Двойни карбуратори....

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 27.04.2009

Двойни карбуратори....

Мнение от ClassicDriver » 28 Сеп 2009, 14:49

....на М20Б23.Дайте сега идея къде да търся такива карбове.Вебер,Дел'Орто или Солекс.Удачно ли е да се занимавам с цялат тая магария?
Сега съм с К Жетронс,имам някои липси по него.....Не знам какво да правя.По-модрни инжекции не искам да слагам,просто не ми харесва цялата работа-нямам обяснение.Или Карбовете,или КЖетра.Идеи?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: Двойни карбуратори....

Мнение от M.Velichkov » 28 Сеп 2009, 16:11

По принцип всички по стари бегачки са с карбове. Отделен въпрос е, че/мое мнение/ с повече от един карб. ако правиш колата треа да си много сигурен в майстора. Не ти ли ги настрои както трябва, ще имаш един висок разход, бутафорна работа на колата, и никакъв вървеж. Другото е, че зор се намират чертежи за фланци за карбовете/ поне аз не можах да си намеря такива/, и съответно читави карборатори без липсващи екзотични жигльори. Лично си блъсках главата с едни Дел Орто. До сега търкалях бабата със Солекс 4а1 и дали защото не мога да намеря къде да му направя една профилактика като хората, или защото нямам късмет-резултата е вървеж като на м10б16 и разход като на м30. За това ще минавам на Кджетроник или Л. Ако ти се играе с тея пущини имам един на колата, който ще го махна и един за резервни части.
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Двойни карбуратори....

Мнение от Lenco » 28 Сеп 2009, 20:23

За половин ден ще я подкараш с ел. инжекция, със свестен дебитомер и инжектори.
Не знам какво ти харесва на 30 годишни разсъхнали се и износени карбуратори, и мех. инжекции при условие, че не си намерил ремонтни комплекти.
А за Солекса 4а1, преди години с доста ровене в нета, комплект замби и ножички, и мноо нерви разбира се, тръгна като нов. После получи газ и естествено взрив, и......... :banghead:
Това като аматьор.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Двойни карбуратори....

Мнение от michev » 28 Сеп 2009, 22:24

Как ще станат тези карбуратори на 6 цилиндъра не ми е ясно, по принцип делортото и веберите са за 4 цилиндрови машини и дефакто всеки дросел храни един цилиндър, както сега се прави ама с инжекцийте при по-съвремените бегачки или S моторите. Виждал съм навремето Е12 с М10Б20 оригинално с такива карбуратори, но мисля че бяха солекси. Та малко се отплеснах, че исках да питам има ли такива карбуратори за 6-таци и изобщо как става, а иначе и аз мисля, че ако може да подкараш инжекцията ще си спестиш много нерви, успех :D
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Re: Двойни карбуратори....

Мнение от Stanchev » 28 Сеп 2009, 22:45

такъв върши ли ти работа в много добро състояние?
http://www.e30.de/solex/
Изображение

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Двойни карбуратори....

Мнение от alpina-ma6inata » 28 Сеп 2009, 23:41

В ибей има нови вебери, поне аз съм виждал и май по спомен бяха около 600-700 долара. :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 27.04.2009

Re: Двойни карбуратори....

Мнение от ClassicDriver » 29 Сеп 2009, 10:34

Идеята ми е да монтирам 3 броя хоризонтални карбуратори.
Тоя 4А1 ми "Изеде Животеца" (цитат на един образ,по повод Ижето му),не можах да го намамя и го намразих.Предполагам,неоснователно.Предисмтва и недостатъци спрямо К Жетра?Продават ли се ремонтни комплекти за него?
Някой няма ли 3 и 4 броя хоризонтални карбове да си поблъскам малко тиквата?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: Двойни карбуратори....

Мнение от Louis » 29 Сеп 2009, 10:45

ClassicDriver написа:Идеята ми е да монтирам 3 броя хоризонтални карбуратори...

на снимка така ли изглежда идеята ти? :roll:
Изображение

Изображение
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 27.04.2009

Re: Двойни карбуратори....

Мнение от ClassicDriver » 29 Сеп 2009, 10:55

заговорихме на един и същ език..........:)
Изглежда перверзно........
На тоя М20 може ли да му се духне под опашката с с 0.5 атм да кажем,като е оборудван с К Жетра?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: Двойни карбуратори....

Мнение от M.Velichkov » 29 Сеп 2009, 11:04

ClassicDriver написа:заговорихме на един и същ език..........:)
Изглежда перверзно........
На тоя М20 може ли да му се духне под опашката с с 0.5 атм да кажем,като е оборудван с К Жетра?

По принцип носи на бой тааа пущиня
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 27.04.2009

Re: Двойни карбуратори....

Мнение от ClassicDriver » 29 Сеп 2009, 11:07

А чисто технически К Жетра съвместим ли е с принудителния надув?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: Двойни карбуратори....

Мнение от M.Velichkov » 29 Сеп 2009, 12:27

Не говоря от опит а от това какво съм чел! Носи на надув, но няма да минеш само с инхалатора :winky:
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 6.07.2006

Re: Двойни карбуратори....

Мнение от P 4446 PP » 29 Сеп 2009, 17:48

DIFFICULT DOES NOT MEAN IMPOSSIBLE
P.O.N.T.I.A.C
poor old nigga thinks its a caddillac
http://pleasehelp.hit.bg/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Re: Двойни карбуратори....

Мнение от teao » 30 Сеп 2009, 10:29

Аз карам такива на М10ка 2.1 литра. Имам Вебер и Делорто и мога да кажа че са страхотни,адски надеждни и не са чак толкова сложни за настройка. За атмосферка ти ги препоръчвам-имат невероятна реакция ,никой инжекцион не реагира така...А като разход в София под 13 не съм падал.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 6.07.2006

Re: Двойни карбуратори....

Мнение от P 4446 PP » 03 Окт 2009, 12:11

po princip vebera e po-hybav ot delortoto ima6e edna e21-ca 323 S VEBER 45 i se dvije6e dosta stabilno
PS-sry za latinicata nqmam BG :oops: viewtopic.php?f=15&t=167998
DIFFICULT DOES NOT MEAN IMPOSSIBLE
P.O.N.T.I.A.C
poor old nigga thinks its a caddillac
http://pleasehelp.hit.bg/

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook