Тестване за състоянието на сервото на спирачките

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Тестване за състоянието на сервото на спирачките

Мнение от alpina-ma6inata » 14 Ное 2009, 1:33

Аз имам време докато стигна до него но все пак да попитам. :oops: Тъй като е свалено и днес го гледах в гаража и му се чудих.. :lol: Та има ли някакъв начин да разбера в какво състояние е? Имайте предвид, че не съм карал колата никога :paranoid: и нямам наблюдения никакви... И евентуално ако е зле има ли варианти за ремонт? :oops:

Да спомена, че като го въртя и като го погледна вътре през отвора който е за помпата виждам спирачна течност по края, поне съм чувал, че това не е много добре. :roll:
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Тестване за състоянието на сервото на спирачките

Мнение от TOM » 14 Ное 2009, 9:12

Наистина не е добре че забелязваш спирачна течност. Огледай и помпата за теч от страната на буталцето. Ако има, потърси къде ремонтират спирачни помпи, там най-вероятно ще ти шлайфат помпата и ще сложат нови уплътнения. Препоръчвам ти, ако нямаш опит с ремонта на такива помпи, да не я разглобяваш. Много лесно може да стане негодна :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Тестване за състоянието на сервото на спирачките

Мнение от alpina-ma6inata » 14 Ное 2009, 11:05

Помпата е леш цялата. По принцип имам ремонтен комплект за нея, но тъй като ще минавам на спирачки от Е21 мисля цялата да я сменям с такава от някой по-голям модел. Обаче за сервото не знам какво да правя при това положение. То има ли вариант да се ремонтира?
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Тестване за състоянието на сервото на спирачките

Мнение от Lenco » 14 Ное 2009, 12:09

Най -елементарната проба на сервото е за плътност, но трябва да сложиш помпата или запушиш мястото и с нещо.
При свалено сигурно ще ти е трудно, но с по-дълъг маркуч след обратния клапан като го свържеш с работещ двигател създаваш вакум който при здрав клапан трябва да се запази доста дълго време, понякога дни без да се губи.
Не знам дали разбра идеята, но педала трябва да е мек няколко натискания при загасен двигател.
Изображение

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Тестване за състоянието на сервото на спирачките

Мнение от alpina-ma6inata » 14 Ное 2009, 18:42

За този клапан ли става въпрос? И от него ли всъщност е проблема със спирачната течност?

Изображение

Ако да, продават се отделно такива и може да си взема. Аз доколкото разбирам цели ремонтни комплекти за тези сервота няма, но гледам, че по сайтовете има рециклирани, така че все нещо може да се направи. И освен този клапан има ли нещо друго, което може да се смени / направи, искам просто всичко да е в перфектно състояние. :D

И надали ако го взема този клапан аз ще го направя, защото не знам дали ще мога или поне експерименти не искам да правя поне на тази кола, но ми е интересно как се сменя, тъй като го гледам, че е запечатано отвсякъде сервото... :dunno: :oops:

Съжалявам ако въпросите ми са малко тъпи, но никога не ми се е налагало досега да правя нещо подобно.. :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Тестване за състоянието на сервото на спирачките

Мнение от Lenco » 14 Ное 2009, 18:54

Този клапан служи засмукването да е в посока към двигателя т.е. и при загаснал двигател сервото работи още няколко натискания грубо казано.
Няма нищо общо с маслото в сервото което идва от скапани гумички на спирачната помпа както ТОМ каза. Тези гумички ги има като ремонтни комплекти или ги правят доста майстори (в Бургас има един "гумичкаджия" с огромен набор от матрици, има за помпа на е21 :shock: направени по 2лв).Както също ТОМ ти спомена това при условие, че не е надрано цилиндърчето или ръждясало, при леки надрасквания с водна шкурка, за пристъргване не знам, по-добре друго.
Въпросния клапан е еднакъв на всички модели според маркуча, така че може да ползваш друг.
Изображение

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Тестване за състоянието на сервото на спирачките

Мнение от alpina-ma6inata » 14 Ное 2009, 19:23

Мерси, мисля че разбрах за какво става въпрос. :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook