колко може да загрява
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
колко може да загрява
Днес я оставих на слинце с включен климатик за 25 минути и беше загряла до чертичката след средната, възможно ли е да и е станало нещо.Колата е тдс.
и аз съм направил същия експеримент
колата трябва да загрява до средата айде до 12:01 повече не..оттам нататък говорим за проблем на охладителна система...може виско,термостат,водна помпа,радиатор пък може и вода да няма или да не е обезвъздушена...ако не ти се занимава с пукнати глави,и вярвай ми тия дизели много лесно им се цепят главите заради прегряване, води я на сервиз...аз да бях на твоето място щях да бягам направо а не да питам по форуми
колата трябва да загрява до средата айде до 12:01 повече не..оттам нататък говорим за проблем на охладителна система...може виско,термостат,водна помпа,радиатор пък може и вода да няма или да не е обезвъздушена...ако не ти се занимава с пукнати глави,и вярвай ми тия дизели много лесно им се цепят главите заради прегряване, води я на сервиз...аз да бях на твоето място щях да бягам направо а не да питам по форуми

- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
а така като беше загряла я изгасих веднага,перката на радиатора не се въртеше.защо? Не трябва ли да се върти
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Kristopher написа:а така като беше загряла я изгасих веднага,перката на радиатора не се въртеше.защо? Не трябва ли да се върти
Ами защото перката е пряко свързана с двигателя с така наречения виско съединител, изключиш ли двигателя спира и тя. При тези БМВ-а няма класическата система за охлаждане с еликтрическа перка.
May the BMW force be with you!
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
- Niky Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.03.2004
- Местоположение: София
При спукване на глава - меша масло и антифриз, харчи антифриз, има по-ниско налягане в цилиндъра, мотора променя работата си и т.н. Няма ясна формула за температура при която пука глава. Случвало ми се е със старото BMW да работи в червената зона без последствия и също така да спукам глава преди да стигне до червената зона.
Niky Georgiev
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Проверих виско съединителя,помпата си работи,вода си има.Виско съед. го проверих както ме опътиха: със роло списание не можах да я спра и като давам газ си увеличава скороста.Само не съм пробвал като я изгася топла дали ще спре веднага или ще продължи да се върти перката

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- Bavarishe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
една седмица след като температурата беше влязла в червеното буталото и биелата бяха в калника представи си как беше цепнала блока 1.8-ката
ТДС - Турбо Див Селянин
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани