.............

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

.............

Мнение от biem_w » 04 Окт 2009, 16:38

....
Последна промяна biem_w на 12 Окт 2009, 20:43, променена общо 1 път
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 22.02.2009
Местоположение: сливен
Пол: Мъж
Кара: БМВ 316 компакт
Мечтае да кара: М3 Е-46

Re: Питане за Е36 316и М40

Мнение от trelos1 » 04 Окт 2009, 16:56

приятел тожа свирене най-вероятно е от ролките на пистовия ремък.а за 4ъкането сутрин са виновни хидравли4ните повдига4и.правех такъв ремонт преди около 6-7месеца.за жалост оба4е се оказаха за смяна и разпределителен вал и кобили4ки :banghead:
БМВ Е ИСТОРИЯ БЕЗ КРАЙ

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 22.02.2009
Местоположение: сливен
Пол: Мъж
Кара: БМВ 316 компакт
Мечтае да кара: М3 Е-46

Re: Питане за Е36 316и М40

Мнение от trelos1 » 04 Окт 2009, 17:02

за второто провери да не да имаш скъсан марку4 на филтъра и от там да е 4ува това изспускане на въздух
БМВ Е ИСТОРИЯ БЕЗ КРАЙ

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Re: Питане за Е36 316и М40

Мнение от biem_w » 04 Окт 2009, 17:05

значи колега..тва "чагъртане" го имам и на Е30-ката.. но го прави 3-4 секунди и ми казаха,че имам добър мотор. (както и да е)
а за маркучите.. (слушах ,гледах,плюнки слагах да вида откаде издиша) и нищо мене ме съмнява,че е зад сервото нещо. там дали има още мъркучи. ?
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: Питане за Е36 316и М40

Мнение от dangerous » 04 Окт 2009, 23:12

в сервото влиза един маркуч който има клапан на него.
провери го да не е скъсан сцепен и т.н.
следвашия момент в серво апарата има една мембрана която ти помага когато натиснеш спирачката(пробвай когато колата е угасена и когато е запалена и ще разбереш за какво ти говоря) че може тя да е сцепена(малко вероятно)
а двигателя как е има ли стабилни ниски обороти притрисане придурпване.
после
при мен има едно клапанче което е за налягането в резервоара.когато бензиновата помпа работи тя прави вакуум в резервоара а тоя клапан пуска въздух вътре за да не се натоварва помата и да не работи под вакуум
е те тоя клапан свири все едно дърпаш въздух с присвити устни
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Re: Питане за Е36 316и М40

Мнение от biem_w » 04 Окт 2009, 23:19

dangerous написа:в сервото влиза един маркуч който има клапан на него.
провери го да не е скъсан сцепен и т.н.
следвашия момент в серво апарата има една мембрана която ти помага когато натиснеш спирачката(пробвай когато колата е угасена и когато е запалена и ще разбереш за какво ти говоря) че може тя да е сцепена(малко вероятно)
а двигателя как е има ли стабилни ниски обороти притрисане придурпване.
после
при мен има едно клапанче което е за налягането в резервоара.когато бензиновата помпа работи тя прави вакуум в резервоара а тоя клапан пуска въздух вътре за да не се натоварва помата и да не работи под вакуум
е те тоя клапан свири все едно дърпаш въздух с присвити устни


Колега.. двигатела работи много добре.. като часовник е.. в ниски.Това за въздуха и усните.. е точно така.. и точно такав шум се чува. като запаля колата и като я угася се чува това свистене .. и то за около 10-тина секунди.. но ще проверя и мъркучите..
Благодаря за инфото :bchug:
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook