пали от второто вартене

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

пали от второто вартене

Мнение от vanko_5 » 07 Окт 2009, 22:09

здравейте колата ми пали от второто вартене на ключа kaто е топлаа като е студена пали много трудно и това само на бензин откакво може да е проблема колата е е36 318 м40
Последна промяна vanko_5 на 26 Дек 2009, 15:38, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: пали от второто вартене

Мнение от Nukem » 07 Окт 2009, 22:17

Залагам 5лв за горивния филтър, при условие че не си газифициран!
Винаги ми е било чудно как хора правят компромис с 30-40лв и не го сменят с другите консумативи!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: пали от второто вартене

Мнение от Mollov » 07 Окт 2009, 22:40

vanko_5 написа: несам сменял горивен и ваздущен филтар


От кога не са сменяни? Ако горивният вече е прескочил една смяна на маслото, вече е добре да го смениш отново...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2196
Регистриран на: 6.03.2008
Местоположение: гр. Свищов
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 307 HDI

Re: пали от второто вартене

Мнение от Kambe » 08 Окт 2009, 1:31

моята като я взех беше същата бира, оказа се ГОРИВЕН ФИЛТЪР :lalala:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 31.05.2008
Местоположение: Hull UK, Плевен
Пол: Мъж
Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
Мечтае да кара: F10

Re: пали от второто вартене

Мнение от R_Lakov » 08 Окт 2009, 15:59

ОК Обаче при мен и след смяна на горивния филтър пак при студен двигател пали винаги от 2 път.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 786
Регистриран на: 10.09.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: пали от второто вартене

Мнение от McClane » 08 Окт 2009, 20:47

Може и от бензиновата помпа да е :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: пали от второто вартене

Мнение от Владо » 08 Окт 2009, 21:17

джон е прав... макар че това е типична тема за is-овете...
налей до горе гориво, и пробвай пак...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: пали от второто вартене

Мнение от barty » 08 Окт 2009, 22:40

Имах същият проблем след смяна на бензинова помпа :(
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: *******
Пол: Мъж
Кара: с превишена скорост

Re: пали от второто вартене

Мнение от BH5482BH » 09 Окт 2009, 14:46

Смени ги не са кой знае колко пари, пък тогава ако не се оправи питай и виж търсачката, не е от най-добрите но върши работа :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Re: пали от второто вартене

Мнение от vanko_5 » 09 Окт 2009, 22:06

мерси колеги

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Re: пали от второто вартене

Мнение от vanko_5 » 17 Окт 2009, 9:44

филтара го честих и пак сащото са получава от 2 пат и сутрен даже пали много трудно може ли някой датчик за температурата да е отишал каде се намират те

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Re: пали от второто вартене

Мнение от vanko_5 » 17 Окт 2009, 16:27

pомогнете ако знаете нещо повече

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 6.10.2009
Пол: Мъж
Кара: Opel
Мечтае да кара: BMW 525

Re: пали от второто вартене

Мнение от VNM » 17 Окт 2009, 17:56

не е датчик.Значи смени въздушния филтър това е белия дроб на колата и горивния филтър смени и дори пак да пали от 2 път ще има разлика в колата и виж може и едни свещи нови да сложиш защото до колкото разбирам си на газ а газта е много капризна,но за бенза 2-та филтара са ти достатъчни за сега,ако и тогава няма оправия почваш с свещи ако не са свещи са кабели.в най лошия случай сменяш и кабели и свещи но глей да оцелиш от първия път проблема.Филтрите не се чистят ако не се появи проблема на 200 км от вас тогава може да се възползваш ама те се наслояват и горивния даже става като каша дупките се затварят в него и трудно минава горивото.Само смяна с нов и нищо друго.Ако си с дизел да знаеш,че от горивен филтър може и да неще да върви като му подадеш газ и да забива муцуна.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 6.10.2009
Пол: Мъж
Кара: Opel
Мечтае да кара: BMW 525

Re: пали от второто вартене

Мнение от VNM » 17 Окт 2009, 17:59

Бензиновата помпа е скъпа смяна провери нещата и тогава стигни до нея.Като запалиш следващия път колата изчакай малко на контакт преди да дозавъртиш ключа напъно и да запалиш ако след изчакването чуваш някакъв шум от бенз помпата значи я провери,но ако няма шумове е добре.Ако запали веднага след изчакването карай смело има още живот в помпата и тогава сменяй.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Re: пали от второто вартене

Мнение от vanko_5 » 17 Окт 2009, 22:50

VNM написа:не е датчик.Значи смени въздушния филтър това е белия дроб на колата и горивния филтър смени и дори пак да пали от 2 път ще има разлика в колата и виж може и едни свещи нови да сложиш защото до колкото разбирам си на газ а газта е много капризна,но за бенза 2-та филтара са ти достатъчни за сега,ако и тогава няма оправия почваш с свещи ако не са свещи са кабели.в най лошия случай сменяш и кабели и свещи но глей да оцелиш от първия път проблема.Филтрите не се чистят ако не се появи проблема на 200 км от вас тогава може да се възползваш ама те се наслояват и горивния даже става като каша дупките се затварят в него и трудно минава горивото.Само смяна с нов и нищо друго.Ако си с дизел да знаеш,че от горивен филтър може и да неще да върви като му подадеш газ и да забива муцуна.

колега викащ да сменя филтрите свещите са на 4500км по каталог са NGK 2 електрода нов палец само филтрите несам сменял ама ще ги щом трябва стига от тях да идва дерта ми

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook