Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Добре, де!
А колко карат тези дебитомери??
Интересно ми е след колко време ще ми се наложи да го сменя пак? Ами ти? Или който и де е - сменял вече дебитомер.
То ясно, че при Е46 си е консуматив
- интересно ми е след колко време дават фира? (време=километри) 
А колко карат тези дебитомери??
Интересно ми е след колко време ще ми се наложи да го сменя пак? Ами ти? Или който и де е - сменял вече дебитомер.
То ясно, че при Е46 си е консуматив


- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Дааа, темата май наистина ще е безсмъртна! И понеже аз я пуснах, взех да се замислям, дали да не я обобщим и заключим, че май 34 стр. стигат!
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Dimitroff написа:Добре, де!
А колко карат тези дебитомери??
Интересно ми е след колко време ще ми се наложи да го сменя пак? Ами ти? Или който и де е - сменял вече дебитомер.
То ясно, че при Е46 си е консуматив- интересно ми е след колко време дават фира? (време=километри)
Зависи много от въздуния филтър.... кога се сменя!!! Понеже вътре платинената жика вибрира под действието на въздуха преминаващ през него...... и ако се замърси(от не сменяне на въздушен филтър) но едва ли механичното стареене е супер важен фактор. Лично мое мнение на 80-100к ако не е сменян да се смени
- VankoBMW
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 13.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ е46 бензин 323 170коня
- Мечтае да кара: Х6
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Здравейте и аз имам същия проблем. Днес бях БМВ сервиз, там ми направиха диагностика и показа че всичко е наред не даде грешка никъде освен в няква подгряваща свещ. Казаха ми че така се получавало при тези коли - по старичките, мойта е е46 1999г дизел 136 коня. Трябвало да се смени дебитомера след това да се препрограмира с нов софтуер да се смени тази подгряваща свещ и колата ще е като нова. Засега не съм го направил но като го направя ще пиша, което незнам кога ще го направя че ми обявиха за всичко цена 400лв.
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Май и аз съм за там 

,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Поразрових се и понеже работя в представителството на Митсубиши и сме вносител на Магнет-Марели , клиентската му цена е 150 лв с ДДС. Ако някой се интересува за поръчка Л.С . Сега търся и клапана на турбото ако го предлагат мисля че цените са народни 

,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- nedkoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: Paris
- Пол: Мъж
- Кара: 730d G11 2018
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Ок Колега 4акаме цени



- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Само дебитомера го предлагат. Крайната цена е 130лв с ДДС.
Оферта е.

,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- Limonadko_
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 21.08.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: М3
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
ей,колегии...За пръв път пиша в този форум.Но темата е толкова болна че няма как.
Та така,за проблема с губенето на мощост!
Същият проблем и при мен.
Смених деибитомера,клапана и пак продължава,това....някой път до около 2 500 оборота е тромава и от там,като се включи турбото добре,някой път се включва на около 3000 оборота.
Само не съм сигурен да клапана който го взех от другата кола и същият ката моя.В смисъл че мойто е 320д комби а неговата е седан.Далие е възможно да са различни клапаните и да не съм направилправилна проверка...
Благодаряви предварително
Та така,за проблема с губенето на мощост!
Същият проблем и при мен.
Смених деибитомера,клапана и пак продължава,това....някой път до около 2 500 оборота е тромава и от там,като се включи турбото добре,някой път се включва на около 3000 оборота.
Само не съм сигурен да клапана който го взех от другата кола и същият ката моя.В смисъл че мойто е 320д комби а неговата е седан.Далие е възможно да са различни клапаните и да не съм направилправилна проверка...
Благодаряви предварително
- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Limonadko_ написа:ей,колегии...За пръв път пиша в този форум.Но темата е толкова болна че няма как.
Та така,за проблема с губенето на мощост!
Същият проблем и при мен.
Смених деибитомера,клапана и пак продължава,това....някой път до около 2 500 оборота е тромава и от там,като се включи турбото добре,някой път се включва на около 3000 оборота.
Само не съм сигурен да клапана който го взех от другата кола и същият ката моя.В смисъл че мойто е 320д комби а неговата е седан.Далие е възможно да са различни клапаните и да не съм направилправилна проверка...
Благодаряви предварително
Пробвай с настройка на ГНП-то.Имах същия проблем,свалиха помпата /беше с голямо закъснение/,след това дадоха малко предварение /4 градуса/.Тогава пък заработи като луда,но само докато загрее.Като влезе в режим и пак спираше.Върнах се и пак донастроиха ГНП-то.Оттогава върви като...БМВ.
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
- Limonadko_
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 21.08.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: 320д
- Мечтае да кара: М3
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
колега благодаря ти за мнението,само се чудя в кой сервиз да отида че тука в стара загора всички се пишат за майстори.....май ще се наложе пак да ходя до М кар..,колкото и да не ми се иска че там офертите им са винаги в хиляди
- lagoon82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.08.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е46 М3-Manual, е36 328 Hamann
- Мечтае да кара: кара ги вече
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Dimitroff написа:Добре, де!
А колко карат тези дебитомери??
Интересно ми е след колко време ще ми се наложи да го сменя пак? Ами ти? Или който и де е - сменял вече дебитомер.
То ясно, че при Е46 си е консуматив- интересно ми е след колко време дават фира? (време=километри)
Колега колко искарват не знам ама аз смених и ме заболя сърцето. 600лв ужас. Първо ходих по разни сервизи сменяха ламбда сонда 280лв. После казаха другата ламбда сонда и викам няма да стане. И отидох в БМВ и се оказа дебитомер пък на моя двигател бил един от най скъпите е46 318ци 143 коня. Така че кат почне да не дърпа и не качва повече от 3000 оборота което беше при мен е заминала вече.

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Голямо мислене за тея дебитомери,проблемите се оправят със чип писан за съответната кола....правил съм много и досега всички се оправят,мога да направя софтуер с които да няма нужда да се сменя дебитомер...
- asotsf
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 10.08.2012
- Местоположение: Plaza Dance
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci Stahlgrau
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
milennyc написа:Dimitroff написа:Много вероятно!
П.с. Кажи все пак дали е бензин или дизел колата.
П.с2. Тая тема е безсмъртна
Все ще има нови собственици на Е46и рано или късно са тук........ заложен дефект на БМВ
![]()
Здрвавейте, колеги. От няколко дни съм собственик на една 320ка Д 2000' и с първото си качване в колата забелязах извесни трудности с ускорението. Не беше трудно да се досетя, че нещо не е наред с ускорението на колата тъй като 4 години карах едно Мицубиши СпейсСтар 1.9 ДИД - 102 коня. При въпросното Мицубиши ускорението е просто невероятно за тези коне. Мине ли 2000 оборота просто за секунди удря червената зона на 1ва и 2ра предавка специално. Като цяло бавареца е доста запазен, по думи на предишния собсвеник е напълно обслужено със сменени амортисьори,носачи и биалетки и съм склонен да му вярвам, защото просто си личи че колата е подържана и возията е перфектна.
Пиша тук с надежда, че темата все още е жива макар и за по закъснелите нови собственици на този автомобил като мен. Изчетох цялата тема, това което забелязах е че въпросният проблем със забиването на скороста при болшинството от хора идва от този елмагнитен клапан.
След вчерашното ми пътуване по Е79 имах възможността да тествам автомобила до колкото обстановката ми го позволяваше, като се има в предвид всички голфаджии които се мислят за безсмъртни като карат със 120 в най-лявата лента и максимума който успях да дигна беше 190 като имаше известен наклон надолу като за сравнение със старата ми кола нямах проблем да дигна същата скорост със 4 човека в колата и пълен багажник. Това е повече от достатъчно за да разберя че нещо в бавареца не е като хората. Като цяло е на светлинни години като кола от това мицубиши, но ускорението му в момента е много разочароващо.
пс Нямам информация за каквито и да е било ремонти по катализатори,дебитори на колата и смятам 1вото нещо което да сменя да е този елмагнитен клапан, който създава най-често проблем на база на изчетеното до сега.
Мерси предварително.
Последна промяна asotsf на 18 Авг 2012, 9:07, променена общо 1 път
- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
Re: Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
И 64 страници да стане темата еднозначен отговор няма да се получи.За мен основния проблем си е ГНП.Въпросът е,че свалянето й и качване на стенд си е цифра,проверката разпръсквачи също,затова и вероятно малко колеги са го правили.Лично аз съм със сменен клапан на турбото и зависването си го има.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани