Проблем с паленето!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с паленето!!!
Здравейте колеги, извинявам се че пускам такава тема защото най - вероятно е пускана хиляди пъти ,но търсачката не работи а имам нужда от помощ.
Първият ден в който паднаха температурите, колата ми спря да пали. Въртя по 10 мин. и не става. Ако ме дръпнат запалва и после цял ден нямам проблеми. Но проблема е сутринта. Миналата зима мина и нямах никакви проблеми и при -10 и при -15 палеше от раз. Та въпроса ми е дали са само свещи и как да ги проверя дали за изгорели. Колата е 318 тдс. Благодаря ви предварително.
Първият ден в който паднаха температурите, колата ми спря да пали. Въртя по 10 мин. и не става. Ако ме дръпнат запалва и после цял ден нямам проблеми. Но проблема е сутринта. Миналата зима мина и нямах никакви проблеми и при -10 и при -15 палеше от раз. Та въпроса ми е дали са само свещи и как да ги проверя дали за изгорели. Колата е 318 тдс. Благодаря ви предварително.
- iv4ooo89
-
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 3.08.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 tds
- Мечтае да кара: 730D
- Детайли за колата: 318 пе4ка стига толкоз......
Re: Проблем с паленето!!!
Колега виш малко по надолу от твойта тема има сичко чети малко повече просто.......

Моля, повече не използвай подписа си за реклама, ще получиш БАН!
Re: Проблем с паленето!!!
Бмв е напражено така че ако една свещт изгори и лампата ватре за подгряването спира да свете проверката с мултицет хвани някой да дава и маща контакта даваш долкато изщтрака релето и мере6 на верига единия кабел на маса от мотора а другия в средата кадето еболчето на свеща ама махни кабела от свеша
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Проблем с паленето!!!
на първо време си прегледай подгревните свещи
Re: Проблем с паленето!!!
Прегледах ги имаше само една изгоряла, смених я, обаче преди да запаля развих леко дюзите да се обезвъздуши и след това запали. Така че за мен единствения вариант е да дърпа въздух отнякъде ,но не мога да разбера откъде.
Re: Проблем с паленето!!!
Ами май се оправи. Сега пали на четвърт, обаче не можах да разбера от смяната на свещите (имаше само една изгоряла) или от маркучите за обратната нафта. Клапан не съм слагал още
- bobreti
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: M550d
Re: Проблем с паленето!!!
dimooo написа:Ами май се оправи. Сега пали на четвърт, обаче не можах да разбера от смяната на свещите (имаше само една изгоряла) или от маркучите за обратната нафта. Клапан не съм слагал още
една и имаш проблем един цилиндър не работи заработва след време
Re: Проблем с паленето!!!
Здравейте колеги, колата ми пак направи същия проблем, и странното е че не е ставало студено. Просто днес отново не запали. И не зная дали има вероятност сега да е изгоряла друга свещ защото предния път смених само едната която беше изгоряла?
Re: Проблем с паленето!!!
Отвих пробката на горивния филтър и запали. Вече не знам какво да си мисля. Най вероятно в резервоара има много мизерии и вода. Кажете някакви предположения
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Проблем с паленето!!!
Виж остави акумулатора да се зарежда поне 20-24ч. Възможно е и проблема да е от маслото- прекалено да е гъсто и стартера да се ''мъчи'' и от това да не може да пали.Може и помпата нещо да не задържа налягането в случая на нафтата и да се връща обратно в резервоара и ти да въртиш на стартер докато подкачи (поне при бензиновите двигатели този проблем е срещан). Пък и не на последно място си виж кабелите, да не би да окъсяват и да правят парчета 


Re: Проблем с паленето!!!
като го направи пак проблема отвори капачката на резервоата и помачи отново да запалиш
Re: Проблем с паленето!!!
Не стана тази сутрин пак ми направи номер. Отворих капачката ама нищо. И пак отвих пробката на филтъра, изтече малко, повъртях още малко и запали. Най - вероятно е въздух в системата и трябва да се слага клапан. Обаче пък не мога да разбера защо не го прави всяка сутрин.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани