Дилема за маслото и съвет
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
Дилема за маслото и съвет
Кое масло да си взема според вас: колата е на 274 000 без ремонти прилежно подържана от мен в завидно добро състояние. в момента съм с 15/50 и колата харчи 300гр масло на 10000км. но дойде време за смяна. до колкото разбрах 15/50 е по подходящо за коли на повече километри но за зимата е по добре да е 10/40, колата не е нова и се претеснявам с 10/40 дали няма да започне да хапва от маслото. моля за съвет и благодаря предварително.
MOTUL 6100 Synergie 15W-50 (4 L)
49.48 BGN
Туба 4 L
Полусинтетично моторно масло, специално разработено за мощни съвременни автомобили, с турбодизелови или бензинови двигатели с директно впръскване и катализатор. Подходящо за по-натоварена употреба при по-високи експлоатационни температури.
Одобрено от: VW 501.01, 505.00, MB 229.1.
Стандарти: ACEA A3 / B3, API SL / CF
или
MOTUL 6100 Synergie 10W-40 (4 L)
51.16 BGN
Туба 4 L
Полусинтетично моторно масло, специално разработено за мощни съвременни автомобили, турбодизелови или бензинови двигатели с голям работен обем, с директно впръскване и катализатор. Подходящо за всички видове бензинови и дизелови двигатели, използващи оловен или безоловен бензин, дизелово гориво или газ.
Одобрено от: VW 500.00, 505.00, MB 229.1.
Стандарти: ACEA A3 / B3, API SL / CF
MOTUL 6100 Synergie 15W-50 (4 L)
49.48 BGN
Туба 4 L
Полусинтетично моторно масло, специално разработено за мощни съвременни автомобили, с турбодизелови или бензинови двигатели с директно впръскване и катализатор. Подходящо за по-натоварена употреба при по-високи експлоатационни температури.
Одобрено от: VW 501.01, 505.00, MB 229.1.
Стандарти: ACEA A3 / B3, API SL / CF
или
MOTUL 6100 Synergie 10W-40 (4 L)
51.16 BGN
Туба 4 L
Полусинтетично моторно масло, специално разработено за мощни съвременни автомобили, турбодизелови или бензинови двигатели с голям работен обем, с директно впръскване и катализатор. Подходящо за всички видове бензинови и дизелови двигатели, използващи оловен или безоловен бензин, дизелово гориво или газ.
Одобрено от: VW 500.00, 505.00, MB 229.1.
Стандарти: ACEA A3 / B3, API SL / CF
Ма много ме кефи тази кола!!!










- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Ко не те скрънза да доливаш кво като харчи?
Аз карам с 0W40 кола на 300к++ сигурно (въпреки, че по километраж е под 200 де). Сменям го на 5к и не съм забелязал да харчи. Виж там какво ти го дават в книжката за нов двигател и карай с такова, на колко км е колата мисля, че няма значение.
Аз карам с 0W40 кола на 300к++ сигурно (въпреки, че по километраж е под 200 де). Сменям го на 5к и не съм забелязал да харчи. Виж там какво ти го дават в книжката за нов двигател и карай с такова, на колко км е колата мисля, че няма значение.
- kmet
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 7.03.2004
- Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318d
- Мечтае да кара: всички от марката БМВ
- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани