АГР клапъна

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

АГР клапъна

Мнение от BMW_325 TDS » 02 Ное 2009, 18:41

Колеги преди няколко месеца ми елиминараха ЕГР( или АГР се казва не съм сигурен ) клапъна, защото се оказа че е пробит и оттам ми се губи антифриза... Сваляха 2 пъти глава да я тестват и какво ли още не и накрая се оказа, че има теч в този клапан ( аман от неразбиращи майстори )... И на майстора му беше най- лесно да го елиминара и са няма загряване с километри. Та искам да попитам може ли да се ремонтира този клапан, има ли сменяеми части и какви са вариянтите?? Нов клапън ми казаха, че струва 900 лева, а на баща ми в една морга му предлагат за 150 лева, ама знае ли човек дали и той не е същият... Колата след смяната на ГНП- то почна да върви, пък спря да пали. Оказа се че 3 подгряващи свещи са изгорели и днес купихме комплект нови, смениха ги и пак не иска да пали вече не знам... Дали сме с бащата 3000 лева минимум за ремонти и БМВ то пак е в окаян вид и май ще заминава към пазара а хич не ни се иска , но не може да му смогваме :cry:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: АГР клапъна

Мнение от marto853. » 02 Ное 2009, 19:03

колега за вапроса за паленето сигорно и релето ти е здало багажа
новият ми номер: 0877787835

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: АГР клапъна

Мнение от Zagy » 02 Ное 2009, 19:03

АГР-клапанът няма нищо общо с водата - има един топлообменник преди него - най-вероятно той ти е протекъл. А за паленето може да е веригата... Кажи как не ще да пали (топла, студена)?
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: АГР клапъна

Мнение от pazokolarov » 02 Ное 2009, 19:06

Колега, за топлообменника (номер 1 на схемата) на АГР (ЕГР) клапана с малкия термостат ли говориш, че е пробит?
Изображение
Защото самиятклапан няма връзка от никъде другаде с охладителната система. Клапана струва в Друкар по-малко от 300лв. но едва ли е за смяна. Ако топлообменника е пробит - той е 600 лв.
Още повече, че ако топлообменника е пробит и е запушен само ЕГР - къде отива антифриза от топлообменника? При изгасен двигател - в изпускателния колектор и ще тече малко по малко в турбото, катализатора и ... още 3000 лв.
Изображение
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: АГР клапъна

Мнение от marto853. » 02 Ное 2009, 19:10

:OT: Каква верига бе колега по вероятно да е релето за свещите човека ти казва,че е сменил три изгорели свещи сигорно и релето е дало на късо
новият ми номер: 0877787835

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

Re: АГР клапъна

Мнение от BMW_325 TDS » 02 Ное 2009, 19:24

Ами значи преди смяната на тиз свещи едвам палеше... Въртяхме адски много и като запалеше изкарваше огромен облак от бял пушек.. Правеше егати завесата, а по време на каране не съм видял да пуши. И го откарахме в Авторай на Гурубляне ( ужж при някакъв познат ) и казаха, че свещите са изгорели и днеска ги смениха там и бяха звъннали на баща ми и му бяха казали, че нещо пак пали трудно и че ужжж маркучите на нафтата били много меки и имало съмнение да не смуче от някъде въздух... Абе само предположение - ВСИЧКИ СА ПЪЛНИ АМАТЬОРИ !! С преебани свещи, като позагрееше палеше отраст. Иначе на компа ужжж нищо не дава грешка като го вържат !! Я моля ви ми обяснете още малко за този топлообменник
Последна промяна BMW_325 TDS на 02 Ное 2009, 19:54, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: АГР клапъна

Мнение от milennyc » 02 Ное 2009, 19:41

Голям филм ....... АГР 900лв. оф оф добре че подгряващите сещи не са по 500лв. бройката :mhihi:

Марто ако е реле колкото и да се зле в сервиза ще им излезе като грешка..... а ако е разтегнала верига....... от тикане да запали докато ти обезваздушат помпата след смяната... твърде веротно.... Може и да са дюзи..... в смисъл искат да се почистят и проверят. А и механиката на новата ти помпа ако неможе да направи голямо налягане при паленето.....Само да не се окаже Марто прав че тези от сервиза искат да сучат пари и да не сменят релето......

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: АГР клапъна

Мнение от slitter » 02 Ное 2009, 20:38

Продължавайте да си купувате дизели на по милион километра. Тва е пълна лудост!!! Постоянно някой дизеляк е актуален в тема от първите... За два литра по-малко не могат да се избият парите за ремонтите на някоя италианка.

Сега по темата :yes: +1 глас за релето. Тия в авторай ги знам мног добре! Славят се с това, че много разбирали от БМВта. Пълни глупости. Особено, ако я гледа оня рижавия... Диагностиката им е под секво ниво. Тоя софт дето го имат е универсален, даже некой път ползват още по-голямата идиотщина тестер на БОШ. Тоя тестер може да гаси само лампите на бега. Въобще нема общо с БМВ терминологията за грешки.

Колега, по-добре в дару бе човек. Немаше да ти излезе по-скъпо. Там поне знаят къв име случая на тия дизеляци...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

Re: АГР клапъна

Мнение от BMW_325 TDS » 03 Ное 2009, 16:40

Преди няколко часа си взехме колата от " ГОЛЕМИТЕ МАЙСТОРИ ", които смениха свещите, но проблема си остава. Колата се държи абсолютно по старият начин и като е топла пали отраст, а като изтине няма палене!! Трябва да се върти 3 минути на стартера и яко да се помпа на педала за газта за да запали и изпушва адския облак бял дим. В сервиза беше топла и запали и си помислихме, че всичко е ОК , но като изтина пред блока се видя, че е абсолютно на старото положение ( а е с нови подгряващи свещи ) Какви са вариянтите оттука натам ? Посъветвайте за някоое майсторче, което наистина да ми оправи колата и да го бива... Скачам на него с две ръце

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: АГР клапъна

Мнение от Leon » 03 Ное 2009, 17:14

Така като чета, компресията е избягала, щом всичко друго сте проверили...
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 23.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530xi
Мечтае да кара: S65 Lorinser

Re: АГР клапъна

Мнение от Mitko195 » 05 Ное 2009, 19:01

Колега- отивай при Ясен, почти сигурно е че ще ти помогне наистина, а ако не може поне няма да те залъгва. Точен е и разбира :yes: (Не му правя реклама, но на мен ми е оправял проблемите бързо и качествено, следователно го препоръчвам ) Успех ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Re: АГР клапъна

Мнение от ясен николов » 07 Ное 2009, 19:43

100 % смуче въздух от един клапан на помпата които докато го хвана на един колега идваше сигурно три пъти .тия тдс са за претопяване :mhihi: или за летото :mhihi: но с малко магии ги правя за зимата :mrgreen: :mrgreen:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

Re: АГР клапъна

Мнение от BMW_325 TDS » 09 Ное 2009, 14:22

Колега не става въпрос за ТДС, а за 320 Д 99 година

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: АГР клапъна

Мнение от VRPerformance » 09 Ное 2009, 14:48

BMW_325 TDS написа:Колата след смяната на ГНП- то почна да върви, пък спря да пали.
Ей тука се крие разковничето,има някакъв проблем :idea:


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: АГР клапъна

Мнение от milennyc » 09 Ное 2009, 15:48

VRPerformance написа:
BMW_325 TDS написа:Колата след смяната на ГНП- то почна да върви, пък спря да пали.
Ей тука се крие разковничето,има някакъв проблем :idea:


Не е минала стенд на Бош...... защото не качват помпи със "транзистор"

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook