ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
абе колеги тва да нее кво,толкова лампи светят и досега никакъв проблем на някои,това е нормално,на пежо 206 също е така ,какъв е проблема като неправи нищо на колата,а само си свети,то вярно че и на мене ми е добре като всичко по колата е перфектно но чак пък толкова,нормално е докато маслото се вдигне да е така,а сега ако е карана преди 10 минути и пак не гасне веднага е за уплаха иначе на студен старт е така

- kokakabana
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 12.11.2007
моята също свети 4до5 сек. не е проблема в маслената помпа а в хидравличните повдигачи ако се заслушаш докато свети лампата се чуват как чукат като изгасне и те утихват. ама данети пука няма да имаш проблем с това. с смяната на масла няма да се оправи. не се занимавай с глупости на 80 на хората в този форум им свети лампата 

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
- kokakabana
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 12.11.2007
самите повдигачи нетрябва да остават без масло те просто го изпускат. едно време карах едно голфче бензин само аз знаех че е бензиново всички си мислеха че е дизел така яко си чукаха изобщо неможеха да задържат маслото. спомнямси че ме базикаха и взех че ги смених по 16лв тогава бройката и всичко стана ок.
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Колеги да ви питам и аз 1 въпросче , всеки път като паля колата ми светва лампичката за маслото в жълт цвят и след 20-30 сек. изгасва,аз си мислех че не е проблем но като чета коментарите ви маи не сам бил прав , и ако е така от какво може да е,сменил съм маслото преди 2 месеца? 

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
f3lleR написа:Колеги да ви питам и аз 1 въпросче , всеки път като паля колата ми светва ламп****та за маслото в жълт цвят и след 20-30 сек. изгасва,аз си мислех че не е проблем но като чета коментарите ви маи не сам бил прав , и ако е така от какво може да е,сменил съм маслото преди 2 месеца?
Имаш теч...
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
здал ти е багажа датчика които мери нивото на маслото аз имам сьщия проблем
новият ми номер: 0877787835
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Айде отново на старата болежка. Днес смених маслото и отново разнищвахме проблема с масларя. Само да уточня на всички, които не го броят за проблем - ПРОБЛЕМ Е!
Значи, какво трябва да се случва ако всичко е наред:
- корпуса на масленият филтър, трябва винаги да е пълен с масло, за да се избегне работа на "сухо", докато помпата качи масло.
- въпросното тракане на повдигачите, е в следствие от работа на "сухо", заради празен корпус на масления филтър и трябва да се получава само при смяна на маслото /ако е изсмукано старото масло от корпуса/.
- задържането на маслото в корпуса на филтъра, се постига чрез клапан. Този клапан, при другият вид филтри /металните/ е вграден и е за еднократна употреба /"изкормете" един и ще го видите/, а при нас не е така - сменяш хартийката, а преебания клапан си стои!
Ако по някаква причина сваляте ТЪПИЯ корпус, огледайте се за тоя клапан, трябва да е нещо с пружина. Трябва да може и да се оправи, че 376 камъка ми се виждат много.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2104&hg=11&fg=30
Значи, какво трябва да се случва ако всичко е наред:
- корпуса на масленият филтър, трябва винаги да е пълен с масло, за да се избегне работа на "сухо", докато помпата качи масло.
- въпросното тракане на повдигачите, е в следствие от работа на "сухо", заради празен корпус на масления филтър и трябва да се получава само при смяна на маслото /ако е изсмукано старото масло от корпуса/.
- задържането на маслото в корпуса на филтъра, се постига чрез клапан. Този клапан, при другият вид филтри /металните/ е вграден и е за еднократна употреба /"изкормете" един и ще го видите/, а при нас не е така - сменяш хартийката, а преебания клапан си стои!
Ако по някаква причина сваляте ТЪПИЯ корпус, огледайте се за тоя клапан, трябва да е нещо с пружина. Трябва да може и да се оправи, че 376 камъка ми се виждат много.


- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Подкрепям с две ръце колегата baga.
Според мен проблема е в клапана, който е разположен в корпуса на масления филтър (че дори е едно цяло с него).
Функцията му е при нулево налягането на маслото (като изгасиш двигателя) той да затвори,
с цел маслото да не се оттича от корпуса на филтъра.
Така при следващо палене имаш масло в главата на мотора незабавно.
При повечето коли този клапан е едно цяло със самия маслен филтър (металния маслен филтър).
Тоест при всяка смяна на маслото си сменяш и клапана.
При БМВ не е така, смянаме само филтриращия елемент, а клапана си остава в корпуса, сиреч не се смяня.
Според мен проблема се отстранява със смяна на целия корпус на масления филтър.
Проблема го имам и аз. Ще сменям корпуса, к'ат ми остане малко време....
ПС. Обърнал съм внимание, че когато паркирам колата наклонена на ляво, лампата гасне моментално
Според мен проблема е в клапана, който е разположен в корпуса на масления филтър (че дори е едно цяло с него).
Функцията му е при нулево налягането на маслото (като изгасиш двигателя) той да затвори,
с цел маслото да не се оттича от корпуса на филтъра.
Така при следващо палене имаш масло в главата на мотора незабавно.
При повечето коли този клапан е едно цяло със самия маслен филтър (металния маслен филтър).
Тоест при всяка смяна на маслото си сменяш и клапана.
При БМВ не е така, смянаме само филтриращия елемент, а клапана си остава в корпуса, сиреч не се смяня.
Според мен проблема се отстранява със смяна на целия корпус на масления филтър.
Проблема го имам и аз. Ще сменям корпуса, к'ат ми остане малко време....
ПС. Обърнал съм внимание, че когато паркирам колата наклонена на ляво, лампата гасне моментално

- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Щом си намерил, излишни 376.50лв., сменяй! На мен обаче са ми точно /левовете/
, поради което ще се търси друг вариант.
Само не изхвърляй стария корпус, трябва да му направим "алутопсия"





- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Здр,колега!При мен е абсолютно по същия начин-паля колата,и 3-4 сек чука-трака и след това утихва като изгасне лампата /или като вдигне маслото/.Винаги си спирам колата по един и същи начин пред нас /има леко баирче/ с предницата надоло.Наскоро я спрях наобратно и забелязах,че проблема го нямаше.Малко смешно,но като спра с предницата надоло лампата гасне след 3-4 сек,а като е нагоре-гасне веднага!Пробвай това,поне е безплатно.
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани