диагностика на 318 is
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
диагностика на 318 is
вчера с един приятел правихме диагностика на 318 is м42 мотор ! изкара следните грешки :

някой знае ли какво означават ? След като бяха изтрити грешките не се появиха отново !
Някой знае ли какво представлява следния параметър и какви трябва да са му стойностите :

Изникна и още един проблем не успяхме да направиме диагностика на бега и да изтриеме съответно грешката понеже лампата на таблото изгасва след около 2 3 минути, на друг крак ли се чете той ?

някой знае ли какво означават ? След като бяха изтрити грешките не се появиха отново !
Някой знае ли какво представлява следния параметър и какви трябва да са му стойностите :

Изникна и още един проблем не успяхме да направиме диагностика на бега и да изтриеме съответно грешката понеже лампата на таблото изгасва след около 2 3 минути, на друг крак ли се чете той ?
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: диагностика на 318 is
ами колега то като гледам сте закачили колата с ВИСА ,тя хубаво чете бмв ,ама само двг,аирбега не го подьдржа,поне моята е така тоест няма .а грешките следкато не са се появили повече не ги мисли толкова, ами кажи причината за диагностка и вече може да помногнем
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: диагностика на 318 is
ами преди седмица си купих автомобила и понеже не успях да му направя диагностика преди покупката реших да видя какви изненади ме чакат , и най-вече да изчистя грешката на бега
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: диагностика на 318 is
така като гледам е откачан дебитомера или сензора за температурата на входящия вьздух ,което пак е дебитомер,но зависи от годината на производство ,мисля че твоя сензор е вграден.друго грешките са в текущата памет,а не запаметени като неизправеност,.бутон ф10 на клавиатурата показва причината за натрупване и начин на отстраняване,параметьра за които питах пак е сигнала за входящия вьздух ,след като видях и оборотния режим мисля че ти работи адекватно,ф10 ,ще покаже пак кое как е в инжинерните параметри,според мен нямаш повод за безпокоиство
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: диагностика на 318 is
Някой е пробвал как работи двигателя с откачена букса на дебитомера, съответно има грешка в отчитането на въздуха. Сипи качествен бензин, покарай известно време и закарай колата на диагностика да проверят нок сензорите. Появи ли се отново тази грешка, има две възможности: Някой от двата сензора да е сдал багажа, в твоя случай втория, или имаш износен и тракащ биелен лагер, който може и да превърти ако се кара така. Вибрациите, които съпътстват износения биелен, или основен лагер наподобяват металическия звук от изгаряне на горивната смес с детонация, /чукане на аванса както е по-популярно/, когато безнина е с по-ниско октаново число от предписаното и сензора го регистрира като такъв.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: диагностика на 318 is
morafeta написа:какво общо имат нок сензорите с биалния лагер ?
Нок сензорите или детонационни сензори, са микрофони, поставени в блока между първи и втори и трети и четвърти цилиндър, които са направени да регистрират шумове в двигателя с определена честота, в случая става въпрос за металически звук от детонационното изгаряне на сместа. Използването на бензин с по-ниско октаново число, причинява детонация в двигателя и за да бъде предпазен от разрушаване, чрез нок сензорите се подава сигнал в компютъра, който автоматично намалява с няколко градуса ъгъла на предварение на запалването. Износените биелни лагери издават шум със сходна честота и понякога се регистрират, като детонационно изгаряне от сензорите. Наскоро колегата Би турбо сменя биелни лагери и описа шума, като чукане на аванса. Изобщо не ти казвам, че имаш проблеми с лагерите, това е само хипотетично.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани