Връщане към 4 цилиндъра?

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Връщане към 4 цилиндъра?

Мнение от Vasilen » 11 Юли 2005, 13:30

Значи гледам тия дни Е90-ките и с огромно учудване виждам че 320 i е 150 кс но вече е 4-цилиндров мотора :confused:
Някой има ли информация защо се променя в тази насока концепцията на БМВ, доколкото знам в близкото минало 2 и нагоре литра двигателите са 6 цилиндрови до достигането на V8 разбира се както и V10 :twisted:
Ени идеа ???
May the BMW force be with you!

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 11 Юли 2005, 13:44

Хммм ...май последния двулитров четири цилиндров двигател е бил М10 и се е монтирал на Е12 но може и да греша. Другия е М3-ката на Е30, където също има само четирицилиндрови с работни обеми 2.0, 2.3 и 2.5.
Връщането към тази концепция на мен лично ми изглежда добра идея. Двулитровите шестаци винаги са ми изглеждали малко муднички...

Глупости на таркалета ...... Де да знам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 1.03.2005
Местоположение: София

Мнение от Aurora » 11 Юли 2005, 13:51

4 цилиндров двигател е по-евтин в производство, тежи по-малко, създава по-малко механични загуби, а 500 мл/цилиндър е съвсем нормално съотношение, няма смисл да усложняват нещата

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 11 Юли 2005, 14:16

Ми според новата политика която БМВ води от компанията се опитват да направят колите достъпни за повече хора, затова се намаляват цилиндрите за да е по нисък разхода, по ефтино производството и цената на колата да е по близка до тази на VW :banghead: , от колкото до тази на Мерцедес примерно. :roll:
Все пак да се надяваме поне малко шефовете на БМВ АГ да се поукротят защото заедно с цената ще вземат да свалят и качеството и тогава :help:
Изображение

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 11 Юли 2005, 14:20

и на мен ми допада тази
концепция за улекотяване
на автомобила с малък атмосферен
двигател... Може да се върти в
повечко обороти, не е чак толкова
капризен откъм охлаждане
А новата магнезиево-алуминиева
структура го прави наистина много
лек и здрав... Вярно че шестака си
е класика, но БМВ имат и традиция
да правят невероятни 4-цилиндрови
мотори, защо да не излезе нещо добро
от това ;)
А точно конкретния двигател в Е90 се
държи много добре и като ускорение
и като разход... едно идеално съчетание
пък и на звук го докарва... донякъде ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Arogance music factory

Мнение от C S L » 11 Юли 2005, 15:03

Здравейте, ентусиасти! Дълго врене само 4етях форума и ре6их и аз да понапи6а ли4но мнение по темата. В момента карам 6cyl аналог на този двигател който коментирате и 4естно казано не съм о4арован по отно6ение на еласти4ност и разход на гориво. Предполагам то4но заради това БМВ са преминали към 4 cyl за 2000cc. Тъй като сам абонат на auto bild в миналия октомврийски брой има6е тест 120и с/у голф 2.0фси - "в режим на пълно натоварване "единицата" успява да спести цели 3 литра пове4е от голф5. ;)

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 11 Юли 2005, 15:42

!!Asen_X написа:Другия е М3-ката на Е30, където също има само четирицилиндрови с работни обеми 2.0, 2.3 и 2.5.
Да това го знам и в последствие се променя!
!!Asen_X написа:Двулитровите шестаци винаги са ми изглеждали малко муднички... Глупости на таркалета ......
Ма верно глупости :mhihi:
Да идеята за поевтиняване на производството я разбирам ... макар че не ми харесва ...
Всъщност 6-така е много приятен за каране ако го разучиш... но при тези цени на бензина... май 4 цилидровия ще ме спечели :P
May the BMW force be with you!


Аватар
Мнения: 1452
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кво ли не...

Мнение от Nasti » 11 Юли 2005, 15:55

Има го и момента с достъпността на колата, 4 цилиндров автомобил се поддържа много по-лесно отколкото 6 цилиндров, освен това по този начин се спестява място под капака, нали се сещаш в колите след 97г. като цяло какво има под капака освен самия двигател лудница. Освен това олекотяването на колата наистина също е много важно, при положение че едни от основните конкуренти - VAG вече масово произвеждат алуминиеви купета, БМВ няма как да не се постарае по някакъв начин да олекоти автомобилите си.
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 11 Юли 2005, 16:45

Последната генерация 318 е от доста време с 2.0 двигател, така че е просто въпрос на номенклатура :)

Новото Е90 320 наистина адски добре се държи за 4 цилиндрово - дори и автоматика е доста приятен за каране.

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 11 Юли 2005, 16:55

Абе, дойде им акъла на нашите :) Не, че имам нещо против шестака, ама 2 литра шестак... звучи добре и със звука си остава :mhihi: Виж 2.5 литра и нагоре вече е истина за 6 цилидъра. :twisted:

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 11 Юли 2005, 17:22

viper написа:Абе, дойде им акъла на нашите :) Не, че имам нещо против шестака, ама 2 литра шестак... звучи добре и със звука си остава :mhihi: Виж 2.5 литра и нагоре вече е истина за 6 цилидъра. :twisted:


И аз съм на това мение.. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 11 Юли 2005, 17:27

каращите ///М10 предлагам да си спестят присмеха ... според мен БМВ и в това изневериха на традицията .. Baby Six Is Dead ,то това не е новина впрочем ,още при Е46 има такава тенденция .А аз лично от както подкарах шестак на кола с по малко цилиндри няма да се кача ,мотора е просто една класа над всеки 4 цилиндров мотор ,не по вървеж ,но като усещане.

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Plague » 11 Юли 2005, 17:28

ако можеше 1.1 6-так щеше да е екстра!!!!!!!!!!!

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 11 Юли 2005, 17:29

Начи ше зимаме само над 2л вече то се видело......един път кат го усетиш по вените 6ко и нема връщанката.......бати и хероина :shock: :confused: А тва че е по добре 2иляди на 4 цил. може да поспорим.Не си вадете грешни изводи сичко е за пари.........и ся кат додат УОУ ЛОШИТЕ ше ви нахранят лошо неверници такива :mhihi:

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 11 Юли 2005, 17:41

viper написа:Абе, дойде им акъла на нашите :) Не, че имам нещо против шестака, ама 2 литра шестак... звучи добре и със звука си остава :mhihi: Виж 2.5 литра и нагоре вече е истина за 6 цилидъра. :twisted:


Много си прав :)

2.8-3.0 е още по-добре ;)

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook