Плафони / осветление в краката
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Плафони / осветление в краката
dezavu написа:;) това обаче е сложна зада4ка за мене с електрониката сам на вие а и после каде трябва да се върже после това чудо ако има някои да ми го направи бих се хванал
Колега,по магазините за електронни компоненти продават "Хоби китове" (готови електронни устройства с различно приложение).Има и релета за време-на теб това ти е необходимо

- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Плафони / осветление в краката
Не му е необходимо реле за време по обясними причини че няма да му свърши работа.
Да речем, че пробва с реле за време какво ще се получи:
Ще отключи колата, сигнала е около 1 секунда, релето да речем нагласено да се включи след 5 секунди, това реле дори няма да се задейства. И щом сигнала прекъсне, релето се връща в старото си положение.
Тия релета са с цел ако искаш да включиш или изключиш нещо с определено закъснение.
Да речем, че пробва с реле за време какво ще се получи:
Ще отключи колата, сигнала е около 1 секунда, релето да речем нагласено да се включи след 5 секунди, това реле дори няма да се задейства. И щом сигнала прекъсне, релето се връща в старото си положение.
Тия релета са с цел ако искаш да включиш или изключиш нещо с определено закъснение.
Re: Плафони / осветление в краката
Не ги обърквай, алармата не пуска на този пин никакъв сигнал. На съвсем друга букса се пуска заключването/отключването. Т.е. аз те разбирам отлично какво искаш да кажеш, но не е пин 4 и така написано подвежда... Утре някой ще си запали комфорт модула, щото прочел недочел, че се бутва на 4ти пин... и "ма нали така бехте писали"Giovanni написа:Ами алармите пускат + на пин номер 4 на средната букса на комфорт модула за отключване. Съответно това ще ти е стартовия сигнал за таймера. Нали това е идеята като отключиш, таймера да светне там което си свързал да свети
А за самото захранване на таймера, просто го захранваш както алармата(потоянно захранен).
Супер елементарно, само да намеря някоя елементарна схема за такъв на 12волта с потенциометър за регулиране на времето през което ще държи габаритите да светят.

- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Плафони / осветление в краката
Ееее колега
Вярно че изпъления може да има всякакви (алармаджии и електричари всякакви) ама отключването си е точно там.
Говоря за комфорт модул ZKE IV Х13253 (жълтата) пин 4 отключване, пин 17 заключване

И оригиналната и афтърмаркет алармите командват заключването чрез комфорт-а на тези 2 пина.
Мисля си че го знаеш ама нещо ме бъзикаш да видиш на колко съм


Вярно че изпъления може да има всякакви (алармаджии и електричари всякакви) ама отключването си е точно там.
Говоря за комфорт модул ZKE IV Х13253 (жълтата) пин 4 отключване, пин 17 заключване

И оригиналната и афтърмаркет алармите командват заключването чрез комфорт-а на тези 2 пина.
Мисля си че го знаеш ама нещо ме бъзикаш да видиш на колко съм

- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Плафони / осветление в краката
Прочетох 4 страници с коментари и пак не разбрах къде да вържа + (както съм в случая без комфорт модул.....92г. ) 


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Плафони / осветление в краката
От центалния плафон кабелите се движат по дясната колонка и излизат до жабката като я разглобиш е от там си земи + аз от там си зех
Кабела е същия цвят както при централния плафон така и на задните.

I'm slowly drifting


- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Плафони / осветление в краката
C8699HX написа:Прочетох 4 страници с коментари и пак не разбрах къде да вържа + (както съм в случая без комфорт модул.....92г. )
Колега писах го назад. четеш между редовете.
Плюс вземаш от модула за централното заключване, намира се зад жабката в дясно с 3 букси, 2 черни и една бяла. Едната черна е с 4 пина(от която вземаш плюс от пин 1), другата черна с 5, а бялата е с 26пина.
Това е.
Re: Плафони / осветление в краката
Aз май съм бил пиян... мислех че ми говориш за лявата букса. Не за X13253. Извинявам сеGiovanni написа:Ееее колега![]()
![]()
Вярно че изпъления може да има всякакви (алармаджии и електричари всякакви) ама отключването си е точно там.
Говоря за комфорт модул ZKE IV Х13253 (жълтата) пин 4 отключване, пин 17 заключване
И оригиналната и афтърмаркет алармите командват заключването чрез комфорт-а на тези 2 пина.
Мисля си че го знаеш ама нещо ме бъзикаш да видиш на колко съм


- Tenata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: Плафони / осветление в краката
от колегата Joro_paveto:
+ са го взех от плафона Кафяв/червен кабел той е за плюса на задните плафони. Идеята е, че ако иска да изгасиш плафоните примерно докато ремонтираш за да не хабиш акумулатора, ако са вързани към комфорта ще останат да светят. Така, че теглиш един + от предния плафон, както казах от кафяв/червен кабел пускаш го по дяснара колонка връзваш го към единия и после към другия плафон в краката. Но не последователно, а парлелно. Като махнеш корите под волана и жабката ще видиш точно до пантата на врата три големи маси (-) за една от тях връзваш масата на съответния плафон.
п.с. така съм вързал на 4 коли и нямат проблем никакъв, само че в случая прекарвам + по лявата колонка.
+ са го взех от плафона Кафяв/червен кабел той е за плюса на задните плафони. Идеята е, че ако иска да изгасиш плафоните примерно докато ремонтираш за да не хабиш акумулатора, ако са вързани към комфорта ще останат да светят. Така, че теглиш един + от предния плафон, както казах от кафяв/червен кабел пускаш го по дяснара колонка връзваш го към единия и после към другия плафон в краката. Но не последователно, а парлелно. Като махнеш корите под волана и жабката ще видиш точно до пантата на врата три големи маси (-) за една от тях връзваш масата на съответния плафон.
п.с. така съм вързал на 4 коли и нямат проблем никакъв, само че в случая прекарвам + по лявата колонка.


на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- C8699HX
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 440
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: от малък
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Плафони / осветление в краката
DirtySouth написа:От центалния плафон кабелите се движат по дясната колонка и излизат до жабката като я разглобиш е от там си земи + аз от там си зехКабела е същия цвят както при централния плафон така и на задните.

Заемам се пък после ще видим крайният резултат.....


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Плафони / осветление в краката
На един приятел ги правихме и от там е супер лесно ..... За пасажерския ти трябват 30 сантиметра кабел ,а за левия метър и половина това е ! Прокарва се през дупката зад таблото дето е , оная огромната
I'm slowly drifting


- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Плафони / осветление в краката
Giovanni написа:Не му е необходимо реле за време по обясними причини че няма да му свърши работа.
Да речем, че пробва с реле за време какво ще се получи:
Ще отключи колата, сигнала е около 1 секунда, релето да речем нагласено да се включи след 5 секунди, това реле дори няма да се задейства. И щом сигнала прекъсне, релето се връща в старото си положение.
Тия релета са с цел ако искаш да включиш или изключиш нещо с определено закъснение.
Релетката за време са 2 вида,колега!
1-при подаване на управляващ сигнал,осигурява ВРЕМЕЗАДЪРЖАНЕ,след което релето сработва,включвайки отново дадено устройство.(този вид не му върши работа)
2-при подаване на управляващ сигнал,осигурява ВРЕМЕОТМЕРВАНЕ!Това означава,че с подаването на управляващият сигнал релето сработва и след определено време изключва,връщайки се в основното си състояние.(Този вид му върши работа!)
П.П. Направил съм достатъчно много релета за време от двата вида с различно приложение

- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Плафони / осветление в краката
Дано да намери от 2-рите
Аз днес направих осветление на външна и вътрешна дръжка на лявата врата. Направих и някоя снимка, но на важни места не съм, понеже ходих да ям, че цял ден в гаража не се издържа. Утре ще правя дясна врата и ще пусна отделна тема с всичкия снимков материал и стъпка по стъпка кое как съм направил. Ефекта е много хубав.

Аз днес направих осветление на външна и вътрешна дръжка на лявата врата. Направих и някоя снимка, но на важни места не съм, понеже ходих да ям, че цял ден в гаража не се издържа. Утре ще правя дясна врата и ще пусна отделна тема с всичкия снимков материал и стъпка по стъпка кое как съм направил. Ефекта е много хубав.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Плафони / осветление в краката
Мен лично от вътре ме дразни много ,а от вънка е готино да
с един приятел вчера правихме тва :
Хоум мейд осветление на централната конзола и хоум мейд светеща топка


Хоум мейд осветление на централната конзола и хоум мейд светеща топка
I'm slowly drifting


- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: Плафони / осветление в краката
От къде намерихте точно такъв цвят диоди ?
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани