318 проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

318 проблем

Мнение от nikolay_pz » 17 Окт 2009, 0:37

Значи колата е бмв 318 е 36 (седан) и двигателя чатка здраво , също така е на около 400 000км и има дребни работи по купето за оправяне
да ви питам колко пари ше ми излезе отстраняване на това чаткане ( мисля че сте запознати от какво се получава това при този модел) и нови бутала там всичко както си му е реда че сега е толкова зле- не може да завърти на 1 скорост на асфалта
мерси предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2253
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: ...don`t drive fast, just fly low
Мечтае да кара: E36 M3

Re: 318 проблем

Мнение от BT9028BA » 17 Окт 2009, 0:44

Лично мое мнение че на този двигател няма смисал да му правиш основен ремонт - можеш да си намериш някой читав мотор за около 400 500 лв М40Б18 или М43Б18 а защо не и някой по мощен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: 318 проблем

Мнение от metodi80 » 17 Окт 2009, 11:00

nikolay_pz написа:Значи колата е бмв 318 е 36 (седан) и двигателя чатка здраво , също така е на около 400 000км и има дребни работи по купето за оправяне
да ви питам колко пари ше ми излезе отстраняване на това чаткане ( мисля че сте запознати от какво се получава това при този модел) и нови бутала там всичко както си му е реда че сега е толкова зле- не може да завърти на 1 скорост на асфалта
мерси предварително


То всички двигатели (повечето де ..) са на поне толко 300- 400 000 км ... Така че не се тревожи за това (нищо , че някои си мислят , че колите им са на по 150 000 "РЕАЛНИ" :mhihi: ). За "чаткането" най -вероято идва от хидравличните повдигачи .... Трябва да се отвори двигателя и да се види в какво състояние е разпределителния вал , ако той е добре , може да се размине само със смяната на повдигачите и евентуално кобилици , но за тях пак зависи в какво състояние са...(цената им варира от 12 лв - цена която ми предложи колегата "laviatan" тук във форума , до 50 лв... ако съм на твое място бих купил от него , не че му правя реклама , ама такава цена за хубави повдигачи едва ли ще ти предложи някой ...). Нормално е да няма мощност двигателя , когато повдигачите не работят добре ( и както казваш да не може на първа да завърти гуми ...) , защото когато повдигачите не функционират нормално , клапаните не се отварят и затварят добре , от там намалява компресията на двигателя , пада мощността и се повишава разхода .... Та сменяш повдигачи и вероятно проблема ти е решен - с един курш 3 заека .... :mhihi: Всичко казано до тук важи ако двигателя е М43 (той е с по-добрите -ролкови кобилици), ако е М40 лично аз бих се позачудил дали да го "стягам" , но пак зависи от състоянието на вала , ако той е добре , можеби си заслужава ремонта (при М40 задължително ще трябва да сменяш и кобилиците , почти винаги са износени ) ....
И така ... имай на предвид , че ако решиш да сменяш двигател в никакъв случай няма да ти излезе по евтино , отколото ремонт на повдигачи на сегашния двигател ...
Ако проблема при сегашния ти двигател е по -голям , в смисъл ако се налага по-сериозен ремонт , то тогава вече наистина е по -добре да се мисли за друг двигател...
Малеее ферман изписах... извинявам се ... :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: 318 проблем

Мнение от nikolay_pz » 17 Окт 2009, 15:40

BT9028BA написа:Лично мое мнение че на този двигател няма смисал да му правиш основен ремонт - можеш да си намериш някой читав мотор за около 400 500 лв М40Б18 или М43Б18 а защо не и някой по мощен



да наистина това е още по добър варянт
може ли да се сложи мотор например от 318is или 320
няма ли да трябва да се сменя скоростна кутия и да се подсилва нещо
(нов съм във форума и моля да ме извините за тъпите въпроси)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: 318 проблем

Мнение от nikolay_pz » 17 Окт 2009, 15:43

metodi80 написа:
nikolay_pz написа:Значи колата е бмв 318 е 36 (седан) и двигателя чатка здраво , също така е на около 400 000км и има дребни работи по купето за оправяне
да ви питам колко пари ше ми излезе отстраняване на това чаткане ( мисля че сте запознати от какво се получава това при този модел) и нови бутала там всичко както си му е реда че сега е толкова зле- не може да завърти на 1 скорост на асфалта
мерси предварително


То всички двигатели (повечето де ..) са на поне толко 300- 400 000 км ... Така че не се тревожи за това (нищо , че някои си мислят , че колите им са на по 150 000 "РЕАЛНИ" :mhihi: ). За "чаткането" най -вероято идва от хидравличните повдигачи .... Трябва да се отвори двигателя и да се види в какво състояние е разпределителния вал , ако той е добре , може да се размине само със смяната на повдигачите и евентуално кобилици , но за тях пак зависи в какво състояние са...(цената им варира от 12 лв - цена която ми предложи колегата "laviatan" тук във форума , до 50 лв... ако съм на твое място бих купил от него , не че му правя реклама , ама такава цена за хубави повдигачи едва ли ще ти предложи някой ...). Нормално е да няма мощност двигателя , когато повдигачите не работят добре ( и както казваш да не може на първа да завърти гуми ...) , защото когато повдигачите не функционират нормално , клапаните не се отварят и затварят добре , от там намалява компресията на двигателя , пада мощността и се повишава разхода .... Та сменяш повдигачи и вероятно проблема ти е решен - с един курш 3 заека .... :mhihi: Всичко казано до тук важи ако двигателя е М43 (той е с по-добрите -ролкови кобилици), ако е М40 лично аз бих се позачудил дали да го "стягам" , но пак зависи от състоянието на вала , ако той е добре , можеби си заслужава ремонта (при М40 задължително ще трябва да сменяш и кобилиците , почти винаги са износени ) ....
И така ... имай на предвид , че ако решиш да сменяш двигател в никакъв случай няма да ти излезе по евтино , отколото ремонт на повдигачи на сегашния двигател ...
Ако проблема при сегашния ти двигател е по -голям , в смисъл ако се налага по-сериозен ремонт , то тогава вече наистина е по -добре да се мисли за друг двигател...
Малеее ферман изписах... извинявам се ... :mhihi:


няма защо да се извиняваш , даже е похвално че изписа толкова неща
мерси колега

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 562
Регистриран на: 27.11.2008
Местоположение: Silistra
Пол: Мъж

Re: 318 проблем

Мнение от Makarov 2 » 17 Окт 2009, 18:55

Вземи си нов мотор.Не се занимавай като мен с осн.ремонти.Не е чак толкова скъпо,но нервите са много!На шестака му правих такъв ремонт излезе ми повече от 1100лв.....че и отгоре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: 318 проблем

Мнение от ~Мишо~ » 17 Окт 2009, 23:01

Makarov 2 написа:Вземи си нов мотор.Не се занимавай като мен с осн.ремонти.Не е чак толкова скъпо,но нервите са много!На шестака му правих такъв ремонт излезе ми повече от 1100лв.....че и отгоре.

То ще е добре ако си сигурен в двигателя,виждал си го/чувал си го как работи,от сигурен човек...
А ако и новия "чатка" като стария кво прайм :?: Ще имаш 2 различни двигателя за ремонт...
А пък колегата (Makarov 2) сега си е сигурен че мотора е добре.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: 318 проблем

Мнение от ned_gm28 » 18 Окт 2009, 1:15

nikolay_pz написа:
BT9028BA написа:Лично мое мнение че на този двигател няма смисал да му правиш основен ремонт - можеш да си намериш някой читав мотор за около 400 500 лв М40Б18 или М43Б18 а защо не и някой по мощен



да наистина това е още по добър варянт
може ли да се сложи мотор например от 318is или 320
няма ли да трябва да се сменя скоростна кутия и да се подсилва нещо
(нов съм във форума и моля да ме извините за тъпите въпроси)

Няма нужда да пипаш трансмисията-от 316 до 320 включително са еднакви (до `94 или `95) След това съм чел,че има варианти с друго главно предаване-с по-малко пред.число.Ако все пак решиш да смениш мотора,смени го с 4 цилиндров-М42 (140 к.с.) или М43 (115 к.с.)Ако искаш 6 цилиндров,то много по-лесният вариант е да смениш направо колата :idea:
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: 318 проблем

Мнение от Mollov » 18 Окт 2009, 11:30

nikolay_pz написа:Значи колата е бмв 318 е 36 (седан)


Следващият път си напиши адекватно заглавие на темата, показващо какъв е проблема... иначе темата ще захапе бързо катинара :cop:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: 318 проблем

Мнение от nikolay_pz » 23 Окт 2009, 0:03

ами като гледам май ще е по-добре направо да се смени колата
то една 320 е около 4000-5000лв с много добър вид
докато моита има много проблеми като:
1 не работят ел стъклата
2 тавана се е отлепил
3 тапицерията е започнала да се къса
4 счупен преден фар
5 няма климатик
6 съединителя е на път да си отиде
7 криви калници, и удари по вратите
8 гърнето е почти изкъртено
има още много и като се прибави проблема с двигателя става така че по добре да взема една друга

пп. за 10 хиляди какво да взема според вас? предпочитам да е 3 серия на бмв ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж

Re: 318 проблем

Мнение от nazo1976 » 23 Окт 2009, 9:49

продай я на части и земи друга ти ако оправиш всичко ще ти излезе по скъпо

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: нещо черно
Мечтае да кара: 850i
Детайли за колата: Рег. на 30.01.2009

Re: 318 проблем

Мнение от transporter_81 » 24 Окт 2009, 16:37

Колегата е напълно прав,дай е за части и си вземи (ако имаш кинти) нещо по стегнато.Иначе те чака много ходене по мъките :banghead: .ПО-ДОБРЕ УЖАСЕН КРАЙ,ОТ КОЛКОТО БЕЗКРАЕН УЖАС. Успех :yes:
325i на части- viewtopic.php?f=134&t=253370

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 166
Регистриран на: 17.10.2009
Пол: Мъж

Re: 318 проблем

Мнение от nikolay_pz » 24 Окт 2009, 19:09

transporter_81 написа:Колегата е напълно прав,дай е за части и си вземи (ако имаш кинти) нещо по стегнато.Иначе те чака много ходене по мъките :banghead: .ПО-ДОБРЕ УЖАСЕН КРАЙ,ОТ КОЛКОТО БЕЗКРАЕН УЖАС. Успех :yes:



май ще я оставя бащата да я кара - тя все още варви и според мен още мн хляб има в нея а аз ще взема нещо по ново като тройката от 2004 година ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: нещо черно
Мечтае да кара: 850i
Детайли за колата: Рег. на 30.01.2009

Re: 318 проблем

Мнение от transporter_81 » 24 Окт 2009, 19:26

Успех с избора на новата машина :yes:
325i на части- viewtopic.php?f=134&t=253370

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: настрани
Мечтае да кара: M3 Power
Детайли за колата: BMW E36 320 coupe

Re: 318 проблем

Мнение от stef4o_BMW » 24 Окт 2009, 19:43

nikolay_pz написа:аз ще взема нещо по ново като тройката от 2004 година ;)

Като я земеш,яла да я видим на някоя сбирка в Пазарджик,ако искаш и сега идваи не се претиснявай :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Следи ТАЗИ ТЕМА :winky:
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook