Тъп проблем с парното и още нещо !?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- philio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и още нещо
- Мечтае да кара: турбо-колело
Re: Тъп проблем с парното и още нещо !?

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Тъп проблем с парното и още нещо !?
philio написа:8) Виж ако си беше направил труда да си разгледаш колата преди да пишеш ЩЕШЕ ДА ВИДИШ ЧЕ ОСВЕН КЛАПАНА НА ВОДАТА КОИТО МОЖЕ САМО ДА ОТВАРЯ И ЗАТВАРЯ ПРИТОКА НА ВОДА БЕЗ ДА ГО РЕГОЛИРА ИМА И ЖИЛО КОЕТО ОТВАРЯ И ЗАТВАРЯ КЛАПА ЗА ВЪЗДУХ ТОПЛО СТУДЕНО
Колега,на врътката която управлява електромагнитните клапани (средната на конзолата,оцветена със синьо и червено) - жило няма!И не е вярно,че само отварят и затварят-регулират си и то перфектно!То за отваряне и затваряне само,е достатъчен един прекъсвач,а не електронен блок с галетен превключвател


П.П. Всичките тези неща ти ги пиша от опит-а не от четене във форума

- PiMPi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3-ка Black Edition
- Мечтае да кара: много неща...
- Детайли за колата: много черна....
Re: Тъп проблем с парното и още нещо !?
philio написа:8) Виж ако си беше направил труда да си разгледаш колата преди да пишеш ЩЕШЕ ДА ВИДИШ ЧЕ ОСВЕН КЛАПАНА НА ВОДАТА КОИТО МОЖЕ САМО ДА ОТВАРЯ И ЗАТВАРЯ ПРИТОКА НА ВОДА БЕЗ ДА ГО РЕГОЛИРА ИМА И ЖИЛО КОЕТО ОТВАРЯ И ЗАТВАРЯ КЛАПА ЗА ВЪЗДУХ ТОПЛО СТУДЕНО
Добре де кое те наведе на мисълта, че не съм си разгледал колата ?! Свалих всичко от таблото врътки, духалки - всичко съм проверил клапи и т.н. А и не ти ли се струва странно, че колата ту духа топло, ту не без да връткам никви копчета освен степента на духане !? Не ме разбирай грешно ама с тия главни букви все едно ми се караш нещо пък идеята е да разменим идеи ! Тая клапа дето ти говориш за нея топло/студено я има на по-новите БМВ-та. Мойто е от старите и я няма тая джаджа - ако говорим за клапата която се намира точно под средната духалка. При мен неможе да духа топло от нея.
Колегата ned_gm28 го е обяснил идеално като система какво представлява, но за съжаление това не помага особено. Повече ме притеснява, че антифриза изчезва, а няма течове под колата. Сипах онзи ден 2 литра антифриз, при положение, че преди 20-ина дни съм налял пак 2 литра. По-интересното е, че налях до надписа COLD и след 2км каране пак беше на дъното !? Пак налях до надписа и след 2км пак беше на дъното!? Продължавам с търсенето на проблема и като го открия ще го постна, че ако някой друг го има да се ориентира !
Re: Тъп проблем с парното и още нещо !?
pimpi написа:Повече ме притеснява, че антифриза изчезва, а няма течове под колата. Сипах онзи ден 2 литра антифриз, при положение, че преди 20-ина дни съм налял пак 2 литра. По-интересното е, че налях до надписа COLD и след 2км каране пак беше на дъното !? Пак налях до надписа и след 2км пак беше на дъното!? ...
Колега на М42 от ляво на главата под смукателните колектори (навътре към купето) има 2 набити щуцера за парното. По някога изгниват и поява да тече между тях и маркуча със скобата.
Лошото е, че тече само като работи двигателя (има налягане в системата), а и от топлината се изпарява и трудно се хваща. Ремонтира се като се избият тези щуцери, нарязва се резба и се завиват нови правени на струг (няма ги отделно като резервна част.
Гледам, че дълго време се бориш с проблема - провери и това.

- philio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и още нещо
- Мечтае да кара: турбо-колело
Re: Тъп проблем с парното и още нещо !?
добре врътките как ти въртят клапата -с жило или с моторче което е закачено с на кужуха на парното което от своя страна пак е свързано с кабели с бутона и мойе да превърта или да не работи от край до край 

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Тъп проблем с парното и още нещо !?
philio написа:добре врътките как ти въртят клапата -с жило или с моторче което е закачено с на кужуха на парното което от своя страна пак е свързано с кабели с бутона и мойе да превърта или да не работи от край до край
Колега,прочети внимателно горният ми пост.Постарах се да опиша точно как стоят нещата,при Е36 само с парно (без климатроник)

- PiMPi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3-ка Black Edition
- Мечтае да кара: много неща...
- Детайли за колата: много черна....
Re: Тъп проблем с парното и още нещо !?
Колега philio не вярвам да е от неотворена докрай клапа, защото няма как без да го барам да духа топло и след време студено - ще го проверя отново де за всеки случай ! Благодаря за помощта !
Нещата отиват към ремонт на мотора...
Някой може ли да ми каже колко трябва да бъде компресията на цилиндрите ?
Нещата отиват към ремонт на мотора...






- philio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и още нещо
- Мечтае да кара: турбо-колело
Re: Тъп проблем с парното и още нещо !?
на мен също ми чезне вода но го хванах че е от радиотора и казанчето в него , пак няма почти никаква следа а на седмица ми чезне по 1/2 л.
Загледай си казачето от долния край кадето влиза в радиатора има "0 -пръстен а също и снадката на радиатора -при мен например савсем леко се вижда влажно но си е по 0.5л. на седмица горе-долу
Загледай си казачето от долния край кадето влиза в радиатора има "0 -пръстен а също и снадката на радиатора -при мен например савсем леко се вижда влажно но си е по 0.5л. на седмица горе-долу
- philio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и още нещо
- Мечтае да кара: турбо-колело
Re: Тъп проблем с парното и още нещо !?
преди да щупиш мотора си налей една течна добавка за спиране на течове например на феном аз съм много доволен от тях , та сипи една и виж как е положението 

- philio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и още нещо
- Мечтае да кара: турбо-колело
Re: Тъп проблем с парното и още нещо !?
Компресия точно 10 бара при студен мотор и като я мериш не сваляй всички свещи само по една и не повече от 2 оборота на двгателя.
но и 7бар . да ти е пак не е за ремонт ,но това е долната граница
ако ти е ниска има друг номер измери я после и на леко топло в края на синьото ако пак е приблизителна +- 1 бар. зачи са клапани
но и 7бар . да ти е пак не е за ремонт ,но това е долната граница
ако ти е ниска има друг номер измери я после и на леко топло в края на синьото ако пак е приблизителна +- 1 бар. зачи са клапани

- PiMPi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3-ка Black Edition
- Мечтае да кара: много неща...
- Детайли за колата: много черна....
Re: Тъп проблем с парното и още нещо !?
Ами 7 и малко, 7, 7, 6.5 - това ми е компресията и според единия дето я е мерил трябвало да бъде поне 10 ! Ама аз не бях там и незнам как е мерена ! А и колата е страшно невървяща та си мисля дали просто не е издухан мотора !?
- Monoid
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW ///M335i
Re: Тъп проблем с парното и още нещо !?
Може да ти е духнала гарнитурата на главата и за тва да ти губи вода.Също така мисля че и ако е духнала ще даде по ниска компресия поне така са ми казвали маисторите.
Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
Are you ///M Enough?
Авточасти AutoPower.BG
- PiMPi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3-ка Black Edition
- Мечтае да кара: много неща...
- Детайли за колата: много черна....
Re: Тъп проблем с парното и още нещо !?
Така де, ще се отваря двигателя да се види ако е само гарнитура ще ги сменяме, ама ако не е.... Само да видим как ще станат нещата финансово, че....
- philio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и още нещо
- Мечтае да кара: турбо-колело
Re: Тъп проблем с парното и още нещо !?
колега не знам къде ще я правиш , но като свалиш главата я закарай да и пазнат клапаните с бор-фреза , не на ръка и с паста тамън ще й сменят и гумичките на клапаните (е рябва да си кажеш) и за всеки случай премери шийките на валовете. след това гледай за луфт в буталата и за охлабили сегменти , та ако не ти взимат скъпо ги накарай и да ти сменят сегментите но задължително и биелните лагери. и ща литне 

- philio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и още нещо
- Мечтае да кара: турбо-колело
Re: Тъп проблем с парното и още нещо !?
а и друго се сетих верига сменял ли си ?
ако не си я смени тя е 60лв. в магазина ,а аз имам и пети за зацепване ( впрочем може да не върви ако не са нагласени точно ексцентриците на валовете, аз моите ги бях белязъл но пак имаше разлика в вървенето , та си направих пети и стана веднага )
ако не си я смени тя е 60лв. в магазина ,а аз имам и пети за зацепване ( впрочем може да не върви ако не са нагласени точно ексцентриците на валовете, аз моите ги бях белязъл но пак имаше разлика в вървенето , та си направих пети и стана веднага )

32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани