Пак повдигачи
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Пак повдигачи
Днес ме зарадваха като ходих да сменям маслото. Казаха, че ми тракали повдигачите. Преди това ми казваха че двигателя работи супер...
Та въпроса ми е... Трябва ли да се сменятъ всички повдигачи в такъв случай или след като се отвори двигателя може да се види кой е прецакания и да се смени само той ?
Та въпроса ми е... Трябва ли да се сменятъ всички повдигачи в такъв случай или след като се отвори двигателя може да се види кой е прецакания и да се смени само той ?
________________________________________
Искаш да се почустваш звезда ? Седни на върха на елхата...
Искаш да се почустваш звезда ? Седни на върха на елхата...
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
с каков двиг си
.............кво значи казаха ми
...............ти глух ли си 



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
M50E20 с Ванос.
Предишния път като ходих и питах за това щракане ми казаха, че можело да е от помпата за хидравликата което ми взучеше много странно.. ама нали уж маъстори. Трябва да разбират. Тогава нямаше как да го чуят щото колата беше топла и бачкаше супер.
Та може ли да се сменят само някои от повдигачите или всичко ?
Предишния път като ходих и питах за това щракане ми казаха, че можело да е от помпата за хидравликата което ми взучеше много странно.. ама нали уж маъстори. Трябва да разбират. Тогава нямаше как да го чуят щото колата беше топла и бачкаше супер.
Та може ли да се сменят само някои от повдигачите или всичко ?
________________________________________
Искаш да се почустваш звезда ? Седни на върха на елхата...
Искаш да се почустваш звезда ? Седни на върха на елхата...
- Pernik-MAN
- BMW Defender
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 8.05.2005
- Местоположение: Перник
При всички случеи може да се смени само проблемния-ните ако са повече
,но има случей в които, пробема идва от маслото (или от няколко други неща) ако искаш пробвай да сложиш (ТЕФЛОН) добавка която уплатнява
повдигачите за около 30 хил.Км. А после пак.
Аз го ползвам и сам доволен.
Мисля че ще ти помогне и е 12лв. 
,но има случей в които, пробема идва от маслото (или от няколко други неща) ако искаш пробвай да сложиш (ТЕФЛОН) добавка която уплатнява
повдигачите за около 30 хил.Км. А после пак.

Аз го ползвам и сам доволен.


Мразим ГОЛФ, ОПЕЛ и не на последно място МаГаРцЕдЕс.


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
в мануала качен от Тhe Boss е описано как се мерят дали са здрави(демонтират се обаче) .. инак на М50 не съм чувал някой да има проблеми с повдигачите ,като е студен мотора е нормално да потракват ,особено зимата .А оня ден чух и Е46 да му потракват на студен старт ..
Развръзката:
Оказа се че е ВАНОСа. Италянците понеже са много умни са го сложили не както трябва и от там грешо предварение. Скапан ВАНОС (Не държи никакво налягане). От там (предполагам) пада налягането за повдигачите и те почват да тракат.
Ваноса сменен в момента колата притраква 2-3 пъти при старт и от там мърка като котенце.
Притракването в началото явно е в следствие на повредата на Ваноса и после от последвалите удари по повдигача.
Имайте го в предвид ако на М50 почнат да ви тракат повдигачи и случайно сте с Ванос.
Оказа се че е ВАНОСа. Италянците понеже са много умни са го сложили не както трябва и от там грешо предварение. Скапан ВАНОС (Не държи никакво налягане). От там (предполагам) пада налягането за повдигачите и те почват да тракат.
Ваноса сменен в момента колата притраква 2-3 пъти при старт и от там мърка като котенце.
Притракването в началото явно е в следствие на повредата на Ваноса и после от последвалите удари по повдигача.
Имайте го в предвид ако на М50 почнат да ви тракат повдигачи и случайно сте с Ванос.
________________________________________
Искаш да се почустваш звезда ? Седни на върха на елхата...
Искаш да се почустваш звезда ? Седни на върха на елхата...
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Те италианците са малко по-добри от нашите гаражни майстори май
Като гледам как са се вихрили и по други коли...
.
Аз оня ден бях на диагностика, всичко в нормата, няма грешки, ламбдата си бачка, свещите на 5К, филтъра нов, маслото сменено преди 500 км. А пущината гори 18 на градско и 10 на дълго(което е перфектен разход за моето каране). И майсторът се чуди на какво може да се дължи този разход (18/100). Накрая почна да мисли дали не ми е презацепена веригата с един зъб примерно. Не съм наясно дали е възможно. Моля по-сведущите да дадат мнение. (и по-конкретно питането ми е към Кирето
)


Аз оня ден бях на диагностика, всичко в нормата, няма грешки, ламбдата си бачка, свещите на 5К, филтъра нов, маслото сменено преди 500 км. А пущината гори 18 на градско и 10 на дълго(което е перфектен разход за моето каране). И майсторът се чуди на какво може да се дължи този разход (18/100). Накрая почна да мисли дали не ми е презацепена веригата с един зъб примерно. Не съм наясно дали е възможно. Моля по-сведущите да дадат мнение. (и по-конкретно питането ми е към Кирето


Pernik-MAN написа:При всички случеи може да се смени само проблемния-ните ако са повече
,но има случей в които, пробема идва от маслото (или от няколко други неща) ако искаш пробвай да сложиш (ТЕФЛОН) добавка която уплатнява
повдигачите за около 30 хил.Км. А после пак. Smile
Аз го ползвам и сам доволен. Smile Мисля че ще ти помогне и е 12лв. muhihihihi
дай повече информация за тази добавка, че имам 1 - 2 клапана дето като е студена колата тракат и ми късат нервите

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани