за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????
Имам проблем с ГНП-то на Е46 и остана само несменен този клапан отзад на ГНП-то
Колата си пали винаги и винаги трагва много след самото палене и след малко забива и дава грешка в градусите на аванса и нещо пеше тайминг.След гасене и палене всичко се повтаря,пушене нямя никакво при вървенето и по вреве на забиването
Смених авансовия клапн и пак същото
Петам за този тука дали е възможно за да го сменя и него
номер 2 на снимката
номрът му е 1467255042 и ако нкой знае на 100% колко трябва да му е съпротивлинието зощото моя излиза че е 1 или 1.5 Ома
Мерси
Колата си пали винаги и винаги трагва много след самото палене и след малко забива и дава грешка в градусите на аванса и нещо пеше тайминг.След гасене и палене всичко се повтаря,пушене нямя никакво при вървенето и по вреве на забиването
Смених авансовия клапн и пак същото

Петам за този тука дали е възможно за да го сменя и него
номер 2 на снимката
номрът му е 1467255042 и ако нкой знае на 100% колко трябва да му е съпротивлинието зощото моя излиза че е 1 или 1.5 Ома
Мерси
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????
bmwman написа:Имам проблем с ГНП-то на Е46 и остана само несменен този клапан отзад на ГНП-то
Колата си пали винаги и винаги трагва много след самото палене и след малко забива и дава грешка в градусите на аванса и нещо пеше тайминг.След гасене и палене всичко се повтаря,пушене нямя никакво при вървенето и по вреве на забиването
Смених авансовия клапн и пак същото![]()
Петам за този тука дали е възможно за да го сменя и него
номер 2 на снимката
Мерси
Това ти е клапан за количеството и не се сменя туко така.... иска се станд на Бош, атова забиване не е от този клапан

Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????
имам го и този датчик на лентовия кабел но той не е ли за оборотите да следи и или е здрав или не, а колата винаги след палене си върви.
И друго до попитам защо примерно след смяна на авансовия клапан да иска стенд след като аз си го смених на място и помпата не е сваляна.
и друго забравих да спомена че ъгъла по диагностичната програма трябва да е 1-3 градуса а на моя е 10 градуса
от каде бяга и то само след малко каране а не веднага след потеглянето?
И ДА СПОМЕНА ЧЕ АВАНСОВИЯ КЛАПАН НЕ ГО СМЕНИХ С НОВ А ГО СВАЛИХ ОТ ДРУГА ГНП
И друго до попитам защо примерно след смяна на авансовия клапан да иска стенд след като аз си го смених на място и помпата не е сваляна.
и друго забравих да спомена че ъгъла по диагностичната програма трябва да е 1-3 градуса а на моя е 10 градуса
от каде бяга и то само след малко каране а не веднага след потеглянето?
И ДА СПОМЕНА ЧЕ АВАНСОВИЯ КЛАПАН НЕ ГО СМЕНИХ С НОВ А ГО СВАЛИХ ОТ ДРУГА ГНП

Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????
и със стария клапан ли ти беше 10градуса?
Не ти трябва стенд при смяня ня клапаните, проблена поже да е в ел. блок
маже да ти дам и от двата клапана да пробваш, а може и цял ел. блок ама си ми малко далече.
Не ти трябва стенд при смяня ня клапаните, проблена поже да е в ел. блок
маже да ти дам и от двата клапана да пробваш, а може и цял ел. блок ама си ми малко далече.
Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????
Ако е ел блока проблема нали транзисторите и другите ел. елементи като изгорят и край,а мойто си пали върви и когато реши набива грешката,а и самата електроника отварях я за проверка и няма изгорели или не контактуващи елементи.
Незнам колко е бил аванса със стария клапан защото я закачих като поставих този който както казах не е нов.
възможно ли е да съм попаднал пак на повреден.
По принцип и двата като ги пробвам извън помпата с цъкат,какво им се поврежда или се здръстват???
Незнам колко е бил аванса със стария клапан защото я закачих като поставих този който както казах не е нов.
възможно ли е да съм попаднал пак на повреден.
По принцип и двата като ги пробвам извън помпата с цъкат,какво им се поврежда или се здръстват???
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????
Различна е дължината 6 или 7 мм е хода на буталото, а това е достатачно.... И пак ти казвам без стенд няма да мине. Направил съм поне 15-20 помпи с нов транзистор. И този сензор който е на лентов кабел и той гори.... той определя монента на впръскване на ниското налягане т.е от входа........ а клапаните на количеството и авансовия кпалан са за виското налягане..... Свали помпата закарай си на стенд и ще говорим тогава
Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????
днес даже ми направи проблем един път с паленето.
Оставих я за 10 минути пред магазин и неискаше да запали,след окоро 30 минути запали от раз и цял ден си пали безпроблемно.
Стигнах до този клапан ли е или само датчик защото ми дава с мултицета пачти нулево съпротивлениа 0.1 Ом.Според мен е много малко това е направо късо съединение
Та знае ли някой с 100% колко трябва да му е съпротивлението ???
Оставих я за 10 минути пред магазин и неискаше да запали,след окоро 30 минути запали от раз и цял ден си пали безпроблемно.
Стигнах до този клапан ли е или само датчик защото ми дава с мултицета пачти нулево съпротивлениа 0.1 Ом.Според мен е много малко това е направо късо съединение
Та знае ли някой с 100% колко трябва да му е съпротивлението ???
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????
Проблема си остава Аванса,ако този авансатор който си сложил втора ръка си сигорен че работи,значи има проблем вътре в помпата и ще трябва да се разглобява...
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????
VRPerformance написа:Проблема си остава Аванса,ако този авансатор който си сложил втора ръка си сигорен че работи,значи има проблем вътре в помпата и ще трябва да се разглобява...
Аз му казах на колегата че трябва да мине на стенд в Бош иначе само си играеш на Ванга
Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????
ясно утре ще свалям помпата
А последователноста при свалянето и качването ако някои напише кава е значи утре вечер колата ще е готова
А последователноста при свалянето и качването ако някои напише кава е значи утре вечер колата ще е готова

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: за какво точно е този клапан в ГНП на Е46 320 D??????????
bmwman написа:ясно утре ще свалям помпата
А последователноста при свалянето и качването ако някои напише кава е значи утре вечер колата ще е готова
Отцепването е проблем става със специлна скоба..... трябва и да имаш един специялен щифт който блокира помпата до зацепването и. Бележиш си коляновия и разпределителния вал и ти си човека ... Но ако помпата ти мине стенд те ти за блокират там каде требе
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани