За дизайна
Модератор: Общи модератори
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- moto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 21.02.2004
- Местоположение: у селото...
- Пол: Мъж
- Кара: скутЕрЕ!
- Мечтае да кара: Перлини :))))
Aurora-абсолютно съм съгласен с теб!НО според мен трябва един човек да се аргументира в тезите си,ане само да казва-тва не ми харесва!И го казах главно,защото са се появили личности(за мен лекета),които казват тва не ми аресва щото е ново!Просто защото е новаторско и значи било грозно-е не е така!
Аз също винаги съм бил на мнение че извитата конзола към водача не рябваше да се маха-не случайно Ауди я взеха с А6цата!Това за мен е част опт ергономията...и то най-важната....нали все пак се казва-Шеър Драйвинг Плежър...честно казано не ми харесва така права конзолата-И-драйва е нещо,което се превърна в революция просто!Аз също обичам скоростния лост и яростта,която изливаш върху него,когато превключваш...,защото адреналина ти просто е скочил до небето
!....Мойте приятели знаят че първото ми БМВ ще е Е30,но аз не съм пшротивник на новия дизайн!
Аз също винаги съм бил на мнение че извитата конзола към водача не рябваше да се маха-не случайно Ауди я взеха с А6цата!Това за мен е част опт ергономията...и то най-важната....нали все пак се казва-Шеър Драйвинг Плежър...честно казано не ми харесва така права конзолата-И-драйва е нещо,което се превърна в революция просто!Аз също обичам скоростния лост и яростта,която изливаш върху него,когато превключваш...,защото адреналина ти просто е скочил до небето

Знаеш ли какво е мотор????ПОинтересувай се и следващаия път като излезеш с колата гледай в страничните си огледала-СПАСЯВАТ ЖИВОТИ!!!!
- deliveryman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 29.05.2003
навремето първото нещо което е проверявал потенциалният купувач на БМВ като седне зад волана е - дали работи лостчето за премигване на дългите,а в днешни дни както се изрази един разярен читател на едно руско списание ако видиш розово BMW с блондинка зад волана ще го приемеш като нещо съвсем нормално.....та за новите BMW-та някой ми беше казал като минат 1-2г. ще свикнеш,ма колкото повече време минава толкова по-грозни ми стават,само X-5 си ми харесва.Което не значи че съм кон с капаци - просто ми е пределно ясно,че всичко е въпрос на пари и не мога да отрека че BMW продават много,много прилично и оттам съответно идват добрите финансови показатели.Ма мен това изобщо не ме вълнува защото не съм акционер,а и не мога да бъда.Това е лично мнение.
П.С. и за мен Е-46 е последното читаво.
П.С. и за мен Е-46 е последното читаво.
Немога да не се намеся, щом ме рачкат в раната. Но и няма да отстоявам възгледите си, защото сам го правил нееднократно в подобни теми. Както казахте темата е вечна и необятна за това имат работа такива като мен дето
Искам да кажа само, че дизаина на новите баварци изобщо не е самоцелен след като си изпълнява основната функция да продава. както и да кажа че не го приемам като чиста монета( най-добрия).
Никой няма да отрече че колите са впечатляващи и добри.
Bangele, Bangle..............
.могат да рисуват, пишат, лепят,
Искам да кажа само, че дизаина на новите баварци изобщо не е самоцелен след като си изпълнява основната функция да продава. както и да кажа че не го приемам като чиста монета( най-добрия).
Никой няма да отрече че колите са впечатляващи и добри.
Bangele, Bangle..............

NUZZO
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Аз пък съм на мнение, че с новите модели нищо ново под слънцето(говорим за дизайн)! Едни познати форми, леко дръпнати нагоре или настрани или наникъде
Нищо революционно!!

- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
- dinko_sd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 31.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330Cd
- Мечтае да кара: F10 M5
- Детайли за колата: Stock.
Естествено че ми харесват
Но имаше постове от рода на това че след 2000 година дизайнът поел във съвсем друга посока и т.н. От край време, особенно при немските фирми се следват едни и същи тенденции: дай да променим фаровете(примерно да ги извием нагоре), да сменим предната маска (да и сложим по-голям отвор за въздух ) и т.н. Никаква революция, само еволюция
Ако говорим конкретно за БМВ революция беше Е36 (сравнено с Е30, Е34 и модели по-назад във времето) От тогава насам нищо ново. Изключение прави модела Z4 който е малко по-смело решение и 6-та серия (да не забравяме че те са предназначени повече за американския пазар, чиито потребители не се вълнуват от немският дух на традициите )!


dinko_sd написа:Но имаше постове от рода на това че след 2000 година дизайнът поел във съвсем друга посока и т.н. От край време, особенно при немските фирми се следват едни и същи тенденции: дай да променим фаровете(примерно да ги извием нагоре), да сменим предната маска (да и сложим по-голям отвор за въздух ) и т.н. Никаква революция, само еволюцияАко говорим конкретно за БМВ революция беше Е36 (сравнено с Е30, Е34 и модели по-назад във времето) От тогава насам нищо ново. Изключение прави модела Z4 който е малко по-смело решение и 6-та серия (да не забравяме че те са предназначени повече за американския пазар, чиито потребители не се вълнуват от немският дух на традициите )!
Колегата явно няма представа какво са дизайн стратегиите и как се градят те, на каква теоритична и маркетингова основа стъпват. Не съм съгласен че дизайна на БМВ след 2000 година не се променя а и според мен той започва да се промения още началото на 90-те години когато концерна избира нов път по който да гради дизайна и как да рисува лицето на марката. Факта, че назначава Бенгал на поста шеф дизайне е показателен, ще припомня че той е американски възпитанник изградил кариерата си в европа и по точно в италянската школа. Явно шефовете на марката са преценили че такъв хибрид ше извади марката от кризата.
Уникалноста на дизайна не БМВ не е само в изменението на формите( редуването на конвекси и конкави, промяна на обемите, съчетаването на заоблени и изострени форми за да се придаде "мусколестят" вид на колата), БМВ промвнят до някаква степен и функцията на колата. Създавата класа SAV, в който залага активното участи на водача, доразвиват философията за удоволствие от шофирането, появяват се електроните системи подпомагащи управлението на автомобила. Изкам да кажа че дизайна не е само форма, той е повече функция. зад една промяна на пръв поглед незначима могат да се крият много подобрения. Моето лично мнение че работата на дизайнерският екип на БМВ наложи последните 10 години нов стандарт за работа който не беше познат до този момент, стандарт който дава много по добри резултати от работата до сега.
Ще доварша като кажа, че дизайна като явление на модерния индустриялен свят се заражда именно в школите на Германия и до днес това е едно от малкото места в света кадето се прави добрия дизайн (форма=функция).

NUZZO
Абе nuzzo нетрябваше да споменаваш USA сега като разберат че дизайна е " американски " след появата на Бенгъл и още повече ще го намразят
))
За хората който искат да научат нещо повече http://www.designworksusa.com

За хората който искат да научат нещо повече http://www.designworksusa.com
Най-мразя да съм прав!!!
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани