Съска и гасне двигателя когато е студен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София

Re: Съска и гасне двигателя когато е студен

Мнение от Bavar40 » 05 Окт 2009, 14:48

Мерси колега,
Надявам се не съм създал смут в модераторите, но не успях да открия точната тема и прецених, че тук не би следвало да е проблем да попитам. Ще проверя това със запушването на клапана, но искам да се информирам за това, трябва ли да запуша и маркуча, който принципно влиза в клапана или не е необходимо. Какво трябва да е поведението на двигателя, т.е. трябва ли да очаквам да глъхне, да се дави, да си работи нормално (без свистенето) или ...

Благодарности за отзива!!!
Скромността не е добродетел

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Съска и гасне двигателя когато е студен

Мнение от ивчо3 » 05 Окт 2009, 15:51

Bavar40 написа:Мерси колега,
Надявам се не съм създал смут в модераторите, но не успях да открия точната тема и прецених, че тук не би следвало да е проблем да попитам. Ще проверя това със запушването на клапана, но искам да се информирам за това, трябва ли да запуша и маркуча, който принципно влиза в клапана или не е необходимо. Какво трябва да е поведението на двигателя, т.е. трябва ли да очаквам да глъхне, да се дави, да си работи нормално (без свистенето) или ...

Благодарности за отзива!!!

Маркуча не се запушва, оттам излизат картерните газове. Възможно е леко менене на оборотите на празен ход когато запушиш отвора на клапана, докато компютъра си актуализира настройките, това е при положение, че има неизправен клапан.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.04.2005

Re: Съска и гасне двигателя когато е студен

Мнение от CTAMATKO » 16 Окт 2009, 12:02

на мен това маркуче ми беше сцепено и съскаше доста силно. Смених го за 1,5лв. После свестенето се премести и на друго място. Оказа се маркучето от гофрирания маркуч до стъпковото моторче за празния ход. И той беше сцепен (номер 10 от схемата показана тук: [url]bmwfans.info/parts/catalog/E36/Sedan/Europe/318i-M40/LHD/M/1992/september/browse/fuel_preparation_system/volume_air_flow_sensor/[/url] . Понеже беше неделя го отремонтирах малко дюлгерски, но сега всичко е наред. Успех!

малко долълнение:
номер 10 от схемата струва 12лв,
номер 12 струва 13лв,
номер 5 струва 73.
това са цени за оригинални маркучи от аутоплюс. поръчах ги, утре сменям всички, че да ми е мирна главата.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook