РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 3.09.2008

РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ?

Мнение от borislav1980 » 20 Окт 2009, 12:21

Искам да питам дали N6 на скицата е реле налягане?http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA11&mospid=47434&btnr=13_0366&hg=13&fg=15
Колата от известно време не пали както трябва и то след като е загряла.И да речеме съм спрял за 10-15мин след това пали със зор,а след като престои повече няма проблеми.Четох няколо теми по проблема и си мисла,че при мене е точно това и искам да съм сигурен да не си копувам части залудо.
И има ли начин да провера дали релето работи?
Μοτοра е М40,1.6i

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: 318is

Re: РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ?

Мнение от stoian3 » 21 Окт 2009, 0:41

ами 6 е регулатор за налягане не реле ама в твоя случай не е от него http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 3.09.2008

Re: РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ?

Мнение от borislav1980 » 21 Окт 2009, 8:28

Разбрах колега че не е от него.Днес ще свала помпата да вида.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ?

Мнение от jakson » 21 Окт 2009, 17:31

а как се разбира дали работи регулатора ?

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 3.09.2008

Re: РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ?

Мнение от borislav1980 » 21 Окт 2009, 18:48

Най лесно е,след като го свалиш слагасш си го на езика и ако задържи там и ти направи вакум значи мембраните са здрави и си ОК,ако не може да ти направи вакум значи си за нов.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ?

Мнение от jakson » 01 Ное 2009, 19:06

borislav1980 написа:Най лесно е,след като го свалиш слагасш си го на езика и ако задържи там и ти направи вакум значи мембраните са здрави и си ОК,ако не може да ти направи вакум значи си за нов.

Колега какъв вакум аз го свалях , и смууках и духах .... закачих го на вакума и запалих колата ест имах 2ри ... запалих колата , започнах да смуча , да надувам непуска въздух нито единия нито другия ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Re: РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ?

Мнение от dopestar » 01 Ное 2009, 20:12

ест че няма бе бате тоя регулатор работи на 3 бара, и кака от околовръстното няма да духа толкова, пробвай го на компресор
:)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: 318is

Re: РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ?

Мнение от stoian3 » 01 Ное 2009, 20:30

Обикновено започват да изпускат бензин към този вакум.Другия вариант е да започне да държи налягания които са грешни.Какво прави колата колега тези реголатори трудно дефектират.Пробва се на колата слага се един тройник на входния маркуч който захранва рейката с гориво и един монометар и гледаш налагането какво е на монометара

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ?

Мнение от Smoocki » 01 Ное 2009, 22:04

Това даже според мен не е регулатор ама възвратен клапан ,тоест като дигне повеме налягане да изпуска към дросела ,а не да се прахосва
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: 318is

Re: РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ?

Мнение от stoian3 » 01 Ное 2009, 22:22

Smoocki написа:Това даже според мен не е регулатор ама възвратен клапан ,тоест като дигне повеме налягане да изпуска към дросела ,а не да се прахосва

PRESSURE REGULATOR 3,0BAR/PIERBURG точно регулатор е,а вакума е,за да контролира налягането. Когато работи на празен ход да бутне налягането на горивото ,за да не задавя колата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ?

Мнение от ned_gm28 » 02 Ное 2009, 0:23

stoian3 написа:
Smoocki написа:Това даже според мен не е регулатор ама възвратен клапан ,тоест като дигне повеме налягане да изпуска към дросела ,а не да се прахосва

PRESSURE REGULATOR 3,0BAR/PIERBURG точно регулатор е,а вакума е,за да контролира налягането. Когато работи на празен ход да бутне налягането на горивото ,за да не задавя колата.

Точно така!С други думи,колкото по-голямо е разреждането в смукателният колектор,толкова повече гориво пропуска обратно към резервоара и обратно ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ?

Мнение от ивчо3 » 02 Ное 2009, 10:47

ned_gm28 написа:
stoian3 написа:
Smoocki написа:Това даже според мен не е регулатор ама възвратен клапан ,тоест като дигне повеме налягане да изпуска към дросела ,а не да се прахосва

PRESSURE REGULATOR 3,0BAR/PIERBURG точно регулатор е,а вакума е,за да контролира налягането. Когато работи на празен ход да бутне налягането на горивото ,за да не задавя колата.

Точно така!С други думи,колкото по-голямо е разреждането в смукателният колектор,толкова повече гориво пропуска обратно към резервоара и обратно ;)

Точно така, на празен ход има най-голямо разреждане на въздуха в смукателите и посредством вакуумния маркуч, мембраната на регулатора изтегля клапана, количеството на бензина към резервоара се увеличава и налягането спада с 0.2 бара. По-ниското налягане предотвратява задавянето на загрелия двигател и чувствително намалява разхода на празен ход. В средните и високи обороти, вакуума в смукателите намалява и клапана затваря отвора, като налягането на бензина се определя само от пружината на регулатора. Стойностите на налягането в този режим са 2.9-3.0 бара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW и още нещо
Мечтае да кара: турбо-колело

Re: РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ?

Мнение от philio » 02 Ное 2009, 11:17

Момчета , този регулатор има то4но 3 състояния
напълно отворен ,когато подавате газ т.е вдига налягането максимално та когато дюзите отварят да пуснат повече кол.бензин
средно отворен - при движение с равномерна газ или при спряло състояние (когато е за малко)
и напълно се затваря и осъществява истинската си функция при спряло състояние след 30-50 сек. а именно сваля драстично разхода на място ,но ако ти играят оборотите не го прави (вакума не е постоянен)
Последна промяна philio на 02 Ное 2009, 11:27, променена общо 1 път
Изображение

0878 818 983

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW и още нещо
Мечтае да кара: турбо-колело

Re: РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ?

Мнение от philio » 02 Ное 2009, 11:24

дали работи Правилно се разбира с манометър за налягане в гор.с-ма
А ДАЛИ ЗА ТОВА НЕ ТИ ПАЛИ-НЕ Е ТОВА ПРИЧИНАТА

Почисти си стъпковия мотор и си провери датчика за температура (системния-за ком.)
при 0 градуса 2000 ома при 20 градуса 3000 ома + - 100
ако не е в параметри сменяш и караш щасливо

по лесния вариант отиди при свестен диагностик -той ще го хване през компютъра :D
Изображение

0878 818 983

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: 318is

Re: РЕГУЛАТОР НАЛЯГАНЕ?

Мнение от stoian3 » 02 Ное 2009, 22:58

ивчо3 написа:
ned_gm28 написа:
stoian3 написа:
Smoocki написа:Това даже според мен не е регулатор ама възвратен клапан ,тоест като дигне повеме налягане да изпуска към дросела ,а не да се прахосва

PRESSURE REGULATOR 3,0BAR/PIERBURG точно регулатор е,а вакума е,за да контролира налягането. Когато работи на празен ход да бутне налягането на горивото ,за да не задавя колата.

Точно така!С други думи,колкото по-голямо е разреждането в смукателният колектор,толкова повече гориво пропуска обратно към резервоара и обратно ;)

Точно така, на празен ход има най-голямо разреждане на въздуха в смукателите и посредством вакуумния маркуч, мембраната на регулатора изтегля клапана, количеството на бензина към резервоара се увеличава и налягането спада с 0.2 бара. По-ниското налягане предотвратява задавянето на загрелия двигател и чувствително намалява разхода на празен ход. В средните и високи обороти, вакуума в смукателите намалява и клапана затваря отвора, като налягането на бензина се определя само от пружината на регулатора. Стойностите на налягането в този режим са 2.9-3.0 бара.


точно и ясно евала на колегате ивчо3

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook