BMW е Ferrari killer

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 06 Юли 2005, 2:41

Дайте го тоя тест за ЦСЛа и фирарито :!: ...............трябва ми за :arrow: Секта: "Синьо белите свидетели на пропелера" колекшън 2005та

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 06 Юли 2005, 15:55

dinko_sd написа:Това със спирането е много интересно :!: Четох наскоро една статия в АвтоБилд - тест Mercedes SLR срещу Porsche Carrera GT2. Поршето със керамични дискове и тем подобни, а на Мерцедеса дори не бяха перфорирани спирачните дискове(пък и е по-тежък) и пак спира по-добре от Поршето :!: :!: :!: Странно, нали ;) :winky:

Малко встрани от темата, но се нервирам, когато чета пълни глупости :!:
1. Карера ГТ2 НЯМА! модела е Карера ГТ...
2. СЛР без "перфорирани" спирачки също няма!
3. теста е тук:http://www.autobild.de/suche/artikel.php?artikel_id=6450&artikel_seite=4
постигнали са разлика от 0.8 метра при 100-0 в полза на МБ, НО виж какво става при 200-0 :D :D :D
4. При 250-0 става още по-интересно :arrow: 191 на 221 метра в полза на КГТ - справка Ауто Мотор унд Спорт...

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 06 Юли 2005, 18:29

Flat 6 написа:
dinko_sd написа:Това със спирането е много интересно :!: Четох наскоро една статия в АвтоБилд - тест Mercedes SLR срещу Porsche Carrera GT2. Поршето със керамични дискове и тем подобни, а на Мерцедеса дори не бяха перфорирани спирачните дискове(пък и е по-тежък) и пак спира по-добре от Поршето :!: :!: :!: Странно, нали ;) :winky:

Малко встрани от темата, но се нервирам, когато чета пълни глупости :!:
1. Карера ГТ2 НЯМА! модела е Карера ГТ...
2. СЛР без "перфорирани" спирачки също няма!
3. теста е тук:http://www.autobild.de/suche/artikel.php?artikel_id=6450&artikel_seite=4
постигнали са разлика от 0.8 метра при 100-0 в полза на МБ, НО виж какво става при 200-0 :D :D :D
4. При 250-0 става още по-интересно :arrow: 191 на 221 метра в полза на КГТ - справка Ауто Мотор унд Спорт...


Спокойно ве, т'фа треа да си мноо болен мозък, че да харесваш повече СЛР'а през Кареара ГТ.. :mhihi:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 06 Юли 2005, 18:38

SlipKnoT написа:[Спокойно ве, т'фа треа да си мноо болен мозък, че да харесваш повече СЛР'а през Кареара ГТ.. :mhihi:


всъщност зависи- карерата трудно става за всекидневен автомобил.. особено за градско каране... докато слр-а си носи всички черти на всекидневено возило + тези на суперкола...

а гт2-то е на базата на турбото, което пък а е на базата на карера4, което пък е на базата на карера.. така че .. не придиряй. наистина модела се казва порше гт2, но все пак си е карера ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 06 Юли 2005, 18:52

alx написа:
SlipKnoT написа:[Спокойно ве, т'фа треа да си мноо болен мозък, че да харесваш повече СЛР'а през Кареара ГТ.. :mhihi:


всъщност зависи- карерата трудно става за всекидневен автомобил.. особено за градско каране... докато слр-а си носи всички черти на всекидневено возило + тези на суперкола...

а гт2-то е на базата на турбото, което пък а е на базата на карера4, което пък е на базата на карера.. така че .. не придиряй. наистина модела се казва порше гт2, но все пак си е карера ;)


И ти си прав.. обаче според мен човек които си купува Карера ГТ за всекидневен автомобил (ако има такъв въобще) тряя да е адски комлексиран.. поне за мен де.. :mhihi: :help:
Всекидневен (спортен) автомобил е М3/5/6, РС4/6, АМГ Е/Ц/, Карера С/Бокстер.., а не "екзотики" като СЛР и Карера ГТ. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 07 Юли 2005, 9:01

всъщност зависи- карерата трудно става за всекидневен автомобил.. особено за градско каране... докато слр-а си носи всички черти на всекидневено возило + тези на суперкола...

Колко човека познаваш, които си купуват един от двата автомобила поради фактора "пригодност за ежедневна употреба" :?: Защото тези, с които аз съм говорил имат поне още 2 в гаража си... ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 31.05.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330Cd
Мечтае да кара: F10 M5
Детайли за колата: Stock.

Мнение от dinko_sd » 07 Юли 2005, 13:02

Flat 6
...

Далече съм от идеята да пиша глупости. Когато беше представено за първи път като прототип това Порше носеше името Porsche Carrera GT2 и аз така съм го запомнил, пък и грешно да беше каква е идеята да ми се нервиш (аз съм сигурен че разбираш от автомобили повече от мен ;) , както може би и от футбол :mhihi: )! Второ не съм виждал СЛР на живо, но съм чел за него, че не е с двойно перфорирани спирачни дискове, както е Поршето! А за спирането от 200-0, ок!
П.С. Това за дисковете на Мерцедес не съм убеден, така че някой ако знае да ме светне :idea:
Изображение
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 07 Юли 2005, 16:16

перфорацията и прорезите нямат никакъв ефект върху спирането... ползата е чисто визуална ;) повечето (да не кажа всичките) състезателни коли са със солидни вентилирани дискове, но няма никви дупки по тях. не забравяйте че всяка дупка отслабва материала и той става склонен към изкривяване/ напукване...

а за слр-а.. ми до колкото знам българския човека си го кара всеки ден- най-малкото защото е автоматичен и не е проблем на градско а и на най-мекото окачване не вози чак толкова твърдо. гт-то във това отношение мисля че отстъпва по комфорт значително.
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 07 Юли 2005, 16:37

alx написа:перфорацията и прорезите нямат никакъв ефект върху спирането... ползата е чисто визуална ;) повечето (да не кажа всичките) състезателни коли са със солидни вентилирани дискове, но няма никви дупки по тях. не забравяйте че всяка дупка отслабва материала и той става склонен към изкривяване/ напукване...

а за слр-а.. ми до колкото знам българския човека си го кара всеки ден- най-малкото защото е автоматичен и не е проблем на градско а и на най-мекото окачване не вози чак толкова твърдо. гт-то във това отношение мисля че отстъпва по комфорт значително.

Мисля, че този път не си прав...Перфорацията има една цел - по-лесно охлаждане на дисковете, а от там и по-добра работа...При споменатите от теб състезателни автомобили се използват главно, да не кажа винаги карбонови спирачки, които обаче се нуждаят от по-висока работна температура и се явяват неприложими при сериини автомобили....Поне в чистия си вид де, защото вече гледам некви карбоново-керамични разработки, но това е друга тема...
Относно бг "човека" със СЛР... :D няма да коментирам, защото той за мене не е никакъв критерии, ако ще и да успее да качи "длъжник" на Витоша с него :D :D :D

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 07 Юли 2005, 17:21

не. иди почети малко автокрос и пистовите форуми по света. solid vented rotors are always superior to slotted/drilled. спирачния път може да е същия, но солидните много повече носят на изкривявания и пукнатини..
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Мнение от BadAngel » 08 Юли 2005, 1:25

алх, има 2 СЛР-а тука в София и 2та се карат всеки ден, така че тезата ти е абсолютно вярна

според мен дупчените дискове са по-леки.. тва е единственото предимство

бтв, алх, чак сега се загледах в аватара ти :) това следа от гуми ли е или така ми се струва на мен :) :) :)
No bling at the Ring

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 08 Юли 2005, 1:42

BadAngel написа:алх, има 2 СЛР-а тука в София и 2та се карат всеки ден, така че тезата ти е абсолютно вярна

според мен дупчените дискове са по-леки.. тва е единственото предимство

бтв, алх, чак сега се загледах в аватара ти :) това следа от гуми ли е или така ми се струва на мен :) :) :)


А бе стига глупости.. карали се всеки ден.. може да се карат всеки ден, но само колкото да отидат от Бояна до Червило и ти давам гаранция, че хората които ги карат имат още куп автомобили и когато си вършат работа се движат или с някое А8, Г класа, 7ца, С класа.. най малкото защото съм ги виждал и ги возят.

П.С. Влез в "Галерия"'та на Алекс и ще я видиш снимката в по голям размер.. и отдолу си пише. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 698
Регистриран на: 13.04.2005
Местоположение: Wherever I may roam...

Мнение от F-14 » 08 Юли 2005, 1:57

SlipKnoT написа:бе стига глупости.. карали се всеки ден.. може да се карат всеки ден, но само колкото да отидат от Бояна до Червило

е ти кво искаш да ги карат до село и обратно ли?Точно това си е ежедневно ползване стига да си достигнал до нивото в което ще може да си го позволиш...
или чисто човешки смяташ че тези хора ходят и на пазар и на лозето и да си плащат сметките?
Ако смяташ така пусни си клипчето с фераритата и ламбото да чуеш кво казват там:"ТИЯ СА НЕ-ХОРА БРАТО"

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 08 Юли 2005, 2:01

F-14 написа:
SlipKnoT написа:бе стига глупости.. карали се всеки ден.. може да се карат всеки ден, но само колкото да отидат от Бояна до Червило

е ти кво искаш да ги карат до село и обратно ли?Точно това си е ежедневно ползване стига да си достигнал до нивото в което ще може да си го позволиш...
или чисто човешки смяташ че тези хора ходят и на пазар и на лозето и да си плащат сметките?
Ако смяташ така пусни си клипчето с фераритата и ламбото да чуеш кво казват там:"ТИЯ СА НЕ-ХОРА БРАТО"


Мне.. на мене "всекидневно каране" ми звучи като.. да си вършиш работа.. и, ако си "бизнесмен" като тея примерно си въртиш бизнеса.. ходиш насам-натам, по задръствания и т.н.., но, ако за вас всекидневно каране е от вкъши до заведението и обратно :arrow: ОК! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 3.05.2004
Местоположение: София

Мнение от Flat 6 » 08 Юли 2005, 10:30

alx написа:не. иди почети малко автокрос и пистовите форуми по света. solid vented rotors are always superior to slotted/drilled. спирачния път може да е същия, но солидните много повече носят на изкривявания и пукнатини..

В тези форуми перформанс ли търсят или икономия от резервни части и консумативи :?:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook