Пак повдигачи

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Пак повдигачи

Мнение от Legba » 13 Май 2005, 15:30

Днес ме зарадваха като ходих да сменям маслото. Казаха, че ми тракали повдигачите. Преди това ми казваха че двигателя работи супер...
Та въпроса ми е... Трябва ли да се сменятъ всички повдигачи в такъв случай или след като се отвори двигателя може да се види кой е прецакания и да се смени само той ?
________________________________________
Искаш да се почустваш звезда ? Седни на върха на елхата...

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 14 Май 2005, 1:47

с каков двиг си :?: .............кво значи казаха ми :?: ...............ти глух ли си :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 14 Май 2005, 23:33

M50E20 с Ванос.
Предишния път като ходих и питах за това щракане ми казаха, че можело да е от помпата за хидравликата което ми взучеше много странно.. ама нали уж маъстори. Трябва да разбират. Тогава нямаше как да го чуят щото колата беше топла и бачкаше супер.
Та може ли да се сменят само някои от повдигачите или всичко ?
________________________________________
Искаш да се почустваш звезда ? Седни на върха на елхата...

BMW Defender
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 8.05.2005
Местоположение: Перник

Мнение от Pernik-MAN » 14 Май 2005, 23:39

При всички случеи може да се смени само проблемния-ните ако са повече
,но има случей в които, пробема идва от маслото (или от няколко други неща) ако искаш пробвай да сложиш (ТЕФЛОН) добавка която уплатнява
повдигачите за около 30 хил.Км. А после пак. :)
Аз го ползвам и сам доволен. :) Мисля че ще ти помогне и е 12лв. :mhihi:
Мразим ГОЛФ, ОПЕЛ и не на последно място МаГаРцЕдЕс.
Изображение

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 15 Май 2005, 3:54

Със сигурност може да се сменят само износените повдигачи , проблема е как да се установи кои тончо са те :!: Иначе ако потракват само на студен мотор моя съвет е да си караш така.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 20.06.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от Madmax » 17 Май 2005, 23:06

Вече на няколко коли се опитвам да разбера кой трака, натискам ги, меря луфтове, ама нещо не става ясно... Та не знам дали някой може 100% да определи кой точно трака :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 18 Май 2005, 8:44

в мануала качен от Тhe Boss е описано как се мерят дали са здрави(демонтират се обаче) .. инак на М50 не съм чувал някой да има проблеми с повдигачите ,като е студен мотора е нормално да потракват ,особено зимата .А оня ден чух и Е46 да му потракват на студен старт ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 328
Регистриран на: 3.02.2004
Местоположение: София

Мнение от Legba » 24 Юни 2005, 15:59

Развръзката:
Оказа се че е ВАНОСа. Италянците понеже са много умни са го сложили не както трябва и от там грешо предварение. Скапан ВАНОС (Не държи никакво налягане). От там (предполагам) пада налягането за повдигачите и те почват да тракат.
Ваноса сменен в момента колата притраква 2-3 пъти при старт и от там мърка като котенце.
Притракването в началото явно е в следствие на повредата на Ваноса и после от последвалите удари по повдигача.

Имайте го в предвид ако на М50 почнат да ви тракат повдигачи и случайно сте с Ванос.
________________________________________
Искаш да се почустваш звезда ? Седни на върха на елхата...

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 24 Юни 2005, 16:20

Отново благодаря на Legba за споделения опит тук ;)
Само така момчета !
May the BMW force be with you!

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 24 Юни 2005, 16:44

Те италианците са малко по-добри от нашите гаражни майстори май :) Като гледам как са се вихрили и по други коли... :evil: .
Аз оня ден бях на диагностика, всичко в нормата, няма грешки, ламбдата си бачка, свещите на 5К, филтъра нов, маслото сменено преди 500 км. А пущината гори 18 на градско и 10 на дълго(което е перфектен разход за моето каране). И майсторът се чуди на какво може да се дължи този разход (18/100). Накрая почна да мисли дали не ми е презацепена веригата с един зъб примерно. Не съм наясно дали е възможно. Моля по-сведущите да дадат мнение. (и по-конкретно питането ми е към Кирето :) )
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 28 Юни 2005, 8:14

Pernik-MAN написа:При всички случеи може да се смени само проблемния-ните ако са повече
,но има случей в които, пробема идва от маслото (или от няколко други неща) ако искаш пробвай да сложиш (ТЕФЛОН) добавка която уплатнява
повдигачите за около 30 хил.Км. А после пак. Smile
Аз го ползвам и сам доволен. Smile Мисля че ще ти помогне и е 12лв. muhihihihi


дай повече информация за тази добавка, че имам 1 - 2 клапана дето като е студена колата тракат и ми късат нервите :evil:
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook