Проблем палене 318 ТДС
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ventostz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 8.02.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: вече не кара такива талиги
Проблем палене 318 ТДС
Здравейте колеги, колата ми 318 тдс не иска да пали сутрин докато е студена, като се стопли всичко се оправя, сложих нов акумулатор - пак същото, пробвахме свещите - здрави са, имам съмнения че ми е изгоряло релето което командва свещите. Ще ме опъти ли някой къде се намира точно това реле, и как да го пробвам дали работи?
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Проблем палене 318 ТДС
Не знам дали ще ти е от помощ но.... преди година колата ми спря да пали. Два дена мъки докато накрая един колега от форума ми каза къде е релето- от пасажерската страна,в коша на двигателя,под чистачките. При теб може и да се пада зад акумулатора /нали при 1,8,1,6 моторите акумулатора е от пред/ . Релето има собствен бушон на него! Ако е от него и бушона е здрав....цената няма да ти хареса. Но при мен и при -2 и при +10 не палеше тогава. Това реле освен свещите контролира и помпата при палене.
- ventostz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 8.02.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: вече не кара такива талиги
Re: Проблем палене 318 ТДС
ами аз предполагам 4е е от него, защото като е студена върти бая докато запали, а като се стопли и си пали нормално,а свещите са здрави и четирите. И другото.. сега сутрин е студено, но даже и през деня, в момента е над 10 градуса, колата пак не пали
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем палене 318 ТДС
Заслушай се дали чуваш помпата в резервоара, когато дадеш контакт на студен мотор.
Ако я чуваш това е признак, че релето за свещите работи
Как премерихте свещите?
Те по принцип са консуматив и изкарват около 4 години - по-читавите марки.
Не винаго когато даде верига с мултицета свеща е здрава и грее, трябва да мериш съпротивлението което дава всяка свещ
99% съм сигурен, че има изгоряла свещ.
Пробвай да подгрееш няколко пъти преди да въртиш на стартер на студен мотор.
Примерно 2 или 3 пъти и ако запали по лесно от това което си видял до сега, ще е ясен признак за изгоряла свещ
Ако я чуваш това е признак, че релето за свещите работи

Как премерихте свещите?
Те по принцип са консуматив и изкарват около 4 години - по-читавите марки.
Не винаго когато даде верига с мултицета свеща е здрава и грее, трябва да мериш съпротивлението което дава всяка свещ

99% съм сигурен, че има изгоряла свещ.
Пробвай да подгрееш няколко пъти преди да въртиш на стартер на студен мотор.
Примерно 2 или 3 пъти и ако запали по лесно от това което си видял до сега, ще е ясен признак за изгоряла свещ


- ventostz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 8.02.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: вече не кара такива талиги
Re: Проблем палене 318 ТДС
ами свещите съм ги купувал януари месец - бошове, пробвахме ги в сервиз и човека каза че са здрави, пробва ги като с една жичка допира всяка свещ до акумулатора и даваше изкри. за това искам да видя и това реле
Re: Проблем палене 318 ТДС
колега на моята и беше изгоряла свеш и препалваше докато варти стартера и неиска да запали а запали ли веднаш няма проблем за това виш релето
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем палене 318 ТДС
В допълнение на това което е написал колегата vld можеш да свържеш пробна лампа към електрод на някоя от свещите и маса
при подгряване ще разбереш дали стига ток до тях.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Проблем палене 318 ТДС
Колега релето за подгрева се намира при компютьра в дясната ниша на мотора,отвори там разни кори и боклуци и прегледаи ток има ли няма ли ,друго от там можеш да си провериш сьщо и свещите поотделно след разкачане на буксата на релето,бьрзо ще се ориентираш ,кабелите за свещите са дебели при 2,5 са 6бр, при теб 4 ,като тази проверка е по меродавна защото сьм имал случаи при здрави свещи пак не пали и се оказва повредени проводници,което значи пак без някои свещи.успех,всеки средно грамотен човек ще се справи.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- ventostz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 8.02.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: вече не кара такива талиги
Re: Проблем палене 318 ТДС
колеги днес сутринта излезах с намерението да търся релето, в нишата при компютъра, но преди да започна да свалям акумулатора, забелязах че клемата на плюс-а се е разхлабила, затегнах я, пробвах веднага да запаля и.. запали на секундата, възможно ли е от това да ми е бил проблема? и ако ДА, защо тогава при топъл двигател палеше нормално а при студен.. с мъка?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем палене 318 ТДС
ventostz написа:колеги днес сутринта излезах с намерението да търся релето, в нишата при компютъра, но преди да започна да свалям акумулатора, забелязах че клемата на плюс-а се е разхлабила, затегнах я, пробвах веднага да запаля и.. запали на секундата, възможно ли е от това да ми е бил проблема? и ако ДА, защо тогава при топъл двигател палеше нормално а при студен.. с мъка?
Доколкото разбирам акомулатор ти е в коша с двигателя ? Когато двигателя е студен всички метални части са "свити" , при нагряване на двигателя , температурата от него води до нагряване на всички метални (и неметални) елементи в коша , и ако клемата ти е била разхлабена , то нагряването води до "разширяване" на металните елементи и по-добрър контакт м/у клемата и електрода на акомулатора. Само дето това е първото , което е трябвало да погледнеш и тогава да търсиш други причини .... , а дано с това да ти се е решил проблема ....

- iv4ooo89
-
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 3.08.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 tds
- Мечтае да кара: 730D
- Детайли за колата: 318 пе4ка стига толкоз......
Re: Проблем палене 318 ТДС
Аз пък искам да да се похваля че моя тдс 318 запали тая сутрин ри 0 градуса....от 1вия път без никви проблеми.....дано да е така и при -15.... 


Моля, повече не използвай подписа си за реклама, ще получиш БАН!
- ventostz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 8.02.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: вече не кара такива талиги
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем палене 318 ТДС
ventostz написа:колеги днес сутринта излезах с намерението да търся релето, в нишата при компютъра, но преди да започна да свалям акумулатора, забелязах че клемата на плюс-а се е разхлабила, затегнах я, пробвах веднага да запаля и.. запали на секундата, възможно ли е от това да ми е бил проблема? и ако ДА, защо тогава при топъл двигател палеше нормално а при студен.. с мъка?
Защото при студен старт на дизела му трябва всичкия наличен стартов ток от акумолатора.
Когато клемата е хлабава това не се случва - има загуби.
Това можеш да очакваш и при стар акумолатор, който не е вече съвсем в норма и нощем на студ си губи заряда, сутрин греда с паленето, а денем няма проблем.

- ventostz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 8.02.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: вече не кара такива талиги
Re: Проблем палене 318 ТДС
колеги, пак същият проблем се появи - не иска да пали и това е, сега забелязах, че веднъж запаля ли я, угасям я веднага, и като завъртя пак си пали нормално, значи проблема е докато запали веднъж. това ме навява на мисълта че не температурата е проблема.. някакви идеи?
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани