Пак за греенето

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Пак за греенето

Мнение от Владо » 08 Ное 2009, 17:21

бе може и тъпо да ти се стори, но... 1. намери си италиянска помпа с ламаринените ламели /дето всички викат че са менте/ и 2. виж термостат с по-ниско число...
за мен пистовото каране си иска пистови части... не очаквай колата да е една и съща и на писта, и на нормално каране...
колкото до радиатора... аз бих го сменил направо и него, ако ще подлагам колата на това, което ти и причиняваш ...

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Пак за греенето

Мнение от err0r » 08 Ное 2009, 17:26

А самият радиатор какъв е? За този мотор ли е?
На мен след транспланта ми се наложи да покарам малко с ис-овия радиатор. След почти всички възможни сменени елементи по охладителната система (водна помпа с метални витла, термостат, пресен аитифриз, измиване на радиатора и обезвъздушаване), моторът не загряваше в София в най-голямата жега и трафик, а на високи скорости (съответно обороти), когато се оказва, че въздухът не контактува с охладителната течност на достатъчно голяма площ, за да се извърши качествено охлаждане. Смених ис-овия радиатор с такъв от В28 и всичко заспа.
Изображение

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Re: Пак за греенето

Мнение от WeiSTD » 08 Ное 2009, 17:48

Принципно съм съгласен, но всъщност термостат с по ниско число не е пистов компонент - веднъж като колата е загряла и термостата е отворил на пълно, дали е 60 или 80 не прави много разлика - демек не мисля че е там проблемам.

За помпата, купих си оригианлна от БМВ - витлата изглеждат от някакъв много шукаритетен матерял - няква яка сплав.

Знам че пистата е много натоварване за колата, но има много хора които карат точно тези коли по писти без никакви проблеми - ако охладителната система работи както трябва, стрелката не трябва никога да мърда над средата - дори и на писта.

Грешке, радиатора до колкото знам е оригинален, но няма как да съм сигурен - предишния собственик с 1-2 неща е правил некви мангалии, може и тука да си е показал ромския произход.

Значи ще поръчам на дядо мраз да ми донесе за коледа виско и радиатор.

П.П. Споменавал ли съм колко ме кефи колата ти - просто изряден пример на Е36 :)
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Пак за греенето

Мнение от ~Мишо~ » 08 Ное 2009, 18:10

WeiSTD написа:Принципно съм съгласен, но всъщност термостат с по ниско число не е пистов компонент - веднъж като колата е загряла и термостата е отворил на пълно, дали е 60 или 80 не прави много разлика - демек не мисля че е там проблемам.

:yes: Тука си много прав,обаче сега ще почнат оборванията... :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Пак за греенето

Мнение от Владо » 08 Ное 2009, 18:24

:mhihi: :mhihi: :mhihi: няма.... все пак колата си е негова...
темата е пак за това, че има проблем с греенето... и все още не ясно къде е проблема...
аз не предлагам решение, а временно закърпване на ситуацията... поне докато си дрифти, да може от време на време да гледа и пътя :mhihi:
а проблема все ще се покаже от някъде, няма начин ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Пак за греенето

Мнение от tsb_bg » 08 Ное 2009, 19:14

WeiSTD написа:Принципно съм съгласен, но всъщност термостат с по ниско число не е пистов компонент - веднъж като колата е загряла и термостата е отворил на пълно, дали е 60 или 80 не прави много разлика - демек не мисля че е там проблема.

И аз така мисля. Колата просто ще загрее една идея по-късно, и ще държи малко по-ниска работна температура, т.е не е това причината ...

WeiSTD написа:За помпата, купих си оригианлна от БМВ - витлата изглеждат от някакъв много шукаритетен матерял - няква яка сплав.

Това са новите оригинални помпи и дано сега да са улучили материала ...

WeiSTD написа: радиатора до колкото знам е оригинален, но няма как да съм сигурен

Ако е фабрично монтирания радиатор, като го погледнеш от към двигателя от ляво (шофьорската ама EU не UK страна) трябва да видиш едно кръгло пластмасово кръгче, което се поставя при монтажа и теста и е нещо като марка, че е минал качествен контрол.
Ако радиатора е сменян дори с оригинален от BMW дилър тази "марка" няма да я има, защото тя е заводски знак, а не знак на оригинална резервна част.
Поставена е между ламелите така, че ако се опиташ да я свалиш се къса (като пластмасовите корди за етикетите на дрехите.

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Re: Пак за греенето

Мнение от WeiSTD » 08 Ное 2009, 19:22

Там е работата че като ще карам яко по писти не мога да си позволя временни решения. Мерси все пак за предложението :)

Имам време сега през зимата да оправя работата както трябва (заедно със спирачките които вече не траят отлагане) и да може да почна новия сезон с много газ - кой знае, ако се развият 1-2 неща в работата може за новия сезон колата да е с клетка, състезателни седалки и на сликове :)

tsb_bg, мерси - ще го проверя това - и да е оригинален, след 18 години 100% си е минал най силните години.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook