Ламбда сонда от японска кола на БМВ 525, 24 клапана

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

оптимист-неверник
Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: без значение
Пол: Мъж
Кара: старо Е 34
Мечтае да кара: ново Е 34
Детайли за колата: най- добрата

Ламбда сонда от японска кола на БМВ 525, 24 клапана

Мнение от ktv » 05 Юли 2005, 12:15

Преди известно време ламбда сондата ми издаде багажа и ми сложиха от японски автомобил, като ми казаха, че е важно като тип да е същата, т. е. кабелчетата да са същия брой. Че не било задължително да е оригинална или за БМВ. Въпросът ми е, това вярно ли е и какви последици мога да очаквам от тази сонда като разход на гориво, промяна на мощността. начин на работа на двигателя?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 29.03.2004
Местоположение: София

Мнение от Niky Georgiev » 05 Юли 2005, 16:42

Преди 2-3 месеца смених и моята (нищо общо с оригинална) - Thomson за 70 лв. Ефекта беше отличен, поне за месец след това докато продадох колата. По каталог я даваха, че става за това BMW. За твоята (ако й знаеш модела) предполагам, че може да провериш по каталозите за съвместимост. Наистина един от най важните критерии е броя на кабелите (с подгряване или без). Моята беше с 4 кабела.
Niky Georgiev

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 09 Юли 2005, 12:58

Най-важното е сондата да е същата като DME-то!блок Bosch-сонда Bosch,блок Siemens-сонда Siemens!защото може да се изгори електронния блок

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook