За не запалването... !!!? КЛюЧ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
За не запалването... !!!? КЛюЧ
Здрасти, колеги!
Колата ми е 318ис (м42) . Акумулаторната батерия незнайно защо е 45 Ач (това днес го установих).
До сега си палеше нормално всеки път, онзи ден я водих на диагностика и всичко и беше в нормата (сменихме и един ремък, ролки, бензинов филтър , лепихме картера и така). Днес сутринта я припалих за 2 мин само да я преместя и сега малко по-късно при опит за потегляне не искаше да запали
въртях, въртях ключа и само си чука мисля стартера, както когато трябва да запали, и всички лампи гаснат, единствено свети тая на акумулатора (само тя не изгасва). Колата си има ток (касетофон, фарове нищо не гасне) обаче не иска да запали. Пробвах номера да сложа друг акумулатор 55Ач(който ми донесоха от друга кола, ), но резултатът е почти същия (с изключение, че май загасва лампата на акумулатора на таблото, ама пак не пали, само си се мъчи и върти без резултат като от време на време нещо сякаш да запали и не успява - започна да мирише сякаш на бензин или така ми се стори
).
Та, ако някой има идея (или е имал същия проблем) ще му бъда благодарен за информация ...
Възможно ли е бензиновата помпа, така изведнъж да е сдала багажа или просто акумулатора...? При изгоряла помпа май свекаше и лампата на маслото, ако не се лъжа...може и да греша все пак.
Понеже беше късно, пък е и Неделя нямаше как да я закараме на майстор, а до утре има време за това пускам тази тема ...
Колата ми е 318ис (м42) . Акумулаторната батерия незнайно защо е 45 Ач (това днес го установих).
До сега си палеше нормално всеки път, онзи ден я водих на диагностика и всичко и беше в нормата (сменихме и един ремък, ролки, бензинов филтър , лепихме картера и така). Днес сутринта я припалих за 2 мин само да я преместя и сега малко по-късно при опит за потегляне не искаше да запали


Та, ако някой има идея (или е имал същия проблем) ще му бъда благодарен за информация ...
Възможно ли е бензиновата помпа, така изведнъж да е сдала багажа или просто акумулатора...? При изгоряла помпа май свекаше и лампата на маслото, ако не се лъжа...може и да греша все пак.
Понеже беше късно, пък е и Неделя нямаше как да я закараме на майстор, а до утре има време за това пускам тази тема ...

Последна промяна 7S\/E7OSLA\/ на 08 Ное 2009, 21:42, променена общо 1 път
Re: За не запалването... !!!?
Ако имаш възможност пробвай с нов (читав) акумулатор, на за мен в него е причината
Виж и тази тема но за мен 45Ah не са за такава кола (лично мнение)
viewtopic.php?f=7&t=173876
Виж и тази тема но за мен 45Ah не са за такава кола (лично мнение)
viewtopic.php?f=7&t=173876
- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
За не запалването... !!!?
За ключ !!! Проблема се реши ! 

Re: За не запалването... !!!? КЛюЧ
Колега не е зле да споделиш решението - може и друг да се сблъска с този проблем
- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
За не запалването... !!!? КЛюЧ
Чист късмет и май акумулатора беше проблема или по-скоро алармата - взех, че поизчистих клемите хубаво и опитах ама не запали. После изчаках към един час и отидох да пробвам, и останах приятно изненадан ...
А поиграх си и с алармата (няколко пъти включване/ изключване - може и от нея да се е била задействала някоя защита
)
После я избримчих из града 10-тина км да видя да няма проблем с горивната помпа и всичко си е наред...После изгасих, запалих няколко пъти и всичко е както трябва- ще я видя утре сутринта все пак.
Но акумулатора определено май трябва да го сменя, понеже е само 45Ач, а по каталог пише 50Ач...

А поиграх си и с алармата (няколко пъти включване/ изключване - може и от нея да се е била задействала някоя защита

После я избримчих из града 10-тина км да видя да няма проблем с горивната помпа и всичко си е наред...После изгасих, запалих няколко пъти и всичко е както трябва- ще я видя утре сутринта все пак.
Но акумулатора определено май трябва да го сменя, понеже е само 45Ач, а по каталог пише 50Ач...
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: За не запалването... !!!? КЛюЧ
тука има, тука нема се получава също и когато масата не е сложена... с необходимите питиета 

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани