за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 7.05.2008
Пол: Мъж
Мечтае да кара: F10

за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????

Мнение от bmwman » 09 Ное 2009, 22:15

Имам проблем с ГНП-то на Е46 и остана само несменен този клапан отзад на ГНП-то
Колата си пали винаги и винаги трагва много след самото палене и след малко забива и дава грешка в градусите на аванса и нещо пеше тайминг.След гасене и палене всичко се повтаря,пушене нямя никакво при вървенето и по вреве на забиването
Смених авансовия клапн и пак същото :(
Петам за този тука дали е възможно за да го сменя и него
номер 2 на снимката
номрът му е 1467255042 и ако нкой знае на 100% колко трябва да му е съпротивлинието зощото моя излиза че е 1 или 1.5 Ома
Мерси


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????

Мнение от milennyc » 09 Ное 2009, 22:27

bmwman написа:Имам проблем с ГНП-то на Е46 и остана само несменен този клапан отзад на ГНП-то
Колата си пали винаги и винаги трагва много след самото палене и след малко забива и дава грешка в градусите на аванса и нещо пеше тайминг.След гасене и палене всичко се повтаря,пушене нямя никакво при вървенето и по вреве на забиването
Смених авансовия клапн и пак същото :(
Петам за този тука дали е възможно за да го сменя и него
номер 2 на снимката
Мерси


Това ти е клапан за количеството и не се сменя туко така.... иска се станд на Бош, атова забиване не е от този клапан :idea: пише injetion timing. Сложна работа...... ти вече пуска подобна тема.... иска си 500-1000лв за сажаление имаш и още един сензор който е под ел. блока на лентов кабел.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 7.05.2008
Пол: Мъж
Мечтае да кара: F10

Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????

Мнение от bmwman » 09 Ное 2009, 22:44

имам го и този датчик на лентовия кабел но той не е ли за оборотите да следи и или е здрав или не, а колата винаги след палене си върви.
И друго до попитам защо примерно след смяна на авансовия клапан да иска стенд след като аз си го смених на място и помпата не е сваляна.
и друго забравих да спомена че ъгъла по диагностичната програма трябва да е 1-3 градуса а на моя е 10 градуса
от каде бяга и то само след малко каране а не веднага след потеглянето?
И ДА СПОМЕНА ЧЕ АВАНСОВИЯ КЛАПАН НЕ ГО СМЕНИХ С НОВ А ГО СВАЛИХ ОТ ДРУГА ГНП :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 99
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: София

Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????

Мнение от wmb » 10 Ное 2009, 0:00

и със стария клапан ли ти беше 10градуса?
Не ти трябва стенд при смяня ня клапаните, проблена поже да е в ел. блок
маже да ти дам и от двата клапана да пробваш, а може и цял ел. блок ама си ми малко далече.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 7.05.2008
Пол: Мъж
Мечтае да кара: F10

Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????

Мнение от bmwman » 10 Ное 2009, 0:41

Ако е ел блока проблема нали транзисторите и другите ел. елементи като изгорят и край,а мойто си пали върви и когато реши набива грешката,а и самата електроника отварях я за проверка и няма изгорели или не контактуващи елементи.
Незнам колко е бил аванса със стария клапан защото я закачих като поставих този който както казах не е нов.
възможно ли е да съм попаднал пак на повреден.
По принцип и двата като ги пробвам извън помпата с цъкат,какво им се поврежда или се здръстват???


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????

Мнение от milennyc » 10 Ное 2009, 7:59

Различна е дължината 6 или 7 мм е хода на буталото, а това е достатачно.... И пак ти казвам без стенд няма да мине. Направил съм поне 15-20 помпи с нов транзистор. И този сензор който е на лентов кабел и той гори.... той определя монента на впръскване на ниското налягане т.е от входа........ а клапаните на количеството и авансовия кпалан са за виското налягане..... Свали помпата закарай си на стенд и ще говорим тогава

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 7.05.2008
Пол: Мъж
Мечтае да кара: F10

Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????

Мнение от bmwman » 10 Ное 2009, 18:07

днес даже ми направи проблем един път с паленето.
Оставих я за 10 минути пред магазин и неискаше да запали,след окоро 30 минути запали от раз и цял ден си пали безпроблемно.
Стигнах до този клапан ли е или само датчик защото ми дава с мултицета пачти нулево съпротивлениа 0.1 Ом.Според мен е много малко това е направо късо съединение
Та знае ли някой с 100% колко трябва да му е съпротивлението ???

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????

Мнение от plamen_hh » 10 Ное 2009, 18:23

Да много кофти проблем :evil:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????

Мнение от VRPerformance » 10 Ное 2009, 22:29

Проблема си остава Аванса,ако този авансатор който си сложил втора ръка си сигорен че работи,значи има проблем вътре в помпата и ще трябва да се разглобява...


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????

Мнение от milennyc » 10 Ное 2009, 22:55

VRPerformance написа:Проблема си остава Аванса,ако този авансатор който си сложил втора ръка си сигорен че работи,значи има проблем вътре в помпата и ще трябва да се разглобява...


Аз му казах на колегата че трябва да мине на стенд в Бош иначе само си играеш на Ванга

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 7.05.2008
Пол: Мъж
Мечтае да кара: F10

Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????

Мнение от bmwman » 10 Ное 2009, 23:28

ясно утре ще свалям помпата
А последователноста при свалянето и качването ако някои напише кава е значи утре вечер колата ще е готова :D


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????

Мнение от milennyc » 11 Ное 2009, 6:57

bmwman написа:ясно утре ще свалям помпата
А последователноста при свалянето и качването ако някои напише кава е значи утре вечер колата ще е готова :D

Отцепването е проблем става със специлна скоба..... трябва и да имаш един специялен щифт който блокира помпата до зацепването и. Бележиш си коляновия и разпределителния вал и ти си човека ... Но ако помпата ти мине стенд те ти за блокират там каде требе

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook