М40 загрява и трудно охлажда
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- sharksfin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: МБ W140 V8
М40 загрява и трудно охлажда
Колеги, историята е малко заплетена, ама накратко: виското ми е на по-малко от 5 хил.км. Преди 500 км шлайфахме глава и сменяхме гарнитура, както и масло (едното не беше свързано с другото, просто така се случи).До тогава не ми загряваше - застава си по средата и не мърда. Понагряваше малко, когато я карах на газ, но аз започнах да я карам само на бензин и без грижи. След смяната на маслото, поисках да ми разкарат газовото - маркуча и плочката. И от тогава загрява малко - не е стигала до бялата черта след средната (последната преди червената зона). Но охлаждаше почти веднага. В събота смених крайно гърне. Тръгнах от сервиза и след около 6-7 км. стрелката на температурата беше почти на нивото на последната бяла черта. Очаквах да охлади, ама нъцки. Не издържах и включих парното да духа топло. Охлади почти мигновенно. Като спрях топлото и пак загря. Вчера пак ми направи същия номер, само че този ппът не изключих топлото и стрелката не мръдна от средата. По принцип знам, че никой двигател не работи на постоянна температура и това загряване е нормално, но ме притесни това, че не охлажда. Някой да има някакви идеи?
- ///M3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 14.02.2004
- Местоположение: София
- Кара: '02 BMW E46 330i
Термостат? Да не би да е заседнал в почти затворено положение
Струва 50-60лв, можеш да си го смениш профилактично.

Струва 50-60лв, можеш да си го смениш профилактично.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Като начало няма да е лоШо да споделиШ кога Загрява? При седене на място, при движение, при високи обороти или на праЗен ход? Иначе никой ниЩо не може да отгатне.

- sharksfin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: МБ W140 V8
дано не е нещо по-сериозно. Утре така или иначе съм на сервиз за смяна на един маркуч. А може ли да има въздух и оттам да е белята, или..?
- sharksfin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: МБ W140 V8
Митко Ганчев написа:Като начало няма да е лоШо да споделиШ кога Загрява? При седене на място, при движение, при високи обороти или на праЗен ход? Иначе никой ниЩо не може да отгатне.
на място и по баир нагоре.
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- sharksfin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: МБ W140 V8
Митко Ганчев написа:ми по всяка вероятност виско... то като е ново, тва не Значи, че работи
пепел ти на езика

- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
обезвъздушена ли е както трябва?


Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- sharksfin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: МБ W140 V8
dangerous написа:обезвъздушена ли е както трябва?
беше преди месец. И аз се замислих да не дърпа въздух от някъде. И понеже ми покапва малко от радиаторния маркуч, имам съмнения, че си вдишва помалко от там. Другото ми съмнение е да ми е запецнал термостата в някакво нетипично положение. Довечера ще я карам, да видим спецовете какво ще кажат.
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
няма значение преди колко време е било не е ли обезвъздушена както трябва ще ти грее.
Фнимавай със спецовете че те много обичат да казват петстин леа(примерно)
Фнимавай със спецовете че те много обичат да казват петстин леа(примерно)
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
ОбеЗвъЗдуШаването на м40 е точно 10 минути. За оЩе толкова няма проблем да свалиШ на някое приятелче с е36 или е34 виското и да опитаШ и с друго виско. Ако не са тия двата проблема, остава термостата по всяка вероятност.

- sharksfin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: МБ W140 V8
Re: М40 загрява и трудно охлажда
Операци "мистериозна топлина" приключи с успех след смяна на термостат и водна помпа (които си бяха оригиналните, 18 годишни). Нормалните хора го правят веднага след покупката, а аз 9 месеца след това. Добре, че не роди...
Акълът е нещо, което можеш да даваш, без да го имаш.
- Svetozart
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 24.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d
Re: М40 загрява и трудно охлажда
Колко се изръси?
Май и аз отивам на там.
Май и аз отивам на там.
- sharksfin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 13.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: МБ W140 V8
Re: М40 загрява и трудно охлажда
термостат - 35 лева
водна помпа - 97 лева
с труда общо 150 лева
водна помпа - 97 лева
с труда общо 150 лева
Акълът е нещо, което можеш да даваш, без да го имаш.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани