за изтриване

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: Гадната печка пак се разчука!HELP?

Мнение от El Diablo » 30 Окт 2009, 15:12

не бе брато съчувствам ти наистина 5 бона на ветара :cry:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

За изтриване

Мнение от bobih » 07 Ное 2009, 7:21

!
Последна промяна bobih на 10 Дек 2009, 19:13, променена общо 1 път
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Гадната печка пак се разчука!HELP?

Мнение от nightdriver » 07 Ное 2009, 13:56

ами колега има някаква логика, да бъде бутален болт, след срещата на буталото с клапаните :?:

п.с Като си помисля само, че всичко това заради нагара, който майстора не е издухал преди изваждането на дюзата :evil:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: Гадната печка пак се разчука!HELP?

Мнение от El Diablo » 07 Ное 2009, 15:33

nightdriver написа:
п.с Като си помисля само, че всичко това заради нагара, който майстора не е издухал преди изваждането на дюзата :evil:


:shock: :shock: :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Гадната печка пак се разчука!HELP?

Мнение от nightdriver » 07 Ное 2009, 15:49

BMW-E39 написа:
nightdriver написа:
п.с Като си помисля само, че всичко това заради нагара, който майстора не е издухал преди изваждането на дюзата :evil:


:shock: :shock: :shock:


май нещо не си съгласен
viewtopic.php?f=35&t=170810
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: Гадната печка пак се разчука!HELP?

Мнение от El Diablo » 07 Ное 2009, 15:52

не бе брато, аз не разбирам от мотори и т.н., и ти вярвам просто не ме разбра, в шок съм как от една мърлиотия на един 'маистор' какви може да са последиците после :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Гадната печка пак се разчука!HELP?

Мнение от nightdriver » 07 Ное 2009, 16:00

също не се пиша голям разбирач, но от писаното от колегата проблема най-вероятно е заради нагара попаднал в цилиндъра :!:

ако наистина е така, жалко за майстора :no:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Гадната печка пак се разчука!HELP?

Мнение от anzak » 07 Ное 2009, 16:28

nightdriver написа:ами колега има някаква логика, да бъде бутален болт, след срещата на буталото с клапаните :?:

п.с Като си помисля само, че всичко това заради нагара, който майстора не е издухал преди изваждането на дюзата :evil:

ако е шибнало по някаква причина бутало клапан ще се кривне клапана ама буталния болт не вярвам да му стане нещо а относно нагара ... не е толкова твърд нагара да направи тая беля
Барай шишарката Минкеее ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Гадната печка пак се разчука!HELP?

Мнение от nightdriver » 07 Ное 2009, 16:43

хм...не знам :?: колегата казва, че се е разтракала след попадането на нагара...
а възможно ли е нагара да се спре между изспускателните клапани и леглата им и от там да се изкривят и останат отворени и срещат буталото :?:
клапана е тънка работа все пак :!:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 25.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10

За изтриване

Мнение от bobih » 07 Ное 2009, 17:44

!
Последна промяна bobih на 10 Дек 2009, 19:13, променена общо 1 път
DSC OFF - STEPTRONIC ON - KICK-DOWN!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Гадната печка пак се разчука!HELP?

Мнение от NAPSTERS » 07 Ное 2009, 21:43

да ти кажа честно по вероятно е да счупиш бутало, отколкото да изкривиш бутален болт. имам съвсем пресен случаи с чукащ двигател, самоче бензинов и чукаше само като загрее нормално. след свалянето на главата се останови , че на 4-ти цилиндър има набита чугунена втулка в алуминиевия блок. вследствие на различното температурно разширение на двата метала , втулката охлабва и започва да чука аксиално в блока. преди да я отворя и аз си мислех за верига , оптргачи, бутлен болт и още какво ли не. след смяната на друг читав блок мотора заспа, дано при теб е малкия дявол и излезе нещо тъпо и евтино. Успех
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Re: Гадната печка пак се разчука!HELP?

Мнение от bmw_n00b » 07 Ное 2009, 22:46

Аз не че разбирам чак на толкова ниско ниво, ама по съвсем просто логическо мислене в посока на механиката, ако въпросния болт е крив би следвало да затяга във втулката, което пък да води от своя страна до танцуване на буталото и не сегменти ами самото бутало и стените на цилиндъра да са видимо износени. Това като си го представя при 3000 об/мин и просто не мога да да приема, че няма да затегне за 5-10 мин. Такова едно чукане би трябвало да звучи много плътно. Боби, качи един звуков файл, бе
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Гадната печка пак се разчука!HELP?

Мнение от nightdriver » 08 Ное 2009, 4:53

bmw_n00b написа:Аз не че разбирам чак на толкова ниско ниво, ама по съвсем просто логическо мислене в посока на механиката, ако въпросния болт е крив би следвало да затяга във втулката, което пък да води от своя страна до танцуване на буталото и не сегменти ами самото бутало и стените на цилиндъра да са видимо износени. Това като си го представя при 3000 об/мин и просто не мога да да приема, че няма да затегне за 5-10 мин. Такова едно чукане би трябвало да звучи много плътно. Боби, качи един звуков файл, бе


принципно си прав, но тука се касае до микрони и може би затягането е въпрос на малко повече време :dunno:
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook