кофти работа

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж

кофти работа

Мнение от nazo1976 » 19 Ное 2009, 15:58

мерси за съвета от колегите за проблема с капачката на парното смених я както казахте тва става в разград тръгвам никви проблеми попътно спрях за 5 часа пок сичко ок стигам в габрово паркирам отивам да ям връщам се след 2 часа и отдолу локва :shock: доливам вода пала загрява и пак изхвърля пок доливам махам капачката и пак изхвърля :( оттам викам майстор който разбира от бмв доливаме пали на отворена капачка циркулира си сичко ок вика не е гарнитура на главата и аз щастлив :lalala: пала тръгвам след 20км парното духа студено спирам доливам и тръгвам до софия са 200 км спирах 2 пъти сичко ок докато карах ми направи впечатление че от двете духалки срещу водача парното се губи от време на време стигам в софия спирам за 5 мин и изтече пак :banghead: дайте съвет от кво може да е докато работи не тече загасиш ли я протича и не всеки път е не знам вече кво е :dunno: стрелката не преминава 12 часа


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Re: кофти работа

Мнение от ///MapTo » 19 Ное 2009, 16:05

спукано казанче на парното или някой от пръстените,в които влизат маркучите в радиатора
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж

Re: кофти работа

Мнение от nazo1976 » 19 Ное 2009, 16:14

///MapTo написа:спукано казанче на парното или някой от пръстените,в които влизат маркучите в радиатора
изтича много бързо за да е от тях и не всеки път тече не съм сигурен но пак тече през капачката ама само кат е изгасена а със старата секи път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: кофти работа

Мнение от jbankov » 19 Ное 2009, 16:22

///MapTo написа:спукано казанче на парното или някой от пръстените,в които влизат маркучите в радиатора



Както ти споменах в предишната ти тема и аз имах проблеми с парното и охладителната система преди около 3-4 седмици.Тогава смених и капачката с нова за да ми е мирна главата.Преди това имах същият проблем като теб.Карам-няма проблем,спирам- тече!
Смених О-пръстените м/у казанчето и радиатора - N3 ,N4 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
и всичко се оправи!Съвет: вземи си оригинални О-пръстени от представител на БМВ,за да ти е мирна главата,като за отдолу N3 си вземи 2бр.Това е по съвет на колегата Metodi80,защото с 1 може и да няма ефект.Ще му потърся темата/мнението и ще ти го пусна да прочетеш малко.
Относно капачката ти вече си я сменил,надявам се с оригинална ,както те посъветвах.Също така си смени и винта за обезвъздушаване.Него може и от Ауто+ да го вземеш!
Успех!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: кофти работа

Мнение от jbankov » 19 Ное 2009, 16:23

nazo1976 написа:
///MapTo написа:спукано казанче на парното или някой от пръстените,в които влизат маркучите в радиатора
изтича много бързо за да е от тях и не всеки път тече не съм сигурен но пак тече през капачката ама само кат е изгасена а със старата секи път



Да не тече сега от винта за обезвъздушаване или просто капачката я взе от обикновен магазин за авточасти???
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: кофти работа

Мнение от jbankov » 19 Ное 2009, 16:29

Ето ти и малко инфо относно смяната на О-пръстените!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж

Re: кофти работа

Мнение от nazo1976 » 19 Ное 2009, 16:37

jbankov написа:
nazo1976 написа:
///MapTo написа:спукано казанче на парното или някой от пръстените,в които влизат маркучите в радиатора
изтича много бързо за да е от тях и не всеки път тече не съм сигурен но пак тече през капачката ама само кат е изгасена а със старата секи път



Да не тече сега от винта за обезвъздушаване или просто капачката я взе от обикновен магазин за авточасти???

поръчаха я от русе :dunno: на вид е същата като старата същите надписи на 2 бара :сега последно като я спрях пред нас дигнах капака и видях как нивото се дига стигна почти до капачката задържа и започна да спада нещо надува може ли да е от въздушен балон или е др :confused: водна помпа почти нова термостат на 95 гр оваче е отворен постоьнно щот загрява в задръстваниятя досега не съм ималтакива проблеми

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: кофти работа

Мнение от Mollov » 19 Ное 2009, 16:38

Tака е, кофти работа... при такова заглавие на темата - катинар :cop:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook