Предницата хлопа
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Предницата хлопа
Колеги от извесно време понякода осещам че предницата хлопа по дупките, понякога си вози стегнато както си трябва друг пат хлопа и по незначителни неравности, по павета също се усеща. Какви са вероятните причини освен амортисиори за да знам за какав ремонт да се готвя
Може и да има подобни теми но търсачката не работи

Може и да има подобни теми но търсачката не работи

- Любо /ba1_hu1/
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325 tds Touring
- Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >
Re: Предницата хлопа
mg87 написа:Колеги от извесно време понякода осещам че предницата хлопа по дупките, понякога си вози стегнато както си трябва друг пат хлопа и по незначителни неравности, по павета също се усеща. Какви са вероятните причини освен амортисиори за да знам за какав ремонт да се готвя![]()
Може и да има подобни теми но търсачката не работи
Най-често това се получава от заминали тампони на макверсоните. Все пак е хубаво да се погледне в сервиз

- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: Предницата хлопа
Тампони на носачите, шарнири, биалетки абе от всичко може да е.Отиди да ти погледнат ходовата част и то ще си покаже.При мене например едновременно сдадоха багажа тампоните на носачите и външните шарнири.
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Re: Предницата хлопа
Да,може да е от окачването,но може и да е от хидравличната рейка - viewtopic.php?t=127046&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
- ceco_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: 15.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: `99 318i E36 Touring
- Мечтае да кара: M5 Touring
Re: Предницата хлопа
Mpower84 написа:... едновременно сдадоха багажа тампоните на носачите и външните шарнири.
И при мен така. Но след като ги смених пак хлопаше отпред. Имаше малко луфт в рейката и вътрешни накраиници. След като се намеси ръката на маистора и там, всички хлопащи звуци изчезнаха.
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Предницата хлопа
ясен николов написа:колега ела да я прегледаме и ще се изясни тропането от къде е


Re: Предницата хлопа
ясен николов написа:колега ела да я прегледаме и ще се изясни тропането от къде е
далечко ми е иначе с удоволствие

- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Предницата хлопа
колега много е възможно да са шарнирите и наи вече тези по късичките отвън които са доста калпави на Е36
все пак прегледаите и другите неща.. биалетките, тампоните и тн
все пак прегледаите и другите неща.. биалетките, тампоните и тн
Re: Предницата хлопа
ako е прескрацване беяле ако тропа мойе да еот капраиник шарнит или танпон на макверсона най добре да япрегледа майстор
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Предницата хлопа
И те така .....
В крайна сметка и в тая тема се стигна до извода , че може да хлопа от всичко по предницата .... Колега , ако бях на твое място .. за времето , за което ние тука си чешеме езиците , щях да се мушна под колата , да огледам , да препипам и да видя къде е проблема ... Не се заяждам ,просто казвам... Не е сложно ... обяснявам наред:
1. При разбит накрайник (вътрешен) - вдигаш предницата на крик от двете страни и местиш гумата , ако им луфт при движението на гумата на вън и на вътре значи вътрешния накрайник е за смяна
2. При разбит външен накрайник - оглеждаш шарнирчето му (което е в края на накрайника от към гумата ... то това е елемента , който може да се разбие...) , взимаш една щангичка (не много голяма ) и лекичко по размърдваш и то си личи дали е здраво на мястото си или има луфтове в него - ако има и то е за смяна...
3. При разбит шарнир - същото като при разбит накрайник - взимаш една щангичка и лек "мръдкаш" да видиш как ще рейгира шарнира ...
4. При скъсан тампон на носача - просто го оглеждаш тампона , ако има видимо сериозно накъсване е за смяна . Ако няма видимо накъсване обаче не означава задължително , че е здрав .... хващаш с ръка носача (в близост до тампона) и го размърдваш , така че да видиш дали втулката на тампона (дето влиза носача в нея ) не се е отделила от гумата на тампона (това по лесно може да стане пак с щангичка). Ако се вижда дори леко отлепване на втулката от гумата , то тампона е "тръгнал" ....
5. При заминал амортисьор - натискаш предницата рязко и трябва да има най -много две колебания нагоре и на долу на предницата и след това да се "успокоява" ... Ако се клатушка много и не се "успокоява" значи амортисьора е или "заминал" или е "тръгнал" ... Ако пък тропа при натискането -хептен е заминал...
... То тая работа с амортисьорите е малко на усет...
6. Тропането може да идва и от скъсан тампон на макверсона - Ако тампона е скъсан , той се вижда от горе , като се погледне на ботуша (това е когато е тотално скъсан ) ,ако е тръгнал да се къса или ако лагера е тръгнал да се разбива , също може да тропа ....
7. Тропането може да идва и от рейката - колегата Мишо е направил тема по въпроса , където всичко е описал подробно за този проблем и как се отстранява. Темата е в "полезни"...
Това е , дано съм бил полезен ...

1. При разбит накрайник (вътрешен) - вдигаш предницата на крик от двете страни и местиш гумата , ако им луфт при движението на гумата на вън и на вътре значи вътрешния накрайник е за смяна
2. При разбит външен накрайник - оглеждаш шарнирчето му (което е в края на накрайника от към гумата ... то това е елемента , който може да се разбие...) , взимаш една щангичка (не много голяма ) и лекичко по размърдваш и то си личи дали е здраво на мястото си или има луфтове в него - ако има и то е за смяна...
3. При разбит шарнир - същото като при разбит накрайник - взимаш една щангичка и лек "мръдкаш" да видиш как ще рейгира шарнира ...
4. При скъсан тампон на носача - просто го оглеждаш тампона , ако има видимо сериозно накъсване е за смяна . Ако няма видимо накъсване обаче не означава задължително , че е здрав .... хващаш с ръка носача (в близост до тампона) и го размърдваш , така че да видиш дали втулката на тампона (дето влиза носача в нея ) не се е отделила от гумата на тампона (това по лесно може да стане пак с щангичка). Ако се вижда дори леко отлепване на втулката от гумата , то тампона е "тръгнал" ....
5. При заминал амортисьор - натискаш предницата рязко и трябва да има най -много две колебания нагоре и на долу на предницата и след това да се "успокоява" ... Ако се клатушка много и не се "успокоява" значи амортисьора е или "заминал" или е "тръгнал" ... Ако пък тропа при натискането -хептен е заминал...

6. Тропането може да идва и от скъсан тампон на макверсона - Ако тампона е скъсан , той се вижда от горе , като се погледне на ботуша (това е когато е тотално скъсан ) ,ако е тръгнал да се къса или ако лагера е тръгнал да се разбива , също може да тропа ....
7. Тропането може да идва и от рейката - колегата Мишо е направил тема по въпроса , където всичко е описал подробно за този проблем и как се отстранява. Темата е в "полезни"...
Това е , дано съм бил полезен ...
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
- hristo_t
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 14.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 318 tds
Re: Предницата хлопа
Здравейте. Бях на сервиз тази събота. Имах подобен проблем с тропането. Смених двата амортисьора. Сменихме и двата шарнина бяха много зле. Волана вибрираше при завой надясно и също така вибрираше и когато натисках спирачката при висока скорост. Смених ме и вътрешните кормилни шанги-тези които влизат в маншона на рейката. Частите излязоха около 660 лв, труда 120 + 25 лв регулиране на предницата. Но сега е съвсем различно. Само да се надявам че ще е така по дълго време като се има предвид пътищата ни и много високите ни заплати!
Последна промяна hristo_t на 21 Мар 2012, 13:33, променена общо 1 път
htt
Re: Предницата хлопа
Колега здравей, преди месец смених шарнири, тампони и т.н само за биалетките не ми стигна бюджета. И когато карам по паваж или неравности точно както ти си обяснил някой път хлопа, друг път не. Затова си мисля че най-вероятно от тях идва проблема.
- ясен николов
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: само бмв та
- Детайли за колата: много бърза
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани