колеги защо...?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- nedko
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 115
 - Регистриран на: 23.12.2007
 - Местоположение: Бургас
 - Пол: Мъж
 - Кара: 320 D
 - Мечтае да кара: следващото 320
 
колеги защо...?
  Колата е 318ис е30 проблема е следния малко преди да достигне нормалната работна температура (12 без 1) виското започва да работи на пълна мощност,пипам маркуча който е от радиатора към термостата и се оказва че е студен,радиатора и той.Според мен остановявам,че е термостатче.Отивам в магазина и си копувам термостат ВАХЛЕР,свалям стария който ми е оригиналния на BEHR и монтирам новия.Обезвъздушавам добре системата и след 1 седмица същата работа.Днес реших да пробвам стария термостат дали работи загрях го в съд с вода и го виждам че отваря и сега се чудя от какво може да е проблема. 
 Благодаря на отзовали те се !!!- racer88081
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 74
 - Регистриран на: 16.01.2009
 - Местоположение: Panagyrskoto Geto
 - Кара: Е30 320I
 - Мечтае да кара: БМВ Е30 М3
 
Re: колеги защо...?
колега не разбирам много но от малко личен опит данеби да си е прегрял мене така се получи като прегрях дигателя!!!!
			
		- KPETEH
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2276
 - Регистриран на: 14.01.2005
 - Местоположение: София Сити
 - Пол: Мъж
 - Кара: е30 м50б25
 - Мечтае да кара: и да си свирка...
 
Re: колеги защо...?
Аз не разбирам къв е проблема изобщо. След като не загрява кво те притеснява?! Виското не го гледай на каква мощност работи... Карай си споко - ако почне да минава средата тогаа барай, ама първо почисти радиатора. Успех
			"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
		- nedko
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 115
 - Регистриран на: 23.12.2007
 - Местоположение: Бургас
 - Пол: Мъж
 - Кара: 320 D
 - Мечтае да кара: следващото 320
 
Re: колеги защо...?
днес се почесох по главата и си помислих че можеби самото виско си отива или просто зацепва малко по рано от колкото трябва и не допуска да загрее течноста до допостимото за да отвори термостата нацяло. Според вас има ли такъв вариянт?  И с какво е най-добре да се прочисти радиатора без да се образуват проблеми за него? 
			
		- MotorsportPower
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 150
 - Регистриран на: 9.10.2009
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: 1981 Corvette
 
Re: колеги защо...?
ми мани виското и виж кво ще стане. Така ще разбереш от каде е проблема. и гледай да не я прегрееш
			
		- nedko
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 115
 - Регистриран на: 23.12.2007
 - Местоположение: Бургас
 - Пол: Мъж
 - Кара: 320 D
 - Мечтае да кара: следващото 320
 
Re: колеги защо...?
махнах виското запалих колата и я оставих да си загрее нормално,загря стрелката отиде точно на 12 без 1 маркуча си загря радиатора също се стопли целия направих си едно кръгче из града и стрелката на температурата си остана непокътната 
 значи проблема е бил във виското междо другото виското има много лек луфт и си мисля че е време за ново от магазина 
			
		- MotorsportPower
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 150
 - Регистриран на: 9.10.2009
 - Пол: Мъж
 - Мечтае да кара: 1981 Corvette
 
- nedko
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 115
 - Регистриран на: 23.12.2007
 - Местоположение: Бургас
 - Пол: Мъж
 - Кара: 320 D
 - Мечтае да кара: следващото 320
 
Re: колеги защо...?
ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН ОЩЕ ВЕДНЪЖ БЛАГОДАРЯ НА ОТЗОВАЛИТЕ СЕ КОЛЕГИ 
МОЛЯ МОДЕРАТОРИТЕ ДА ИЗТРИЯТ ТЕМАТА АКО СЧИТАТ ТОВА ЗА НУЖНО!!!
			
		МОЛЯ МОДЕРАТОРИТЕ ДА ИЗТРИЯТ ТЕМАТА АКО СЧИТАТ ТОВА ЗА НУЖНО!!!
Re: колеги защо...?
И то в крайна сметка, какво се оказа? Че смени работещ термостат с нов работещ термостат.
Нищо, случва се.
Само дето се съмнявам, че и във виското ти е проблема, ако въобще говорим за 'проблем' тук. Ама смени и виското и после ще напишеш: "Колеги, проблема остана!" Щото дали ти е твърдо зацепено виското, дали зацепва по-рано или навреме, не определя колко бързо ще загрява колата и кога ще отваря термостата.
			
		Нищо, случва се.
Само дето се съмнявам, че и във виското ти е проблема, ако въобще говорим за 'проблем' тук. Ама смени и виското и после ще напишеш: "Колеги, проблема остана!" Щото дали ти е твърдо зацепено виското, дали зацепва по-рано или навреме, не определя колко бързо ще загрява колата и кога ще отваря термостата.
- ТУРБО
 - луд с палатка
 - 
				
 - Мнения: 1159
 - Регистриран на: 17.03.2007
 - Местоположение: Sofia
 - Кара: Хората да залягат
 - Детайли за колата: кихащо кабрио
 
Re: колеги защо...?
Неможе проблема да е във виското,защото ако се досещаш то охлажда водата в радиатора 
 
А след като радиатора е студен значи не играе роля!
От виското може да ти прегрява,но не и да не загрява,ако ще и постоянно да е зацепено!
			
		А след като радиатора е студен значи не играе роля!
От виското може да ти прегрява,но не и да не загрява,ако ще и постоянно да е зацепено!
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	


 
			