загуба на антифриз
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
70 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: фолиото
srd написа:carmanf1 написа:mihal написа:нищо не пропускаш а
Ми жал ме хвана ви да ви чета 4-те страници глупости и простотии......
нормално било 10 см..... боже.... и т'ва се пише в бмв форум ......
Добре се бях отказал да пиша в тоя форум ....
А ти къде искаи да се пише бе! В форума на лада ли.Аре като си много отворен що не си дадеш мнението по самия въпрос а ми се правиш на велик.Такива като тебе са ми ясни.Вместо да помогнеш ако знаеш нещо,ти даваш оценки,ми този форум е за ВЗАИМОПОМОЩ ако си чувал това.
Един по заплетен случай и край иначе съвети много всеки дава и се подиграва.Ми нова кочина докато и хванеш мурафетите береш ядове достатъчно съм сменил за да знам,а такива като тебе само нажежават обстановката.
Така като даваш оценка наведе ли се над радиаторчето да измериш колко са 10 см.от долното ниво на разширителния съд и колко остават до макс./cold/, аре стига бе аман от разбирачи затова сме на тоя хал.
При някой стой където трябва. Затова при мене няма и "КОЛД" някъде на 5-та 6-та чертичка ми стоеше на мене, докато не течеше.
Сега пак изпусна мисля от горния о-пръстен на казанчето който също беше подменен

А за колегата дето не смята че е нормално имаше една по-стара тема в която става дума точно за това.


Re: фолиото
mihal написа:srd написа:carmanf1 написа:mihal написа:нищо не пропускаш а
Ми жал ме хвана ви да ви чета 4-те страници глупости и простотии......
нормално било 10 см..... боже.... и т'ва се пише в бмв форум ......
Добре се бях отказал да пиша в тоя форум ....
А ти къде искаи да се пише бе! В форума на лада ли.Аре като си много отворен що не си дадеш мнението по самия въпрос а ми се правиш на велик.Такива като тебе са ми ясни.Вместо да помогнеш ако знаеш нещо,ти даваш оценки,ми този форум е за ВЗАИМОПОМОЩ ако си чувал това.
Един по заплетен случай и край иначе съвети много всеки дава и се подиграва.Ми нова кочина докато и хванеш мурафетите береш ядове достатъчно съм сменил за да знам,а такива като тебе само нажежават обстановката.
Така като даваш оценка наведе ли се над радиаторчето да измериш колко са 10 см.от долното ниво на разширителния съд и колко остават до макс./cold/, аре стига бе аман от разбирачи затова сме на тоя хал.
При някой стой където трябва. Затова при мене няма и "КОЛД" някъде на 5-та 6-та чертичка ми стоеше на мене, докато не течеше.
Сега пак изпусна мисля от горния о-пръстен на казанчето който също беше подменен![]()
А за колегата дето не смята че е нормално имаше една по-стара тема в която става дума точно за това.ЦЪК!
Колега и аз смених О- пръстените ти ми даде размерите мисля и ги купих от фирма СЕМЕРИНА ето ти телефота ако искаш 02/9311603.
А на колегата с 10см. се извинявам за по грубия тон но все пак мисля ,че трябва да си помагаме.
При мен за сега нивото си стои все там на 5-6 черта от cold на долу пък да видим.
- asentchernaev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: sofia
2 теча
аз освен установения вече теч от купето, имам и втори теч някъде от радиатора
за сметка на това днес си купих тройника от който не тече
вече не знам и аз.. колегата дето ми разправяше за о-пръстените на клапите за парното, ако може да ми даде парт номера, че днес в Камор не се сетиха какви са тези о-пръстени?


- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: 2 теча
asentchernaev написа:аз освен установения вече теч от купето, имам и втори теч някъде от радиатораза сметка на това днес си купих тройника от който не тече
вече не знам и аз.. колегата дето ми разправяше за о-пръстените на клапите за парното, ако може да ми даде парт номера, че днес в Камор не се сетиха какви са тези о-пръстени?
едва ли ще се сетят те клапаните за парното цяли ги продават


- asentchernaev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: sofia
Re: фолиото
carmanf1 написа:asentchernaev написа:......всъшност са две такива тръбички, на мен ми тече от едната, която по завряна зад двигателя, другата, която може да се види откъм акумулатора, ми е суха, и двете изглеждат по един и същи начин и са леко приплескани Г-образни пласмасови, като со4ат надолу и са прилепени към фолиото.. ..
Пич тези Г-образни тръби, за които говориш всъщност са дренажи.
Тези дренажи са за отичане на водата, която влиза между предното стъкло и коша на мотора.
Добре е че течат, ако са запушени водата не се отича и влиза при ECU-то
Няколко съвета относно загубата на антифриз :
- Клапаните за парното - виж от техните о-пръстени да не тече (2 бр. са, струват стотинки)
- Тройника на задната страна на главата. След като леко изтине двигателя, го опипай добре с ръка, ако тече е мокър и се усеща. Може да го погледнеш и с огледало. Капе върху кожуха на скоростите, вижда се.
- Пластмасовата тръба, която върви успоредно на блока от лявата му страна (зад масления филтър се пада). Огледай я добре!
- Термостата - опипай () го добре с ръка в долния му край
- Радиатора на парното - първо провери мокета около педала на газта, след това и от другата страна (там има пластмаси, бъркай и под тях навътре) Ако тече от там, най-вероятно е за смяна на о-пръстени. лесностава, струват стотинки.
- водната помпа, огледай много добре под нея да не би да таи от там
- проследи и всички маркучи по дължина, малки и големи наред...
- прегледай си радиатора, отпред, отзад, отдолу, отстрани. Прегледай и около датчика за перката на климатика / отдясната страна на радиатора/
Приятелю, би ли ми дал парт номерата на о-пръстените за клапите за парното, защото не ги знам точно кои са а и в камор не ги знаеха - имам теч от купенцето и искам да ги купя предварително..
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: фолиото
asentchernaev написа:carmanf1 написа:asentchernaev написа:......всъшност са две такива тръбички, на мен ми тече от едната, която по завряна зад двигателя, другата, която може да се види откъм акумулатора, ми е суха, и двете изглеждат по един и същи начин и са леко приплескани Г-образни пласмасови, като со4ат надолу и са прилепени към фолиото.. ..
Пич тези Г-образни тръби, за които говориш всъщност са дренажи.
Тези дренажи са за отичане на водата, която влиза между предното стъкло и коша на мотора.
Добре е че течат, ако са запушени водата не се отича и влиза при ECU-то
Няколко съвета относно загубата на антифриз :
- Клапаните за парното - виж от техните о-пръстени да не тече (2 бр. са, струват стотинки)
- Тройника на задната страна на главата. След като леко изтине двигателя, го опипай добре с ръка, ако тече е мокър и се усеща. Може да го погледнеш и с огледало. Капе върху кожуха на скоростите, вижда се.
- Пластмасовата тръба, която върви успоредно на блока от лявата му страна (зад масления филтър се пада). Огледай я добре!
- Термостата - опипай () го добре с ръка в долния му край
- Радиатора на парното - първо провери мокета около педала на газта, след това и от другата страна (там има пластмаси, бъркай и под тях навътре) Ако тече от там, най-вероятно е за смяна на о-пръстени. лесностава, струват стотинки.
- водната помпа, огледай много добре под нея да не би да таи от там
- проследи и всички маркучи по дължина, малки и големи наред...
- прегледай си радиатора, отпред, отзад, отдолу, отстрани. Прегледай и около датчика за перката на климатика / отдясната страна на радиатора/
Приятелю, би ли ми дал парт номерата на о-пръстените за клапите за парното, защото не ги знам точно кои са а и в камор не ги знаеха - имам теч от купенцето и искам да ги купя предварително..
Питай колегата srd, който на края на предната страница пише че не си давам мнението и не помагам



Той щи обясни всичко


На него такива спамери к'ът мен са му ясни

- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: фолиото
carmanf1 написа:asentchernaev написа:carmanf1 написа:asentchernaev написа:......всъшност са две такива тръбички, на мен ми тече от едната, която по завряна зад двигателя, другата, която може да се види откъм акумулатора, ми е суха, и двете изглеждат по един и същи начин и са леко приплескани Г-образни пласмасови, като со4ат надолу и са прилепени към фолиото.. ..
Пич тези Г-образни тръби, за които говориш всъщност са дренажи.
Тези дренажи са за отичане на водата, която влиза между предното стъкло и коша на мотора.
Добре е че течат, ако са запушени водата не се отича и влиза при ECU-то
Няколко съвета относно загубата на антифриз :
- Клапаните за парното - виж от техните о-пръстени да не тече (2 бр. са, струват стотинки)
- Тройника на задната страна на главата. След като леко изтине двигателя, го опипай добре с ръка, ако тече е мокър и се усеща. Може да го погледнеш и с огледало. Капе върху кожуха на скоростите, вижда се.
- Пластмасовата тръба, която върви успоредно на блока от лявата му страна (зад масления филтър се пада). Огледай я добре!
- Термостата - опипай () го добре с ръка в долния му край
- Радиатора на парното - първо провери мокета около педала на газта, след това и от другата страна (там има пластмаси, бъркай и под тях навътре) Ако тече от там, най-вероятно е за смяна на о-пръстени. лесностава, струват стотинки.
- водната помпа, огледай много добре под нея да не би да таи от там
- проследи и всички маркучи по дължина, малки и големи наред...
- прегледай си радиатора, отпред, отзад, отдолу, отстрани. Прегледай и около датчика за перката на климатика / отдясната страна на радиатора/
Приятелю, би ли ми дал парт номерата на о-пръстените за клапите за парното, защото не ги знам точно кои са а и в камор не ги знаеха - имам теч от купенцето и искам да ги купя предварително..
Питай колегата srd, който на края на предната страница пише че не си давам мнението и не помагам![]()
![]()
![]()
Той щи обясни всичко...... мен ме праща в други форуми
На него такива спамери к'ът мен са му ясни
Това със забежките на фонетиката ,не е нарочно нали?Виждам ,че не приемаш извинението,но не аз започнах с /простотиите от 4/5стр./,пък сега се правиш и на велик.Неможе всички да сме знаещи,иначе за какво е този форум.Отказваш помощ на колегата,който те моли и в същото време се заяждаш с мен.Ако знаеш помогни,ако ли не поне не пиши глупости.Човек не може и да потърси помощ,все ще се появи някой ,който да се изрепчи.
Приятен ден.
- Sagat
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 1.09.2009
- Местоположение: Варна - София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530i Touring,E36 328i Coupe, X3
- Мечтае да кара: E92 GTS
Re: загуба на антифриз
Ох и аз се прибавям към проблемите с охладителната система.Разбрах, че ми тече казанчето и смених пръстение,но с леко напасване (не са точно същите) за сега губи пак малко от там,но по 200-300 грама за 4-5 дена.Тия дни ще ги сменя с оригинални и дано спре,че като гледам колко неща може да са ми става лошо
!

- asentchernaev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 18.03.2008
- Местоположение: sofia
Re: загуба на антифриз
Аз реших проблема - смених колата. Между другото тройника (неразпечатан) още го имам, който го иска за 10 кинта да се обади Имам и други части останали, но пускам в продава.
70 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани