Вибрации

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: Вибрации

Мнение от dimodi » 19 Ное 2009, 12:10

martin_g60 написа:Да прозвучи тъпо но висящият лагер на кардана и гумено каре ако са се скапали дали не трябва да вибрира и жули като описаното от колегата? :dunno:


Това предположиха вчера и в сервиза. В крайна сметка колата ми я огледа едно момче, което определено имаше представа, понеже и той самия караше такава. :) Вдигнаха я и двамата с него я огледахме отдолу. Всичките биалетки се оказаха за смяна, като отзад в ляво биалетката не беше разбита, а прекършена като кибритена клечка. :shock: Не знам как е възможно подобно нещо, умора на метала ли е какво е. :confused: :confused: Иначе колата няма грешка, дори носачите са здрави след 15 хил. км. из нашите кратери. Всички филтри и кори са на мястото си, гърнето е наред. Единият тампон на двигателя е малко омекнал, може да ги сменя по нататък. Смениха ми биалетките и ми размениха предните и задните гуми, понеже задните бяха с много висок грайфер и предположихме, че оттам идва шума. В крайна сметка колата сега се държи по-добре, да видим докога.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 20.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G70
Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options

Re: Вибрации

Мнение от jivko2828 » 19 Ное 2009, 13:48

dimodi написа:Това предположиха вчера и в сервиза. В крайна сметка колата ми я огледа едно момче, което определено имаше представа, понеже и той самия караше такава. :) Вдигнаха я и двамата с него я огледахме отдолу. Всичките биалетки се оказаха за смяна, като отзад в ляво биалетката не беше разбита, а прекършена като кибритена клечка. :shock: Не знам как е възможно подобно нещо, умора на метала ли е какво е. :confused: :confused: Иначе колата няма грешка, дори носачите са здрави след 15 хил. км. из нашите кратери. Всички филтри и кори са на мястото си, гърнето е наред. Единият тампон на двигателя е малко омекнал, може да ги сменя по нататък. Смениха ми биалетките и ми размениха предните и задните гуми, понеже задните бяха с много висок грайфер и предположихме, че оттам идва шума. В крайна сметка колата сега се държи по-добре, да видим докога.


Колега, кажи кое това момче, и телефон ако имаш, че аз утре пътувам към Стара Загора, ако може да огледа и мойта. :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: Вибрации

Мнение от dimodi » 19 Ное 2009, 19:04

jivko2828 написа:Колега, кажи кое това момче, и телефон ако имаш, че аз утре пътувам към Стара Загора, ако може да огледа и мойта. :)


Колега, не знам как се казваше момчето, беше един от механиците в сервиза. Първо погледна капака на въздушния филтър (без да го насочвам) както ме посъветва и колегата Ясен от форума, който си разбира от работата. :) После ми направи впечатление, че беше коректен и ме извика да присъствам на огледа, вместо да я огледа сам и да каже "абе цялата ти предница е за смяна". :lol: :lol: След това се заговорихме и сподели, че имал Е46 преди фейслифта, а и ми се стори, че все едно говоря с човек от форума. Ако искаш ще ти кажа на ЛС кой е сервиза, но не знам кой механик да търсиш. :oops:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: Вибрации

Мнение от dimodi » 20 Ное 2009, 17:59

Факт е, че тия вибрации си продължават, макар че и аз взех да свиквам вече. :lol: Може и наистина да е от зимните гуми, не съм карал досега с тях и не съм свикнал. Дайте съвет как да разбера със сигурност дали тампоните на двигателя са за смяна, нямам намерение да сменям наред докато нацеля проблема. Като угасям колата не тресе кой знае колко, карал съм кола с тампони за смяна и при загасяне на двигателя щеше да се разпадне. Затова си мисля, че моите са наред. Тоя висящ лагер на кардана имате ли идея какви пари е? Да взема да пробвам с него. :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: Вибрации

Мнение от pazokolarov » 20 Ное 2009, 23:41

Така и не каза с каква СК си - ръчна или АСК.
Дигателя според мен не може дабъде причината за тези вибрации когато е в оборот, особенно кагато нямаш загуба на мощност и си работи нормално на място.
А като я пуснеш по инерция увеличават ли се вибрациите? И особенно когато си я пуснал по инерция и започнеш да спираш?
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 687
Регистриран на: 8.08.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Вибрации

Мнение от carmanf1 » 21 Ное 2009, 1:00

dimodi написа:Като угасям колата не тресе кой знае колко, ............ Тоя висящ лагер на кардана имате ли идея какви пари е? Да взема да пробвам с него.........


Не е висящия лагер, ако е от него ще усетиш още много други симптоми...

Тампоните на двигателя са няй-вероятната причина...
майстора който я оглежда, повдигна ли само двигателя, независимо от купето за да провери тампоните му?

Тампоните са "маслени" и не се виждат с просто око когато са сдали багажа,
достатъчно е отвътре да са скъсани и двигателя се заварява за купето ... без да виждаш външно закъсване/амортизиране на тампоните

Същото е и с оригиналните тампони на носачите...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: Вибрации

Мнение от dimodi » 21 Ное 2009, 1:40

Така и не каза с каква СК си - ръчна или АСК.
Дигателя според мен не може дабъде причината за тези вибрации когато е в оборот, особенно кагато нямаш загуба на мощност и си работи нормално на място. А като я пуснеш по инерция увеличават ли се вибрациите? И особенно когато си я пуснал по инерция и започнеш да спираш?


С ръчна СК съм. Загуба на мощност нямам никаква. Майстора я кара колата и според него върви "повече от добре", а днес като сложих и добавка в нафтата колата се побърква от вървене просто. :) По инерция не се увеличават вибрациите, нито при спиране. Струва ми се обаче, че и на място се усещат. Но не е тресене както е при заминали тампони, а по-скоро ми се струва, че нещо опира и стърже някъде. Най-много се усеща в педалите (особено газта и съединителя) и в пода. Продължавам да мисля, че някаква недобре затегната кора опира някъде... :confused:

Не е висящия лагер, ако е от него ще усетиш още много други симптоми...

Тампоните на двигателя са няй-вероятната причина...
майстора който я оглежда, повдигна ли само двигателя, независимо от купето за да провери тампоните му?

Тампоните са "маслени" и не се виждат с просто око когато са сдали багажа,
достатъчно е отвътре да са скъсани и двигателя се заварява за купето ... без да виждаш външно закъсване/амортизиране на тампоните

Същото е и с оригиналните тампони на носачите...


Майстора не е вдигал двигателя. Ако са заминали тампоните ще се усещат ли вибрации предимно в педалите и пода, а не толкова в купето? Освен това мисля, че при високи обороти би трябвало да изчезват, а те са си постоянно там, нито се увеличават, нито намалят. :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: Вибрации

Мнение от dimodi » 24 Ное 2009, 22:20

Колеги, дайте съвет някакъв. Вибрациите продължават. Със сигурност са най-отчетливи в педала на съединителя. В педала на газта се усещат много слабо. Зависят и от оборотите на двигателя, понякога са по-силни, друг път по-слаби. Като е загряла колата се усещат повече. Усещат се докато обирам луфта на педала. Като го натисна леко изчезват. Почвам да си мисля, че е някакъв лагер на съединителя. :confused:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook