Нещо придърпва...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
Нещо придърпва...
320 комби е и проблема е, че като държиш колата около 1500 оборота почва да тресе и придърпва. Като дам гас си поема нормално, просто е кофти в задръстванията щото все трябва да набирам
Та дали е ламбда сондата или е нещо друго свързано с горивната смес?

Та дали е ламбда сондата или е нещо друго свързано с горивната смес?
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
Колата е на бащата и е само на бенц.
Свещите и кабелите са сменени, както и горивен и въздушен филтър. Прави го на всяка скорост и това е нещото, което ме кара да си мисля че проблема е в горивната верига.
Има и още нещо, но не знам дали има връзка с проблема.
Когато е студена пали без проблем. Като загрее и я загасиш за 10 15 мин. пали с доста въртене (или на втори трети опит без да я мъча да върти постоянно). Номера я, че не го прави винаги някой път си пали от воле.
Пак казвам не знам дали са свързани двете неща, но определено има нещо.
Свещите и кабелите са сменени, както и горивен и въздушен филтър. Прави го на всяка скорост и това е нещото, което ме кара да си мисля че проблема е в горивната верига.
Има и още нещо, но не знам дали има връзка с проблема.
Когато е студена пали без проблем. Като загрее и я загасиш за 10 15 мин. пали с доста въртене (или на втори трети опит без да я мъча да върти постоянно). Номера я, че не го прави винаги някой път си пали от воле.
Пак казвам не знам дали са свързани двете неща, но определено има нещо.
Съвсем аналогичен случай (като симптоми), но просто на друг модел кола - Ford Sierra 2.0i с L-Jetronic - понякога започваше да придърпва и това само когато е в поддържащ режим (нито набира нито намалява), а като настъпиш в набиране го нямаше.
Чудих се дали е от горивото или от запалването.
Сложих газова уредба и на газ това нещо никога не го направи, докато на бензин продължи да си го прави от време на време.
Откъдето следва, че е от бензина.
След дълъг размисъл реших, че най-вероятно е от дебитомера.
Нали ги знаеш тез куци дебитомери на потенциометър - в един момент се сбъгясват, особено, ако някога си карал със скъсан или зле сложен филтър и е влизал фин прах.
Та това е моята теза.
Чудих се дали е от горивото или от запалването.
Сложих газова уредба и на газ това нещо никога не го направи, докато на бензин продължи да си го прави от време на време.
Откъдето следва, че е от бензина.
След дълъг размисъл реших, че най-вероятно е от дебитомера.
Нали ги знаеш тез куци дебитомери на потенциометър - в един момент се сбъгясват, особено, ако някога си карал със скъсан или зле сложен филтър и е влизал фин прах.
Та това е моята теза.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Това за паленето е от помпата
трябва да има един клапан да не дава горивото да се връща като постой загасена колата
А когато е студена пали лесно щото обогатява сместа ... влизаш един калапан за обратното гориво от някоя газаджийница за 2-3 лв е и го монтираш след помпата някъде... по възможност преди филтъра и ще пееш... специално за паленето а пък за придръпването може и да е от това може и да не е
Дилян Пенчев


А когато е студена пали лесно щото обогатява сместа ... влизаш един калапан за обратното гориво от някоя газаджийница за 2-3 лв е и го монтираш след помпата някъде... по възможност преди филтъра и ще пееш... специално за паленето а пък за придръпването може и да е от това може и да не е

Дилян Пенчев
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Penchev написа:Това за паленето е от помпататрябва да има един клапан да не дава горивото да се връща като постой загасена колата
![]()
А когато е студена пали лесно щото обогатява сместа ... влизаш един калапан за обратното гориво от някоя газаджийница за 2-3 лв е и го монтираш след помпата някъде... по възможност преди филтъра и ще пееш... специално за паленето а пък за придръпването може и да е от това може и да не е![]()
Дилян Пенчев
Тва за паленето много интересно и аз го имам същия проблем. Трябва наживо да обясниш по-подробно

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- LANA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 392
- Регистриран на: 1.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
- Мечтае да кара: M550d
Не съм се замислял, че може да е от помпата проблема с паленето. А на дебитомера не били могло да се направи някакво почистване или да се напръска с WD40(смазващ спрей), тъй като никога не съм разглобявал дебитомер?
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани