за какво служи следното нещо ..
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: за какво служи следното нещо ..
lady-killer написа:mitko_dd написа:добре ако маркуча за картерните газове ги сложа директно в ноите колектори без клапана които имат проблем ли ще е?
няма да ти работи добре мотора, то този клапан май регулира колко да вкарва от картерните газове, а и друго нещо - ако маркуча за картерните газове не го сложиш и запушиш клапана ще почне да избива масло от гарнитурите... при мен така стана...
Сигурен ли си



- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- DA HUSTLA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 8.07.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci ZHP
- Мечтае да кара: без значение к'во е63
Re: за какво служи следното нещо ..
vladiverm написа:lady-killer написа:mitko_dd написа:добре ако маркуча за картерните газове ги сложа директно в ноите колектори без клапана които имат проблем ли ще е?
няма да ти работи добре мотора, то този клапан май регулира колко да вкарва от картерните газове, а и друго нещо - ако маркуча за картерните газове не го сложиш и запушиш клапана ще почне да избива масло от гарнитурите... при мен така стана...
Сигурен ли сиИли само си чувал
Ако маркуча не е сложен няма да има налягане и причината да ти текат гарнитурите ще е друга
да сигурен съм, писал съм, че при мен така стана... клапана сдаде багажа и почна да се чува едно свистене все едно засмуква въздух от някъде, след като един майстор го заля отгоре със смола понеже си мислеше, че отгоре има една малка дупчица и от там да не би да смуче , но си остана същото и беше извадил маркуча (от което наистина като пуснеш парното и вътре понамирисва) и запушил клапана и започна да изкарва доста повече масло от гарнитурите (не че преди не е сълзяло от там, но тогава доста си избиваше) , та след като покарах малко така си намерих един клапан от една морга за 5 кинта (най-евтино от магазин беше 85 лв нов) и се оправи всичко - и обороти и теча на масло...
а и друго нещо - доколкото забелязах системата е такава, че там няма налягане а има вакуум

... 'cause pussy is pussy and baby you're pussy for life
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: за какво служи следното нещо ..
Никаква логика няма да избива маслото през здрави гарнитури
Не са ти здрави гарнитурите , не е било от липсата на вакум
вакума е помагал да не текат толкова , не да държи маслото в картера...

Не са ти здрави гарнитурите , не е било от липсата на вакум

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: за какво служи следното нещо ..
Спред мен, епоксидната смола не е подходяща за колектори. Предполагам че ще се стопи или най-малкото размекне от температурата. Има в тунинг раздела тема "карбон" и там бяха дадени различни смоли и на какви температури изтържат.
- mitko_dd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 16.08.2009
- Местоположение: Кюстендил-София
- Пол: Мъж
- Кара: e30 m3
Re: за какво служи следното нещо ..
смолата която ползвам отнася над 150 градуса по целзии
про положение ,че е издържала за гърне на пистов мотор не мисля че ще има проблем
про положение ,че е издържала за гърне на пистов мотор не мисля че ще има проблем
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: за какво служи следното нещо ..
понеже на мотора десния капак където изхвърля бендикса беше счупен и цяло парче липсваше го отлях от епоксидна смола и като карах лятото щом позагрее двигателя повече и смолата се размекваше .....
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: за какво служи следното нещо ..
mitko_dd написа:смолата която ползвам отнася над 150 градуса по целзии
про положение ,че е издържала за гърне на пистов мотор не мисля че ще има проблем
Температурата на гърнето не ми се вярва да е 150 градуса

- drift_streets
-
-
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
Re: за какво служи следното нещо ..
и има ли ефект от това нещо или просто шукарийка 

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани