323 от 170 на 192кс
Модератор: bum_bum
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- e36_Fanatik
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 11.08.2009
- Пол: Мъж
323 от 170 на 192кс
Здравейте колеги, искам да попитам за съвет на е36 323и което е 170кс. само със смяна не електрониката му ли се вдига мощтнота на 192кс. като на нормално 325и
/ търсих в търсачката ама нищо съществено не намерих /.
/ търсих в търсачката ама нищо съществено не намерих /.
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: 323 от 170 на 192кс
Май главата е с по-голяма горивна камера демек с по-малка степен на сгъстяване и от там по-мако мощност!Хода на вала е еднакъв,но може да има разлика в диелите или в челото на буталата ,но е по-мако вероятно.
Нека някой по запознат да каже!
Нека някой по запознат да каже!
- e36_Fanatik
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 11.08.2009
- Пол: Мъж
Re: 323 от 170 на 192кс
Четох в един Английски сайт че ставало само с кабели, ама какво точно се прави не можах да си преведа хубаво. И най-тъпото - изгубих сайта
- georgymk
- младши ентусиаст
- Мнения: 697
- Регистриран на: 21.07.2009
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: кракомобил
- Детайли за колата: [url]http://flickcabin.com/public/view/full/84667[url/]
Re: 323 от 170 на 192кс
баш така няма да стане......цели 32 коня ако се дигаха така.....
1) За намиране на жена са нужни пари и време =>
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
=> Жена = пари*време
2) "Времето е пари" =>
=> време = пари
3) Следователно от 1 и 2 - Жена = пари*пари
4) Парите са корен на всички проблеми =>
=> пари = √проблеми
Следователно от 1,2,3,4 :
---------------------------- 2
Жена = (√проблеми)
Съкращаваме корена в скобите и степента и получаваме:
Жена = проблеми.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: 323 от 170 на 192кс
e36coupe.com е твоя форум. 323 със всмукателни от М50Б25 и по-голяма дроселова клапа може да се отпуши доста. С електроника със сигурност
ще стигне нормално 325.
ще стигне нормално 325.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- e36_Fanatik
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 11.08.2009
- Пол: Мъж
Re: 323 от 170 на 192кс
Spit-Fire написа:e36coupe.com е твоя форум. 323 със всмукателни от М50Б25 и по-голяма дроселова клапа може да се отпуши доста. С електроника със сигурност
ще стигне нормално 325.
Всъщтност аз това искам да постигна нормално 325 192кс.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: 323 от 170 на 192кс
Само дето М50В25 е със Бош електроника ,а М52В25 е със Сименс
Re: 323 от 170 на 192кс
тва дет си го замислил малко няма смисал ако питаш мен по принцип тя 323ката върви колкото м50б25
Аз бих и сложил смукатели от м50б25, изпускателна генереция от м52б28 един чип и си ти няма смисал да се вкарваш в филма с смяна на електроника и то към таква мислена доста години преди твоята
Аз бих и сложил смукатели от м50б25, изпускателна генереция от м52б28 един чип и си ти няма смисал да се вкарваш в филма с смяна на електроника и то към таква мислена доста години преди твоята
Re: 323 от 170 на 192кс
а M52TU25 с каква електроника е?!
абе и аз това се чудя като чета сравнявам данните на е39 523 и 525 (аз съм с 523 2000г.) то всичко освен конете равно, нютонметри, макс. обороти, обороти при които се постига макс. мощност, 0-100, V-max, та верно май става на въпрос за някаква си тяхна лека измама нещо свързана с данъчно законодателство или нещо такова.
абе и аз това се чудя като чета сравнявам данните на е39 523 и 525 (аз съм с 523 2000г.) то всичко освен конете равно, нютонметри, макс. обороти, обороти при които се постига макс. мощност, 0-100, V-max, та верно май става на въпрос за някаква си тяхна лека измама нещо свързана с данъчно законодателство или нещо такова.
- Ogi
- Плевен тийм
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Re: 323 от 170 на 192кс
Soul_Fly написа:по принцип тя 323ката върви колкото м50б25
аз пък залагам че върви една идея повече от М50-ката и една идея по малко от 28-цата
- canibmwe30
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: Баховица
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 400кс
- Мечтае да кара: ново бмв
- Детайли за колата: Дизел
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: 323 от 170 на 192кс
canibmwe30 написа:323 и 325 разликата е хода на буталата
Уж ги дават еднакъв ход - 75мм.
Si non confectus, non reficiat.
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Re: 323 от 170 на 192кс
Чувал съм че с манипулация по изпускателния и всмукателния колектор става 190++ коня. Много разпространено е в Англия, понеже там явно данъците за 192 и за 170 коня явно са значително различни, така че търси английски форум.
- gotcha
- младши ентусиаст
- Мнения: 446
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: тухла в южните райони
- Пол: Мъж
- Кара: Diamantschwarz coupe
Re: 323 от 170 на 192кс
Колекторите са различни, също така 28-цата е с двойна генерация, а 23-ката е с единична като на 20-ската. Ако имаш мерак можеш да я направиш на 28-ца... блока е същия поне
Разлика има и в биелите -
M52B25 140mm
M52B28 135mm
Не знам колко е достоверна информацията, но ако е вярна вала на 28-цата е бая по-дълбок
Може да се мине и на бош електроника, както направи бум-бум...
В крайна сметка излиза, че май само на англичаните им е оферта да прават от М52Б25 > М52Б28 щото си излиза дебелко
Разлика има и в биелите -
M52B25 140mm
M52B28 135mm
Не знам колко е достоверна информацията, но ако е вярна вала на 28-цата е бая по-дълбок
Може да се мине и на бош електроника, както направи бум-бум...
В крайна сметка излиза, че май само на англичаните им е оферта да прават от М52Б25 > М52Б28 щото си излиза дебелко
Mens sana in corpore sano
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани