настройка на волана
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
настройка на волана
С няколко думи, волана ми се е извъртял наобратно т.е. емблемата седи на обратно. Питах един приятел и от неговите обяснения останах с впечатлението, че се отвива волана (трябва да търся някаква гайка) и от там натаък не знам
. Пооомооощщ.

от обратната (одзад) на волана има няколко винтчета ( при мен са 2 но съм волана с 3 лъча) отвиваш ги и пада предната част на волана от там се вижда "централната" гайка която го държи развиваш, поставяш волана в желаната позиция и следва същата процедура в обратния ред, но ако имаш airbag тогава незнам как стоят нещата и нека някой друг който знае да каже
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
1.!!!!!! Откачаш акумулатора!!!!
2.Развиваш болтовете на еърбега(3 бр. отзад на волана) и той пада
3.Разкачаш жиците на еърбега
4.Развиваш централния болт,който е 16-ка
5.Пъхаш ключа в стартера и го врътваш на 1-ва позиция(волана трябва да не е заключен)
6.Вадиш волана
7.Нагласяваш го да стои правилно и действаш по обратен ред
Ключови моменти в това упражнение са точки 1 и 5!!!Ако не откачиш
акумулатора ще светне лампата на еърбега и трябва да чистиш грешки
на компютъра,а без ключа няма да можеш да свалиш волана
2.Развиваш болтовете на еърбега(3 бр. отзад на волана) и той пада
3.Разкачаш жиците на еърбега
4.Развиваш централния болт,който е 16-ка
5.Пъхаш ключа в стартера и го врътваш на 1-ва позиция(волана трябва да не е заключен)
6.Вадиш волана
7.Нагласяваш го да стои правилно и действаш по обратен ред
Ключови моменти в това упражнение са точки 1 и 5!!!Ако не откачиш
акумулатора ще светне лампата на еърбега и трябва да чистиш грешки
на компютъра,а без ключа няма да можеш да свалиш волана

Я да питам и аз. Воланът си беше бомба, ама преди 2 седмици ходих на стенд и сега нещо се е мръднал вдясно, ама малко. Та, ако отвия този болт, мога ли да поставя волана в каквато си искам позиция или е шестостен с няколко фиксирани позиции. На стенда казаха, че можело да се оправи и от кормилната рейка ли.
абе нещо си отпред без да се маха волана.

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Волана е на шлици през милиметър,така че можеш да го оправиш.
Ако отидеш на реглаж на предницата,могат да го оправят чрез накрайниците
на кормилната рейка,но пък ще ти струва 15 лв
Ако отидеш на реглаж на предницата,могат да го оправят чрез накрайниците
на кормилната рейка,но пък ще ти струва 15 лв

- plamenM
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 6.01.2005
- Местоположение: София
- Кара: каквото му падне
Ами като ходим по калпави майстори така ще е. Та и при мен стана малко в ляво и майсторчето го карах три пъти да я прави , но уви, след което взе отверки и реши да я оправи от шлиците, ама на мен само това ми трябваше :evil: . Та се поразрових малко и намерих, че на кормилната кутия има две белязки и се поставят една срещу друга и тогава се застопорява волана. Ама пак си карам така де. Ама докога ще ги учим тези майстори? Да вземат малко да почетат........КНИГИ.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани