Дженсън Бътън-световен шампион във F1
Модератор: Sharo
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Dimo
- баварски фанатик
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Re: Дженсън Бътън-световен шампион във F1
Feanor написа:SKISA написа:е то тоа сезон е най-тъпия от сички,които съм гледал,а аз гледам от 86та.
все пак браун е гений и успя да извлече максималното от тъпия шампионат.
бмв казват ,че напускат заради кризата и заради кинти ,но на всички е ясно ,че напускат заради липсата на успехи...!!
SKISA, не вярвам да се откажат заради един слаб сезон. Бил е фактор, със сигурност. Ако бяха в борба за титлата нямаше да излязат. Но ако не беше кризата също нямаше. От където и да го погледнеш е скъпо начинание участието във F1. Адски жалко... ще ми липсва надписа "BMW Power" на задните спойлери на болидите.
П.П. Честито на Бътън и на Браун.
Проблема не е в един слаб сезон, а в цялостния неуспех. БМВ влезнаха във Формула с единствената цел, шампионска титла при конструкторите, изминаха доста години през които все се мотаеха межди второ и четвърто място, този сезон преля чашата на търпението и явно ръководството все решението, че няма смисъл повече да бере срам марката (въпреки че и решението с напускането е доста срамно). Друг фактор за това изигра политиката на ФИА спрямо малките отбори и желанието на нещастника Бърни да изкара на челни позиции най-слабите отбори за да върне интереса към Ф1. Според мен това, че БМВ не им достигаше все нещо малко за да спечелят титлата в някои от годините им натежаваше в времето, но когато разбраха че трябва да се борят не само с конкуренцията, но и с ФИА, решиха че е по практично да насочат ресурсите си в други области.
- Feanor
- ентусиаст
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: Дженсън Бътън-световен шампион във F1
Какви "доста сезони" бе човек?!
Както можеш да видиш тук, отборът има общо 4 сезона участие:
2006 - 36 точки и 5-то място при конструкторите
2007 - 101 точки и 2-ро място (заради наказанието на McLaren)
2008 - 135 точки и 3-то място
2009 -
На това ако му викаш "неуспехи"...
Неуспешен беше този сезон, ама той беше такъв за всичките 3 топ-отбора от последните години.
Ако намекваш за времето на Williams-BMW, то тогава BMW бяха само доставчик на двигатели и имаха значително по-малко влияние върху развитието на колата. Нали не мислиш, че случайно единият отбор се казваше Williams-BMW, a другият е BMW-Sauber?
Както можеш да видиш тук, отборът има общо 4 сезона участие:
2006 - 36 точки и 5-то място при конструкторите
2007 - 101 точки и 2-ро място (заради наказанието на McLaren)
2008 - 135 точки и 3-то място
2009 -
На това ако му викаш "неуспехи"...
Неуспешен беше този сезон, ама той беше такъв за всичките 3 топ-отбора от последните години.
Ако намекваш за времето на Williams-BMW, то тогава BMW бяха само доставчик на двигатели и имаха значително по-малко влияние върху развитието на колата. Нали не мислиш, че случайно единият отбор се казваше Williams-BMW, a другият е BMW-Sauber?
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- Dimo
- баварски фанатик
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Re: Дженсън Бътън-световен шампион във F1
Feanor написа:Какви "доста сезони" бе човек?!
Както можеш да видиш тук, отборът има общо 4 сезона участие:
2006 - 36 точки и 5-то място при конструкторите
2007 - 101 точки и 2-ро място (заради наказанието на McLaren)
2008 - 135 точки и 3-то място
2009 -
На това ако му викаш "неуспехи"...
Неуспешен беше този сезон, ама той беше такъв за всичките 3 топ-отбора от последните години.
Ако намекваш за времето на Williams-BMW, то тогава BMW бяха само доставчик на двигатели и имаха значително по-малко влияние върху развитието на колата. Нали не мислиш, че случайно единият отбор се казваше Williams-BMW, a другият е BMW-Sauber?
Ако прочетеш малко ще видиш че ОФИЦИАЛНО отборът преди 2006-та се казваше БМВ Уилямс, а не обратното, ама то тва и некадърните коментатори от телевизията не го знаеха явно.
Доставчик на двигатели бяха в началото, след това започнаха караниците и Уилямс се съгласиха негласно за минимално участие на наблюдатели, но в последствие се усетиха, че БМВ искат да се отделеят защото искат все повече достъп до самия автомобил, а сър Франск изобщо не е склонен да го осигури.
2, 3 място както казах са НЕУСПЕХИ и това важи в пълна сила за БМВ, това не са Минарди, Торо Росо или някой друг подобен тим. Да не говорим, че един от сезоните катастрофата на Сузука ако не се лъжа ни лиши от мечтаната титла.
- Feanor
- ентусиаст
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Re: Дженсън Бътън-световен шампион във F1
Dimo написа:Доставчик на двигатели бяха в началото, след това започнаха караниците и Уилямс се съгласиха негласно за минимално участие на наблюдатели, но в последствие се усетиха, че БМВ искат да се отделеят защото искат все повече достъп до самия автомобил, а сър Франк изобщо не е склонен да го осигури.
За това говоря. В такъв случай имали ли са BMW достатъчно влияние? И респективно - отговорност? Имали са дръжки, нали заради това в крайна сметка купиха отбора на Заубер.
Dimo написа:2, 3 място както казах са НЕУСПЕХИ и това важи в пълна сила за БМВ, това не са Минарди, Торо Росо или някой друг подобен тим.
Ами ако погледнеш реално, ставаше дума именно за "друг подобен тим". Sauber да не би да са имали някакви съществени резултати преди BMW? Ако направиш една бърза справка, ще установиш, че най-добрият им резултат изобщо е 4-то място при конструкторите... с общо 21 точки през сезон 2001. Та всъщност BMW за 2 сезона успяха от посредствен отбор да направят сериозен такъв, който участва в борбата за титлата. Колко отбора могат да се похвалят с нещо такова? Аз се сещам само за Brawn, но те от една страна са изключение, а от друга - просто улучиха момента, в който топ-тимовете се оказаха слаби след сериозните промени в правилата. Разбирам чудесно желанието да виждаме BMW винаги най-отгоре в списиците, но е глупаво да се разсъждава "черно-бяло" и да се омаловажават реални успехи... при това не малки.
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- Dimo
- баварски фанатик
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Re: Дженсън Бътън-световен шампион във F1
Абе да ти кажа, че и Ферари бяха посредствен отбор преди ерата Шумахер ама винаги са разбирали 2-рото място като провал.
П.С. Фераристите да не приемат думите ми буквално.
Не умаловажавам успехите, има ги разбира се, но изобщо не са на нивото на БМВ и целите им.
За времето в което бяха с Уилямс научиха и откраднаха доста ценен опит и това е причината да превърнат Заубер от посредствен в челен отбор.
Как посредствения отбор на Рено наказа Макларън и Ферари и прекъсна ерата Шумахер, а ние не можахме? Ей за тва ме е най-много яд. Отговорът е, че единствено д-р Тайсен запази поста си въпреки множеството неуспехи, защото ако искаш да си шампион във Ф1 трябва да си песимист, а не оптимист и да искаш винаги повече. Хакинен го беше казал "Да даваш 110% от себе си", това не е възможно защото знаем, че 100% е всичко, затова даваш 100% и искаш повече.
Дано ме разбра, аз оценявам успехите им, но са крайно недостатъчни.
Сегашния формат на Ф1 вече не го гледам и то само защото правилата и поведението на ФИА подпомагат изкуствено израстването на малките отбори. Браун нямаше да е това което е, ако в началото на сезона бяха принудени да преосмислят и преработват цялата си аеродинамика, както Ферари, Макларън, БМВ и т.н.
П.С. Фераристите да не приемат думите ми буквално.
Не умаловажавам успехите, има ги разбира се, но изобщо не са на нивото на БМВ и целите им.
За времето в което бяха с Уилямс научиха и откраднаха доста ценен опит и това е причината да превърнат Заубер от посредствен в челен отбор.
Как посредствения отбор на Рено наказа Макларън и Ферари и прекъсна ерата Шумахер, а ние не можахме? Ей за тва ме е най-много яд. Отговорът е, че единствено д-р Тайсен запази поста си въпреки множеството неуспехи, защото ако искаш да си шампион във Ф1 трябва да си песимист, а не оптимист и да искаш винаги повече. Хакинен го беше казал "Да даваш 110% от себе си", това не е възможно защото знаем, че 100% е всичко, затова даваш 100% и искаш повече.
Дано ме разбра, аз оценявам успехите им, но са крайно недостатъчни.
Сегашния формат на Ф1 вече не го гледам и то само защото правилата и поведението на ФИА подпомагат изкуствено израстването на малките отбори. Браун нямаше да е това което е, ако в началото на сезона бяха принудени да преосмислят и преработват цялата си аеродинамика, както Ферари, Макларън, БМВ и т.н.
- SlipKnoT
- devildriver
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Re: Дженсън Бътън-световен шампион във F1
Това е болида за сезон 2010 на един от новите отбори във Ф1 - USF1
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани