Относно 525 TDSA
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Относно 525 TDSA
Здаравеите
От 20 дни притежавам 525TDSA Touring год на произвдство 1994
И реших да го постегна малко та после само да си наливам гориво, но са ми нужни малко съвети за помощ
-Имам нужда от диаграма на релетата (кое кое е -при мен има само на бушоните)
-смених свештите от 6 само 2 работеха, но проблема с паленето при топла машина си остава(сега чакам разпрасквачи и игли за инжекторите, и се моля от там да се оправи)
тук въпроса ми е като нова предполагам колата не е правила така, каде е проблема?
Изчетох почти всички запитваниа по този вапрос тук в саита но ме ми стана ясно къде е проблема.(в Бг карах Омега 2.5ТД същия мотор същия проблем)моля за съвет докато не сам разглобил всичко . Погледнах ел.схемата на колата значи помпата дето е в резервоара дава 0,3 бар налягане но не намерих невъзвратен клапан, къде е?
Глеам че тя тръгва на акомулатор само само когато подгревните свещти работят (по точно 6 та)и продалжава да работи с ток от динамото когато запали колата, ами когато е топла не трагва ли?смогва ли НР помпата.За мен липсва гориво а за вас?
Маи че стана далго питането ми ама едно рено пали по добре от моита "кака" срамота нали иди разправаи че вдига 200после.
Колата е на 98000 км реално познавам собственика )
Какво става?Благодаря
От 20 дни притежавам 525TDSA Touring год на произвдство 1994
И реших да го постегна малко та после само да си наливам гориво, но са ми нужни малко съвети за помощ
-Имам нужда от диаграма на релетата (кое кое е -при мен има само на бушоните)
-смених свештите от 6 само 2 работеха, но проблема с паленето при топла машина си остава(сега чакам разпрасквачи и игли за инжекторите, и се моля от там да се оправи)
тук въпроса ми е като нова предполагам колата не е правила така, каде е проблема?
Изчетох почти всички запитваниа по този вапрос тук в саита но ме ми стана ясно къде е проблема.(в Бг карах Омега 2.5ТД същия мотор същия проблем)моля за съвет докато не сам разглобил всичко . Погледнах ел.схемата на колата значи помпата дето е в резервоара дава 0,3 бар налягане но не намерих невъзвратен клапан, къде е?
Глеам че тя тръгва на акомулатор само само когато подгревните свещти работят (по точно 6 та)и продалжава да работи с ток от динамото когато запали колата, ами когато е топла не трагва ли?смогва ли НР помпата.За мен липсва гориво а за вас?
Маи че стана далго питането ми ама едно рено пали по добре от моита "кака" срамота нали иди разправаи че вдига 200после.
Колата е на 98000 км реално познавам собственика )
Какво става?Благодаря

- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Здравей Бат Жеко, успокой топката
с разпръсквачите няма да оправиш проблемния топъл старт!
Ако колата ти е на 98000хил. ще пали перфектно, но дано да е на толкова, в което ама много силно се съмнявам!
Провери веригата-сигурно малко се е поразтегнала!
Другия възможен проблем пораждащ,проблемното палене е гориво нагнетателната помпа, това са проблеми изникващи след около минимум 300 000 хиляди км.
ПС има тема в Е39 в която е разискван точно този проблем на дълго и широко!
Успех!

Ако колата ти е на 98000хил. ще пали перфектно, но дано да е на толкова, в което ама много силно се съмнявам!
Провери веригата-сигурно малко се е поразтегнала!

Другия възможен проблем пораждащ,проблемното палене е гориво нагнетателната помпа, това са проблеми изникващи след около минимум 300 000 хиляди км.
ПС има тема в Е39 в която е разискван точно този проблем на дълго и широко!
Успех!

- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Има и такива неща по света
Здравеите,
изкам да ви споделя каво има и по света,
С две думи намирам се кв Домимиканска Република И от 22 дни карам БМВ 525 тдса .
Колата е стара за мен 94 (до сега ги сменях всяка година WV GOL 98 1.6/ Toyota Corolлa 1.8VVTI 2000 god/Skoda Fabia 1.4 16V 2001) но имаше сервизна книжка и според нея е на 98000 км описани са смяна на масла , инспекции и др. с две думи реших да се повозя и аз на БМВ да видя как е .
Какво се оказа обаче.
от 6 свещи реботеха 2, амортисорчето дето обира ремака е "помаисторено " и сега вразката е твърда, ролката на обтегача беще изядена и от лагерчето нема и следа , трагнах да гледам помпата в резервоара там е отваряно,след гор, филтър вразките са разхлабени, отне ми 8 часа стругарска работа да си направя нова и да се прибера поне от работа до дома пак утре ше видим, задните дискове са с дебелина 6.25/6.05 просто като гледам ми се взима акъла но....
писах по горе че сам порачал разпрасквачи от БГ Бош 40 лв, броиката и ще смениа елементите , по инструкция се сменят на 80-100000км
гледам че в смукателния колектор има масло значи оплътнението на турбото е заминало (иначе не вие), поръчах и ремонтен комплект за него тук на работа имаме турбо цех ще го направят, от сервиза на Карго експрес Варна ми казаха че при опела проблема есе решава с смена на комплект оринги на помпата ,порачах го 20 лв, в Бг.
И така аз вече сам запретнал ръкави ще ми требва вашата помощ обаче, савети и тн.
БМВ то требва да си защети реномето нали така .
цената тук за него дето платих бе 8500$ за тези пари човек може да си взема Acura Integra 98 в не лошо састояние.
добре че женами ще остане по дълго в Бг имаче каво ще ми чуят ушите.
Good luck и си отваряите очите и ушите наи вече и не вярваите на запазен интериор и собственичка 40 набор,макар и богата и на тех им се свидят явно парите за подражка.
от къде да си драпна БМВ ТИС на англииски?
изкам да ви споделя каво има и по света,
С две думи намирам се кв Домимиканска Република И от 22 дни карам БМВ 525 тдса .
Колата е стара за мен 94 (до сега ги сменях всяка година WV GOL 98 1.6/ Toyota Corolлa 1.8VVTI 2000 god/Skoda Fabia 1.4 16V 2001) но имаше сервизна книжка и според нея е на 98000 км описани са смяна на масла , инспекции и др. с две думи реших да се повозя и аз на БМВ да видя как е .
Какво се оказа обаче.
от 6 свещи реботеха 2, амортисорчето дето обира ремака е "помаисторено " и сега вразката е твърда, ролката на обтегача беще изядена и от лагерчето нема и следа , трагнах да гледам помпата в резервоара там е отваряно,след гор, филтър вразките са разхлабени, отне ми 8 часа стругарска работа да си направя нова и да се прибера поне от работа до дома пак утре ше видим, задните дискове са с дебелина 6.25/6.05 просто като гледам ми се взима акъла но....
писах по горе че сам порачал разпрасквачи от БГ Бош 40 лв, броиката и ще смениа елементите , по инструкция се сменят на 80-100000км
гледам че в смукателния колектор има масло значи оплътнението на турбото е заминало (иначе не вие), поръчах и ремонтен комплект за него тук на работа имаме турбо цех ще го направят, от сервиза на Карго експрес Варна ми казаха че при опела проблема есе решава с смена на комплект оринги на помпата ,порачах го 20 лв, в Бг.
И така аз вече сам запретнал ръкави ще ми требва вашата помощ обаче, савети и тн.
БМВ то требва да си защети реномето нали така .
цената тук за него дето платих бе 8500$ за тези пари човек може да си взема Acura Integra 98 в не лошо састояние.
добре че женами ще остане по дълго в Бг имаче каво ще ми чуят ушите.
Good luck и си отваряите очите и ушите наи вече и не вярваите на запазен интериор и собственичка 40 набор,макар и богата и на тех им се свидят явно парите за подражка.
от къде да си драпна БМВ ТИС на англииски?
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Забравих и това
Имаше и теч в охладителната система кадето е термостата при мен беше пласмасово по скоро нещо като бъкелит беше пукнато и лепено , е вече е метално от чугун и не тече
Ех къкво ли ме чака още??????

Ех къкво ли ме чака още??????
Значи Тод е прав че колата може да не е на толкова км ако са действителни то тя е карана с трахсформаторно масло или някъв друг заместител като леко корабно гориво или от някой локомотив та искам да кажа щом ти е позната колата знаеш и с кво е карана нали?
Проблема с топлия старт е хроничен и точно това че всичките са от много км илиннякво износване . Супер дизел да ти го консратират че е по ефтино и в дару да ти го направят това е съвета
Проблема с топлия старт е хроничен и точно това че всичките са от много км илиннякво износване . Супер дизел да ти го консратират че е по ефтино и в дару да ти го направят това е съвета




- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Ех
Не мога да закарам колата на тест ж Дару кар или некаде другаде тя просто е на 11000км от БГ , за това ме интересуват външни белези,
Каде се намира датчика или сензор лие за обратна вразка на горивото?
Каде се намира датчика или сензор лие за обратна вразка на горивото?
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Намерих разрешение
Ще се опитам да запазя добрия тон , и нема да отговоря на изказванията за това че колата е карана с трансформаторно масло (то не служи за смазване )или други неща там за веригата (при разтегната верига -тя не се разтяга а износва , и се променя газоразпределението а също така в следтвие на по ранното или по късно подаване на горивото -от разликата в дължината на веригата - ще се получи изгаряне на горивото в аспуха дори в турбината или с две думи голям дисбаланс на мотора и при топла и при студена машина)
При мен проблема беше липса на невъзвратен клапан преди горивниа филтър -надух системата на обратно и нищо не спря ваздуха а от там и горивото.
Когато колата е топла помпата която е в резервоара не се трагва тя взима ток от 6 та накална свещ (при топла машина не тръгват)и е неоходимо да се рзвърти мотора до обороти в които диманото дава ток и помпата тръгва.
Изкам да подчертая че има неплътност в смукателната система която не открих къде е.
От друга страна помпата високо налягане няма сухо засмукване ако не вярвате изклучете си помпата в резервоара и пробваите да запалите -не става помпата в резервоара играе роля на FEED pump а тази на мотора - Buster pump като дава налягане над 158 бара
Аз какво направих подадох ток на релето К20 към крачето 86а взимаики ток от (след )релето К46от контакт 87 точка 5 това е тока които захранва модула на подгревните свещи.
И се получи.
колата след даване на контакт има непрежение към помпата в резервоара а от там и налягане и си пали без проблем като голям мотор.
Ще се опитам да сканирам и ел схема за удобство.
Работа е 10 мин, и не изисква пари и не променя работата на автомобила .
Good luck
Искам да цитирам еднин колега тук от форума че не важно да познаваш пътя а да си минал по него
При мен проблема беше липса на невъзвратен клапан преди горивниа филтър -надух системата на обратно и нищо не спря ваздуха а от там и горивото.
Когато колата е топла помпата която е в резервоара не се трагва тя взима ток от 6 та накална свещ (при топла машина не тръгват)и е неоходимо да се рзвърти мотора до обороти в които диманото дава ток и помпата тръгва.
Изкам да подчертая че има неплътност в смукателната система която не открих къде е.
От друга страна помпата високо налягане няма сухо засмукване ако не вярвате изклучете си помпата в резервоара и пробваите да запалите -не става помпата в резервоара играе роля на FEED pump а тази на мотора - Buster pump като дава налягане над 158 бара
Аз какво направих подадох ток на релето К20 към крачето 86а взимаики ток от (след )релето К46от контакт 87 точка 5 това е тока които захранва модула на подгревните свещи.
И се получи.
колата след даване на контакт има непрежение към помпата в резервоара а от там и налягане и си пали без проблем като голям мотор.
Ще се опитам да сканирам и ел схема за удобство.
Работа е 10 мин, и не изисква пари и не променя работата на автомобила .
Good luck
Искам да цитирам еднин колега тук от форума че не важно да познаваш пътя а да си минал по него
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Tod написа:...
ПС има тема в Е39 в която е разискван точно този проблем на дълго и широко!
Успех!
Такава тема имаше писана от мен, ама Stjoker-а след една пиянска вечер взел че я изтрил, ей така, щото му се струвала безполезна!

Значи пробвай първо с аванс на горивната помпа (имайки предвид, че проблема наистина най-често е в разтягане на ангрен. верига). Моята когато е студена ми пали от 1/4 оборот, а на топло от 4-6 завъртания на стартера.
Виж също акумулатора (на мен ми бяха сложили 60 Аh



Както беше обяснено в изтритата тема, старата верига на топло се разтяга и променя ъгъла на запалване. То е толкова малко, но пък съществено.

ПП. Омегата ти вероятно е била със същия мотор БМВ и проблема е същия.

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Tod написа:...
ПС има тема в Е39 в която е разискван точно този проблем на дълго и широко!
Успех!
Такава тема имаше писана от мен, ама Stjoker-а след една пиянска вечер взел че я изтрил, ей така, щото му се струвала безполезна!

Значи пробвай първо с аванс на горивната помпа (имайки предвид, че проблема наистина най-често е в разтягане на ангрен. верига). Моята когато е студена ми пали от 1/4 оборот, а на топло от 4-6 завъртания на стартера.
Виж също акумулатора (на мен ми бяха сложили 60 Аh



Както беше обяснено в изтритата тема, старата верига на топло се разтяга и променя ъгъла на запалване. То е толкова малко, но пък съществено.

ПП. Омегата ти вероятно е била със същия мотор БМВ и проблема е същия.

Много майстори ще отсекат- ПОМПА! Предлагат ти ремонт, но забрави!
УСПЕХ и да напишеш какво е станало!

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Вие ме вкарахте в баси размисъла. Аз оня ден угаснах в Бургас и майсторите заключиха- помпата в резервоара. Ама помежду другото намериха и спукан цилиндър и разни гарнитури и гумички... чудя се дали не ме фърлиха на върбата..
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Значи
Ами аз нали съм си мераклия с много свободно време и ми се свидят парите си изкарах дузите да видиа как са , е от 6- 4 работеха добре 2 "пикаеха" та се наложи да ги притрия и подложа 2, 6мм шаиби че да докарам 150 бара налягане, ефект има но не съм доволен,сега ще направя профилактика на турбото (лагерчета измиване ) и едно изваряване на интерколера че ми се вижда омаслено малко в смукателния колектор, и ще пиша.Изкам си 143 те коня,
някои правил ли е профилактика на помпата високо налягане, и има ли инструкция как става, какви настроики се правят

някои правил ли е профилактика на помпата високо налягане, и има ли инструкция как става, какви настроики се правят
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- bat Jeko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
относно 525тдс
Здравеите колеги(наричам така всички които карат и барат по БМВ)
Вместо да се питам дали е на толкова или не е по добре е да се проверят некои неща , по заводска инструкция дузите се тестват между 80-100000км като за нови е необходимо да бадат 150-158 бара за стари като са при нас 140 но не по малко, за да се получи разпрашаване на нафтата а не пикаене на дузата от там локални прегревания лощо горене , изгаряне в аспуха и каквото се сетите още.
За помпата
Calage
-Reglage statique de pompe(nouveau reglage ou nouvelle chaine de distribution)
-valeur de reglage au PMH (chaine nueve)
mm.............0,95+/-0,03
_valeur reglage(kilometrage chaine>20000km)
mm..............0,90+/-0.03
Които може да превежда.
Имаики в предвид че автомобилите които шофираме са на доста години нека не забравяме че материалите променят качествата си настроиките си , и после това води до проблеми.
Аз лично решавам че ще питам ,после ще пипам и като изкарам 143 баварски кончета ще си ги карам.
За турбото омасляването може да доиде и от маслените пари които се изпускат през капака на кланите и от там под въздушния филтър се засмукват от компресора и отиват в интеркоолера, това става и при автомобили на 10 и на 100000км така че едно измиване на коолера нема да му навреди по скоро ще спомогне да не се замарси повече или да спече(-а спече ли все едно имаш тапа на смукателния колектор ) а от там и по доброто охлаждане на въздуха ,т.е можем да вкараме повече въздух , повече гориво , получаване повече мощностза еденица.(горе долу така)
После на кои колко му горяла и колко му вървяла.
Не срамно да пипаме по старите коли срамно е че имахме нови и те не струваха защото качеството пада , гледаите статистиките при мерцедес, тоуота, форд, идр.
днес установих че гумените маркучи например са спечени (е не много ) но смяната им не скъпа, също така маркучлетата за излишното гориво между дузите изгарят..та когато се изпекат маркучите тридно обираме скобите им по скоро ги късаме , и разхерметизираме системата което е лошо.
Колко ли коня караме сега?????
Вместо да се питам дали е на толкова или не е по добре е да се проверят некои неща , по заводска инструкция дузите се тестват между 80-100000км като за нови е необходимо да бадат 150-158 бара за стари като са при нас 140 но не по малко, за да се получи разпрашаване на нафтата а не пикаене на дузата от там локални прегревания лощо горене , изгаряне в аспуха и каквото се сетите още.
За помпата
Calage
-Reglage statique de pompe(nouveau reglage ou nouvelle chaine de distribution)
-valeur de reglage au PMH (chaine nueve)
mm.............0,95+/-0,03
_valeur reglage(kilometrage chaine>20000km)
mm..............0,90+/-0.03
Които може да превежда.
Имаики в предвид че автомобилите които шофираме са на доста години нека не забравяме че материалите променят качествата си настроиките си , и после това води до проблеми.
Аз лично решавам че ще питам ,после ще пипам и като изкарам 143 баварски кончета ще си ги карам.
За турбото омасляването може да доиде и от маслените пари които се изпускат през капака на кланите и от там под въздушния филтър се засмукват от компресора и отиват в интеркоолера, това става и при автомобили на 10 и на 100000км така че едно измиване на коолера нема да му навреди по скоро ще спомогне да не се замарси повече или да спече(-а спече ли все едно имаш тапа на смукателния колектор ) а от там и по доброто охлаждане на въздуха ,т.е можем да вкараме повече въздух , повече гориво , получаване повече мощностза еденица.(горе долу така)
После на кои колко му горяла и колко му вървяла.
Не срамно да пипаме по старите коли срамно е че имахме нови и те не струваха защото качеството пада , гледаите статистиките при мерцедес, тоуота, форд, идр.
днес установих че гумените маркучи например са спечени (е не много ) но смяната им не скъпа, също така маркучлетата за излишното гориво между дузите изгарят..та когато се изпекат маркучите тридно обираме скобите им по скоро ги късаме , и разхерметизираме системата което е лошо.

Колко ли коня караме сега?????
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Re: относно 525тдс
bat Jeko написа: ...............................
Колко ли коня караме сега?????
Приятелю, в много случаи конете нямат значение, важное магарето зад волана!



ПС Това беше шега, от мен получаваш комплименти за отношението ти към този автомобил!
Надявам се да споделяш за напред доколко си успял с рециклирането -ще бъде полезно за всички!



Успех!
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани