Пак за греенето
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Пак за греенето
Здрасти,
Както някои от вас сигурно помнят, преди 3-4 месеца смених потчти всичко по охладителната система:
- Водна помпа
- Термостат
- Маркучите към радиатора
- Капачката на радиатора
- Течността
- Електрическия вентилатор
Проблема тогава беше че колата грееше в трафик - и че все пак водната помпа беше оригналната - оная с червените перки.
Както и да е - вече колата е направила 15-тина обоколки на Ринга, и доста повече на пистата в Бедфорд.
Проблемите сега са два:
1. След 3-4 яки обиколки стрелката почва малко по малко да се качва над средата - ако отпусна малко газта сравнително бързо се връща в центъра - ако продължа да настъпвам, продължава да се качва.
2. Все още губя течност. Като я карам нормално е съвсем малко, на пистата трябваше да долея около литър.
Маслото е чисто и охладителната течност също. Въздух в системата няма.
За сега съм се насочил към ново виско, просто друго не остана, но бих искал да чуя още няколко мнения.
Също ми е много чудно от къде може да губя течност.
Мерси
П.П. Колата е Е36 325и - М50Б25
Както някои от вас сигурно помнят, преди 3-4 месеца смених потчти всичко по охладителната система:
- Водна помпа
- Термостат
- Маркучите към радиатора
- Капачката на радиатора
- Течността
- Електрическия вентилатор
Проблема тогава беше че колата грееше в трафик - и че все пак водната помпа беше оригналната - оная с червените перки.
Както и да е - вече колата е направила 15-тина обоколки на Ринга, и доста повече на пистата в Бедфорд.
Проблемите сега са два:
1. След 3-4 яки обиколки стрелката почва малко по малко да се качва над средата - ако отпусна малко газта сравнително бързо се връща в центъра - ако продължа да настъпвам, продължава да се качва.
2. Все още губя течност. Като я карам нормално е съвсем малко, на пистата трябваше да долея около литър.
Маслото е чисто и охладителната течност също. Въздух в системата няма.
За сега съм се насочил към ново виско, просто друго не остана, но бих искал да чуя още няколко мнения.
Също ми е много чудно от къде може да губя течност.
Мерси
П.П. Колата е Е36 325и - М50Б25
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Re: Пак за греенето
komarchyyyy написа:А като спреш колата капе ли антифриз отдолу ?
До колкото виждам, не, но може да е някаква малка дупка в радиатора или онзи маркуч дето е под интейка - и просто да не мога да го видя.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
Re: Пак за греенето
Колега не е задължително видимо да ти меша антифриза с маслото ,ако си със сдухана гарнитура.Аз преди 2 семици правих ремонта,губеше малко течност.Чак след отварянето се видя,че има много малко антифриз в маслото,толкова малко,че след ремонта не съм го сменял даже.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Re: Пак за греенето
Съгласен съм, но имайки предвид колко часа беше на пистата миналия уикенд (а и преди това), все си мисля че ако има нещо с гарнитурата на главата, то до сега да се е влошило и да си е показало рогата.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
Re: Пак за греенето
WeiSTD написа:....След 3-4 яки обиколки стрелката почва малко по малко да се качва над средата - ако отпусна малко газта сравнително бързо се връща в центъра....
Според мен ''яки обиколки'' означава че обортомера е във втората си половина, без значение от предавката, нали

При това положение, (сменени - термостат / водна помпа), и температурата да мръдва от средата 100% силиконовият съединител на виско перката не смогва (заминал е).


Относно загубата на антифриза... Единственото, което ми идва на ум, (ако както при мен няма видими течове, от казанчето, радиатора, гумените съедининия,) е един гумен тройник, намиращ се зад двигателя.
При мен загубата беше сериозна, по около 200мл. на ден, оказа се водна помпа. След смяната с нова оригинална такава, загубата сериозно намаля но продължи. След смяната на въпросният гумен тройник (беше меко казано прокапал) всичко си дойде на мястото.
16лв тройника + 30лв труд, и проблема приключи.

Дано да съм бил полезен поне малко... Успех с 325i-цата
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Re: Пак за греенето
Според мен, даже в третата трета на оборотомера, но да, разбрахме се за какво става дума 
За виското и аз така си мисля - въпреки че не мога да го спра с вестник като е загряла колата, може просто да е тръгнало да свършва и да не може да смогне с якия бой на пистата. Може да си поискам ново за коледа хаха.
За гумения тройник, нещо от тази диаграма ли е че не се сещам за какво става дума точно.


За виското и аз така си мисля - въпреки че не мога да го спра с вестник като е загряла колата, може просто да е тръгнало да свършва и да не може да смогне с якия бой на пистата. Може да си поискам ново за коледа хаха.
За гумения тройник, нещо от тази диаграма ли е че не се сещам за какво става дума точно.

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Пак за греенето
Освен виското може и радиатора да е позадръстен (отвън и вътре),ако загубата на течност е от дълго време и се долива често вода.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Re: Пак за греенето
Маркучите са си добре - топли и не може да се стиснат. . .
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Пак за греенето
Твърди демек? Не е много хубаво да са ти прекалено надути маркучите... Говори за гарнитури или сцепена глава. Ама пък това го няма при теб, след като няма масло в антифриза и обратното.

Re: Пак за греенето
Колега като гледам си сменил основните елементи по охлаждащата с-ма, а не казваш нищо за радиатора?
Пробвай да го измиеш отвън (не вярвам да има нужда да се промива и от вътре но ...). Между ламелите се набива прах и боклуци и направо се циментира ...
Същото е положението и с кондензатора на климатика пред водния радиатор
Мие се отвътре навън с не много силна струя да не се изпокривят пластините
Пробвай да го измиеш отвън (не вярвам да има нужда да се промива и от вътре но ...). Между ламелите се набива прах и боклуци и направо се циментира ...
Същото е положението и с кондензатора на климатика пред водния радиатор
Мие се отвътре навън с не много силна струя да не се изпокривят пластините
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Re: Пак за греенето
Какво по твоя преценка е 'прекалено' твърд? Защото знам че и много меки не е добре.
Също има логика в това да измия радиатора, но това няма как да проверя дали е имало ефект преди да я кача пак на писта - а и няма да има много смисъл ако се окаже че е пробит примерно.
Може би логичния ход ще е нов радиатор и ново виско - не са кой знае колко скъпи - и на пролет една разходка до Ринга да проверя кво съм направил
Също има логика в това да измия радиатора, но това няма как да проверя дали е имало ефект преди да я кача пак на писта - а и няма да има много смисъл ако се окаже че е пробит примерно.
Може би логичния ход ще е нов радиатор и ново виско - не са кой знае колко скъпи - и на пролет една разходка до Ринга да проверя кво съм направил

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
Re: Пак за греенето
Новото си е ново
Все пак те съветвам дори да смениш водния радиатор да измиеш отвън кондензатора на климатика, защото на практика колкото въздух стига до водния радиатор през него минава
Ако упорито си губи вода а няма теч пробвай да поставиш някаква чиста хартия под радиатора - все една капка трябва да капне (ако я паркираш на подходящо място)
Провери и главата високо под смукателните колектори там където се навиват температурните датчици.
Ако сълзи от там се изпарява веднага и не прави капка, а само остава зелен налеп от антифриза
Последното и най-малко вероятно е да тече в купето, но като гледам какво си писал във форума сигурно щеше да си го усетил

Все пак те съветвам дори да смениш водния радиатор да измиеш отвън кондензатора на климатика, защото на практика колкото въздух стига до водния радиатор през него минава
Ако упорито си губи вода а няма теч пробвай да поставиш някаква чиста хартия под радиатора - все една капка трябва да капне (ако я паркираш на подходящо място)
Провери и главата високо под смукателните колектори там където се навиват температурните датчици.
Ако сълзи от там се изпарява веднага и не прави капка, а само остава зелен налеп от антифриза
Последното и най-малко вероятно е да тече в купето, но като гледам какво си писал във форума сигурно щеше да си го усетил
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Re: Пак за греенето
tsb_bg написа:Новото си е ново![]()
Все пак те съветвам дори да смениш водния радиатор да измиеш отвън кондензатора на климатика, защото на практика колкото въздух стига до водния радиатор през него минава
Ако упорито си губи вода а няма теч пробвай да поставиш някаква чиста хартия под радиатора - все една капка трябва да капне (ако я паркираш на подходящо място)
Провери и главата високо под смукателните колектори там където се навиват температурните датчици.
Ако сълзи от там се изпарява веднага и не прави капка, а само остава зелен налеп от антифриза
Последното и най-малко вероятно е да тече в купето, но като гледам какво си писал във форума сигурно щеше да си го усетил
Е, аз ако сваля радиатора ще е лесно да изчистя кондензатора на бързо - въпреки че всичките ми вътрешни инстинкти ми казват че кондензатора само тежи и пречи и че трябва да бъде махнат заедно с компресора за климатика.
Ще разгледам тия дни да видя какво мога да намеря там.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани