона,доволно тъпо е направено.
За човека с апексите ще кажа ,че на е36-тицата и требват ШОК АБСОРБЪРИ ,а не просто некви амортесори!Под шок абсорбъри разбирам Боге Гас Прешър и Билщеин със жълт цвят на тубуса,АБСОЛЮТНО ВСИЧКО ОСТАНАЛО Е ШИТ НА СТЕПЕН БЕЗКРАЙНОСТ!
За всички други е36тичкаджий ще споделя ,че не съществува е36-тица със читави амортесори,ОСВЕН АКО ЛИЧНО ТИ НЕ СИ ГИ СМЕНИЛ!Само и единствено с БОГЕТО разбираш ,че тази кола е найстина добра и комфортна(абстрахирайки се от дрънкащите кори,пласмаси и тн.).
Всичко под колата и по ламарината се крепи на амортесора-имаш амортесор имаш и шарнирни връзки,тампони,рейки,шпилки,мостове,бомбета,подкалници,карета и тн.,нямаш амортесори-всичко заминава за неколкостотин км.
Самата дума ти подсказва важноста на този възел-АБСОРБИРА ШОКОВЕ!
За човека с апексите ще кажа ,че на е36-тицата и требват ШОК АБСОРБЪРИ ,а не просто некви амортесори!Под шок абсорбъри разбирам Боге Гас Прешър и Билщеин със жълт цвят на тубуса,АБСОЛЮТНО ВСИЧКО ОСТАНАЛО Е ШИТ НА СТЕПЕН БЕЗКРАЙНОСТ!
За всички други е36тичкаджий ще споделя ,че не съществува е36-тица със читави амортесори,ОСВЕН АКО ЛИЧНО ТИ НЕ СИ ГИ СМЕНИЛ!Само и единствено с БОГЕТО разбираш ,че тази кола е найстина добра и комфортна(абстрахирайки се от дрънкащите кори,пласмаси и тн.).
Всичко под колата и по ламарината се крепи на амортесора-имаш амортесор имаш и шарнирни връзки,тампони,рейки,шпилки,мостове,бомбета,подкалници,карета и тн.,нямаш амортесори-всичко заминава за неколкостотин км.
Самата дума ти подсказва важноста на този възел-АБСОРБИРА ШОКОВЕ!
Scrap Team Extreme
Re: скъса се купето
hristofar написа:колега разбирам те ама нямам парички за билщаин
ШОК АБСОРБЪРИ какво значи това
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: скъса се купето
hristofar написа:hristofar написа:колега разбирам те ама нямам парички за билщаин
ШОК АБСОРБЪРИ какво значи това

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Re: скъса се купето
bighill north написа:абе е28 ама и то къса секи ден алуминиевото ухо на капака на дифа,виждал съм и отпорена ламарина с тампона,доволно тъпо е направено.
За човека с апексите ще кажа ,че на е36-тицата и требват ШОК АБСОРБЪРИ ,а не просто некви амортесори!Под шок абсорбъри разбирам Боге Гас Прешър и Билщеин със жълт цвят на тубуса,АБСОЛЮТНО ВСИЧКО ОСТАНАЛО Е ШИТ НА СТЕПЕН БЕЗКРАЙНОСТ!
За всички други е36тичкаджий ще споделя ,че не съществува е36-тица със читави амортесори,ОСВЕН АКО ЛИЧНО ТИ НЕ СИ ГИ СМЕНИЛ!Само и единствено с БОГЕТО разбираш ,че тази кола е найстина добра и комфортна(абстрахирайки се от дрънкащите кори,пласмаси и тн.).
Всичко под колата и по ламарината се крепи на амортесора-имаш амортесор имаш и шарнирни връзки,тампони,рейки,шпилки,мостове,бомбета,подкалници,карета и тн.,нямаш амортесори-всичко заминава за неколкостотин км.
Самата дума ти подсказва важноста на този възел-АБСОРБИРА ШОКОВЕ!
Само с едно нмога да се съглася с теб, Аз съм с Апекс, чисто нов, имам си под наблюдение и кола с билщайн, пак чисто нов, ами апекса е малко по-добър, моя сетъп е с по-твърда задница, задния амортесьор е доста по-дебел от на билщаина. Напролет ша дода с колата да я видиш, че зимата няма се кара да си кажеш и ти мнението по тоз въпрос. За всичко друго съм на 200% съгласен, има ли луфтове, има пределно натоварване, има и чупене. За дифа на е28 си прав, но като изключим това слабо петно, мисля, да е по-добра от е30ката, ама и тя цепи тампони на дифа кат гламава.
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани