като е топло не вьрви както студен двигател защо
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо
даваите гас на стоден мотор и 6те видите 

м3 е колата
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо
Кой и казал че даваме газ на студен мотор



Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо
някои хора не са учили физика ли .разширения ала балаа ........
=-=-=-=-=-=-=-=
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо
Обясни ни де, че не разбираме аз вси бягах от часовете по физика 

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо
vlashev написа:някои хора не са учили физика ли .разширения ала балаа ........
Студен двигател- студен въздух- по-висока относителна плътност на въздуха, повече бензин, по-добър вървеж. Топъл двигател- студен въздух- по-висока относителна плътност на въздуха, по-малко бензин, относително добър вървеж. Топъл двигател- топъл въздух- по-ниска относителна плътност на въздуха, по-малко бензин, относително влошен вървеж и т.н., и т.н.

Последна промяна ивчо3 на 03 Ное 2009, 12:21, променена общо 2 пъти
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо
boywalking написа:На всички коли е така... за дизелите незнам дали важи...
За дизеловите двигатели с турбокомпресор и интеркулър не важи.
- Любо /ba1_hu1/
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325 tds Touring
- Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >
Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо
Колеги, нещо ми се ръвти в главата... В доста случаи въздушния филтър променя вървежа на една кола и то доста.Казано, е че за по-богата смес се изисква повече въздух и то студен. Респективно, когато колата ви е загряла въздуха, който влиза е по-топъл. Другото е, че може филтрите да са ви задръстени. Това е най-простия възможен вариант. Погледнете си филтрите 

- Jang1r
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо
На бас,че на всички споменати коли моторите са с метални всмукателни колектори! 

BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо
аз си смених вьздушния филтьр малко се по оправи имам предвит че на топьл двигател си вьрви малко по добре
ама все пак нямам сьщата мощност
а турбото може ли да се смени с 325 тдс турбото дали ще е по мощна
ама все пак нямам сьщата мощност
а турбото може ли да се смени с 325 тдс турбото дали ще е по мощна
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо
Моето е с метални колектори, това как оказва влияние
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо
BH5482BH написа:Моето е с метални колектори, това как оказва влияние
Топлият въздух, засмукван от перката на вентилатора ги загрява до висока температура, най-вече при каране в градски условия и лятно време, когато средните обороти са около 2000 и по-малко. Те от своя страна загряват въздуха, който минава през тях и оттам е ясно. Алуминиевата сплав, от която са направени има много висока топлопроводност. Силната струя въздух през колекторите на извънградско каране ги охлажда и за това в този режим ни се струва, че колите се набират много по-добре.
- BH5482BH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: *******
- Пол: Мъж
- Кара: с превишена скорост
Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо
Звучи логично 

Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо
ако е така както казвате производителите щяха да ги направят всички колектори с
алуминиум
алуминиум
- Azereus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.09.2008
- Местоположение: Sf, Dragalevci City
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd e46
- Мечтае да кара: 645i cabrio
Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо
бензина топъл върви по-малко, при дизела е обратното. Колегите с тдс-ите да си проверят дебитомерите и мап сензорите. 

В ръка чаша държеше, чашата пълна и равна с люта бяла ракия и още върла магия! 

Re: като е топло не вьрви както студен двигател защо
а аз се чудя защо с пробил термостат вървеше повече 

31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани