проблем с радиатора и как го реших
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- bavaretca_tns
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: Основно на запад и по писти.
проблем с радиатора и как го реших
Става въпрос за следното.Протечими радиатора преди около седмица като запаля колата и почваше да тече.Утидох до наи близкия магазин за авто части и купих стружки. сипването на стружките става при напално загряла кола като се изсипват по преценка колко ще трябва при мен бе необходимо 2/3 от съдържаниетона кутииката.Като ги сипите в радиатора е препорачително да разкарате колата за около половин час.следете дали капи в период около два три дни.
стружките струват 2.50лв. за една котиика
стружките струват 2.50лв. за една котиика
- beco109
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: проблем с радиатора и как го реших
Браво радвам се че си си решил проблема. Надявам се този процес да няма опастност аз запушване на радяторчето на парното.

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: проблем с радиатора и как го реших

Re: проблем с радиатора и как го реших
Стружки? Чакай ще ти събера малко прахоляк и отломки от ремонта в банята, гарантиран ефект имат
Стружките ще вземат да корозират и пак да протече най-много...
После... много добре написано мнение... правописа сцепва, И-кането и то, ама честно, ти наистина ли развъртя капачката при напълно загряла кола?

После... много добре написано мнение... правописа сцепва, И-кането и то, ама честно, ти наистина ли развъртя капачката при напълно загряла кола?
- horsepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 11.05.2008
- Местоположение: Съединените Врачански Щати
- Кара: e36 316i m43 coupe
- Мечтае да кара: e36 M3 EVO
- Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!
Re: проблем с радиатора и как го реших


----->> BmW <<------
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: проблем с радиатора и как го реших
Моят радиатор течеше от казанчето в долната част. Залепих го с епоксидна смола и от 6 месеца насам нямам никакви проблеми. Смяната на гуменото уплътнение и казанчето е само временно решение, защото пластмасата на радиатора се раздува и уплътнението не приляга плътно.
Re: проблем с радиатора и как го реших
horsepower написа::lol: Няма шанс да корозира нищо според мен. Защо ли? Защото не кара с вода а антифриз! Се едно да ми кажеш че ще хване котленкамък радятора.А за отварянето на капачката на радятора съм напълно съгласен с теб, никак не е правилно!
Aма вие верно ли така си оправяте колите. Ивчо, не става въпрос за теб, ама някои от колегите направо сцепват...
По Discovery даваха да си метнеш едно яйце в радиатора, ставало перфектно, 100% някой го е пробвал вече


Освен това, за да можеш да отвориш капачката при загряла кола, системата не е държала никакво налягане. Дали колегата кара с антифриз при такъв теч... че той ще изхабява 30лв антифриз на седмица...


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: проблем с радиатора и как го реших
Liloff, на майтап лепнах казанчето, имам чисто нов радиатор, който си поръчах и малко се забави с доставката, та се наложи да покарам със стария. Аз също много мразя тези изпълнения, но за сега не смятам да го сменям, редовно проверявам нивото на антифриза, като протече, тогава.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: проблем с радиатора и как го реших
liloff написа:Стружки? Чакай ще ти събера малко прахоляк и отломки от ремонта в банята, гарантиран ефект иматСтружките ще вземат да корозират и пак да протече най-много...
После... много добре написано мнение... правописа сцепва, И-кането и то, ама честно, ти наистина ли развъртя капачката при напълно загряла кола?


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: проблем с радиатора и как го реших
стига сте го яли... прав, крив, оправил се е, и споделя... всеки си има глава, и мисли
а... и може да загрее и на отворена капачка

а... и може да загрее и на отворена капачка

Re: проблем с радиатора и как го реших
не знам ама при мен е невъзможно да отвориш капачката при загрял мотор
,и ако е отворена пак ще прелива докато изправи стрелката.зависи кво разбирате под напълно загрял де

BMW-"Шофирай с удоволствие"


- bavaretca_tns
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: Основно на запад и по писти.
Re: проблем с радиатора и как го реших
1.
аз под напално загряла кола разбирам когатострелката за температурата се закове на 12:00 часа,за теб незнам какво означава напълно загряла кола
Никои не е казал че капачката на радиатора трябва да се отвърти от веднъж или че е лесно да се отвърти пък които си е помислил че е така значи е сгрешил защото ще го изгори или антифриз или вода зависи кои с кво кара, а капачката се отвърта постепено докато налягането спадне и е възможно да се отвърти напълно и след това системата се обезвъздушава от клапана при затворена капачка
2.
колега ти от каде знаеш колко пари съм дал за антифриз да не си бил там че да казваш колко съм дал може и 1000 лева да съм дал.
3.
колега не мисля че точно ти ще ми казваш как да пиша или не и мился че този форум е за да си помагаме един друг, а не да гледаме кои как е писал или дали има правописни грешки или няма
4.
колега доста си прав по темата
5.Напоследък се натъквам все на спам в която и тема да влезна.Както се вижда за моята тема 80% от мненията съдържат спам като от сорта на еди кои си допуснал правописни грешки.
ПАК ЩЕ ПОВТОРЯ ЧЕ СМЕ ТУК /ПОНЕ СПОРЕД МЕН/ ЗА ДА МОЖЕ ВСЕКИ ДА СПОДЕЛИ КАКЪВ ПРОБЛЕМ ИМА И ДА МУ СЕ ПОМОГНЕ ИЛИ КАК ГО Е РЕШИЛ А НЕ ДА СИ ЧЕШЕМ ЕЗИЦИТЕ С РАЗНИ НЕКОМПЕТЕНТНИ МНЕНИЯ ИЛИ МНЕНИЯ КОИТО НЯМАТ ОБЩО С ТЕМАТА
krasman написа:не знам ама при мен е невъзможно да отвориш капачката при загрял мотор,и ако е отворена пак ще прелива докато изправи стрелката.зависи кво разбирате под напълно загрял де
аз под напално загряла кола разбирам когатострелката за температурата се закове на 12:00 часа,за теб незнам какво означава напълно загряла кола
Никои не е казал че капачката на радиатора трябва да се отвърти от веднъж или че е лесно да се отвърти пък които си е помислил че е така значи е сгрешил защото ще го изгори или антифриз или вода зависи кои с кво кара, а капачката се отвърта постепено докато налягането спадне и е възможно да се отвърти напълно и след това системата се обезвъздушава от клапана при затворена капачка
2.
liloff написа:horsepower написа::lol: Няма шанс да корозира нищо според мен. Защо ли? Защото не кара с вода а антифриз! Се едно да ми кажеш че ще хване котленкамък радятора.А за отварянето на капачката на радятора съм напълно съгласен с теб, никак не е правилно!
Aма вие верно ли така си оправяте колите. Ивчо, не става въпрос за теб, ама някои от колегите направо сцепват...
По Discovery даваха да си метнеш едно яйце в радиатора, ставало перфектно, 100% някой го е пробвал вече. После това не ми работи, онова не ми работи... Парното не духа, клапанчетата щракат, но не пускат... И утре кола със стружки в радиатора ще я видим в Продава като перфектна...
Освен това, за да можеш да отвориш капачката при загряла кола, системата не е държала никакво налягане. Дали колегата кара с антифриз при такъв теч... че той ще изхабява 30лв антифриз на седмица...
![]()
колега ти от каде знаеш колко пари съм дал за антифриз да не си бил там че да казваш колко съм дал може и 1000 лева да съм дал.
3.
liloff написа:Стружки? Чакай ще ти събера малко прахоляк и отломки от ремонта в банята, гарантиран ефект иматСтружките ще вземат да корозират и пак да протече най-много...
После... много добре написано мнение... правописа сцепва, И-кането и то, ама честно, ти наистина ли развъртя капачката при напълно загряла кола?
колега не мисля че точно ти ще ми казваш как да пиша или не и мился че този форум е за да си помагаме един друг, а не да гледаме кои как е писал или дали има правописни грешки или няма
4.
Владо написа:стига сте го яли... прав, крив, оправил се е, и споделя... всеки си има глава, и мисли![]()
а... и може да загрее и на отворена капачка
колега доста си прав по темата
5.Напоследък се натъквам все на спам в която и тема да влезна.Както се вижда за моята тема 80% от мненията съдържат спам като от сорта на еди кои си допуснал правописни грешки.
ПАК ЩЕ ПОВТОРЯ ЧЕ СМЕ ТУК /ПОНЕ СПОРЕД МЕН/ ЗА ДА МОЖЕ ВСЕКИ ДА СПОДЕЛИ КАКЪВ ПРОБЛЕМ ИМА И ДА МУ СЕ ПОМОГНЕ ИЛИ КАК ГО Е РЕШИЛ А НЕ ДА СИ ЧЕШЕМ ЕЗИЦИТЕ С РАЗНИ НЕКОМПЕТЕНТНИ МНЕНИЯ ИЛИ МНЕНИЯ КОИТО НЯМАТ ОБЩО С ТЕМАТА
Re: проблем с радиатора и как го реших
Колега,донякъде liloff е прав.Такъв вид ремонти са временно решаване на проблема,наскоро тук спорихме с колега за подобен ремонт с лепене на радиатора.Слагането на такива препарати не е препоръчително,но това безпаричие ни разказа играта.
Иначе преди 20-на години имах лада и по време на път текна като лейка,половин кило червен пипер и заду като бъчва.
А между другото,ако ти запуши радиатора за парното ще ти се иска да си купил два радиатора на колата
който е сменявал радиаторче на парно на е36 знае за какво говоря.




Re: проблем с радиатора и как го реших
Братле, нямам цел да се заяждам, ни най-малко... Но просто съм виждал нагледно какво се получава от побългаряване и подобни подходи. Извинявай, аз така си приказвам, без лоши чувства...bavaretca_tns написа:...
Пределно ясно ми е до какви висоти се извисява инженерната мисъл на някой квартални "мозъци" на по чаша водка в някое кръчме, познавам ги много такива хондаджии и темподобни, които искат с пръдня боя да правят, ма не става... повярвай ми. Ако не искаш, прочети какво GVT е написал. И все пак не ми се струва удачно от моята гледна точка да не се препоръчва такъв подход при оправяне на проблеми особено в охладителната система. Все пак колата си е твоя, въпрос на преценка

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани