термостат

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 9.05.2004
Кара: ....

термостат

Мнение от netsurfer_bg » 17 Юни 2009, 1:29

Стрелката си стои точно по средава, обаче като пусна дигиталния от скритото меню температурата играе от 85 до към 100 градуса без стрелката да мърда, може ли някой да види при него как е при дигиталния?
Става въпрос за извънградско ...
n42b20 е мотора

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Мнение от ///M_Martin » 17 Юни 2009, 12:02

Кажи как да го проверя дигиталният и към края на седмицата ще пътувам извънградско и ще ти дам резултат!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 9.05.2004
Кара: ....

Мнение от netsurfer_bg » 17 Юни 2009, 16:26

Instructions to access the hidden OBC functions:
1. Hold Trip Reset while turning ignition key to on position
2. OBC should show "Test"
3. Use Trip Reset to select function 19.0 that unlocks all the features
3. Wait for display to show "Off"
4. Depress Trip Reset for 1/4 second and release it
5. With no delay press Trip Reset several times to select one of the following function s

BMW E46 On-Board Computer (OBC) Hidden Codes
nr example description
1 Car Engine and cluster data
1.0 46nnn Chassis nr/VIN serial number (last 5 digits)
1.1 4nnn K-number
1.2 690236 Cluster Part #
1.3 045210 Coding (04)/diagnosis (52)/bus index (10)
1.4 1200 Week (12)/year of manufacture (2000)
1.5 09_160 Hardware (09) and software # (16.0) of cluster
1.6 Not used
1.7 04__44 CAN-version (04) KI-revision index (44)
2 (test) Cluster System Test - Activates the gauge drivers,
indicators and LEDs to confirm function
3 SI Data
3.0 1098 Used fuel in liters since last SI (Service Inspection)
3.1 0231 Periodic inspection days; elapsed days (since last SI)
4 Momentary Consumption
4.0 0145+ Instant fuel consumption - 0145=14.5 liters/100km
4.1 0018 Instant fuel consumption - 0018=1.8 l/Hour
5 Distance Gone Consumption
5.0 082 Average mileage; 082=8.2 liters/100km
5.1 0536 Calc. km to refuel (momentary distance to go)
6 Fuel Level sensor inputs in liters
6.0 109330+ Fuel level averaged; Left half sensor input=10.9 liters; Right sensor input=33.0 liters
6.1 0439+ Total tank level averaged; vlgs 6.0: 10.9+33.0=43.9 liters
6.2 0442+ Indicated value (44.2) and tank phase
7 Temperature and Speed
7.0 021+ Coolant/Engine temperature (2.1C)
7.1 130 Ambient/Outside temperature - chg met 5 pts. 125/130/135
7.2 + Engine speed / Current RPMs 1/min
7.3 + Vehicle speed / Current Speed in km/hour
8 Input value in HEX form
8.0 1d0+ System voltage ADC-Value Hex code
8.1 26C33C+ ADC Values HG left/HG right
8.2 0000 ADC Value brake degradation sensor (000=o.k.)
8.3 18C ADC Value outside temperature
9 Battery
9.0 140 Battery Voltage - 140 = UB 14.0v
9.1 242013+?
9.2 074_78+?
9.3 0011+?
10 Not used
11 Not used
12 Not used
13 GonG Gong Test
14 Not used
15 Status cluster I/O-ports (bit codes) 0=low; 1=high
1st-belt contact, seat belt fastened=0; 2) ignition lock contact, key inserted=0; 3) door contact, door open=0; 4) clock button pressed=0; 5) SI reset=0, for reset=0; 6) EGS transmission failure=0
Status Digital Outputs (bits) 0=inactive, 1=active
1) Gong output; 2) Brake warning lamp; 3) Low fuel warning lamp; 4) EGA lamp; 5) seat belt lamp; 6) manipulation dot
16 Not used
17 Not used
18 Not used
19 Lock Status; unlocks functions in range 3-18
19.0 L-On/L-Off Unlock: press button when "L-Off"
20 Not used
21 Software Reset; reset OBC settings
00 End of test

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Мнение от ///M_Martin » 17 Юни 2009, 17:10

:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 17 Юни 2009, 17:45

Мисля че така си е нормално :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 17 Юни 2009, 17:47

и аз имам спомени, че стрелката започва да се движи едва когато има проблем
тези граници сигурно са нормални за средно положение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 9.05.2004
Кара: ....

Мнение от netsurfer_bg » 17 Юни 2009, 18:08

аз затова искам да видя при другите как е :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 2.07.2007
Местоположение: Дупница
Детайли за колата: 320д, 320и, 328и

Мнение от oTECa » 17 Юни 2009, 22:27

Колега, стрелката на температурата винаги трябва да ти е на средата. В диапазона от 80 до 105 градуса тя винаги седи на средата. Докато е там всичко е ок. Ако тръгне нагоре значи имаш доста голям и лош проблем. Ако тръгне надолу значи някои от термостатите е останал отворен.

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Мнение от ///M_Martin » 20 Юни 2009, 15:00

Колега проверих го днес-и е ок-в смисъл стрелката не е толкова чувствителна колкото дигиталните данни.Всичко ти е ок ако стрелката си стои по средата!
Надявам се да съм ти бил от полза!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 9.05.2004
Кара: ....

Мнение от netsurfer_bg » 20 Юни 2009, 15:36

мерси, значи е ок :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 21 Юни 2009, 13:46

Да не отварям нова тема, да питам тук: Не работещ термостат т.е. загрява ми бавно колата, хваща ли се на диагностика и ако не се хване ... да сменя само малкия ? Защото големия мисля, че при диагностика на двигател би трябвало да се лови ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 23.02.2009
Местоположение: Варна

Мнение от Vanio_bmw » 21 Юни 2009, 19:06

термостат на диагностика не се хва6та ,поне при мене бе6е така.Смени 1-во малкия ,лесно е за 5 мин и си готов.Големия като цяло е здрав оба4е у6и4ките на корпуса са мн кекави и се 4упят лесно- и остава отворен т.е трябва да се подмени.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 22 Юни 2009, 10:27

Търгнеш ли да сменяш термостат - сменяй и двата. Както писа колегата в горния пост, големия обикновенно е принципно функциониращ но със счупени ушчки (не работи - стои отворен).
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 15 Сеп 2009, 17:22

Използвам темата за да попитам: Смених големия термостат, сега колата след като загрее няма проблеми, държи Т, но пак загрява сравнително бавно ... та да попитам дали е нормално или да променя начина на каране. Чувал съм, че не е хубаво студен двигател да се форсира, и до излизане от синия сектор карам с до 2000 оборота, но излизам от синия чак след 5км при тези обороти, а за да се изправи перпендикулярно не я ли кача на около 3000 оборота загрява след 20-30км :( .... та въпроса ми е ... Едва ли това е нормалното (въпреки, че дизела обича хладината) Да карам на по-високи обороти или да търся проблемче някъде и ако според вас не е малкия термостат ... къде може да е проблема ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.11.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d, 330xd
Мечтае да кара: M4

Мнение от ThE BeAsT » 15 Сеп 2009, 18:59

Никой ли няма подобен проблем .... и дали е проблем изобщо ... ама предполагам, че е ... защото на 15 градуса загрява бавно ... а ми на -10 :( да сменям и др термостат, да се вглеждам в печката или да карам на по-високи обороти .... или имате др предположение ???

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook