Колата умря!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- R_Lakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 31.05.2008
- Местоположение: Hull UK, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
- Мечтае да кара: F10
Колата умря!
Колеги много яко закъсах. Историята е следната. Карам си аз нормално с 50 градско и за да не мина на червено набих рязко спирачки. И в момента в които спрях, абсолютно всички тоци в колата изчезнаха
И това посредата на кръстовището. Вискам си сигурно клемите на акумулатора нещо са се разместили. Проверих добре са си. Акумулатора е в багажника. Гледах отпред кабелите и ток до тях стига. От дясно обаче при бушоните вече няма! Помагаите щот съм в шах.
Иначе преди да тръгна си запали нормално. От какво може така изведнъж да изгуби желание за живот?


- R_Lakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 31.05.2008
- Местоположение: Hull UK, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
- Мечтае да кара: F10
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колега , казваш че ток стига до двигателния отсег , но не и до бушониерата ... Как го установи това , мерил си с мултицет или... ? Щом си установил до къде има ток , какъв е бил проблема да установиш защо не стига ток до бушониерата .... Кабела от плюса в двигателния отсег (на мястото на акумулатора) отива към бушониерата , виж той да не се е разхлабил ....Виж си масата да не се е разхлабила .... Виж и от пред в двигателния отсег да не ти се е разхлабила масата или да е окислила ... Други насоки през форума е трудно да се дадът ...
- R_Lakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 31.05.2008
- Местоположение: Hull UK, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
- Мечтае да кара: F10
Благодаря ти, чесно казано се надявах ти да кажеш нещо. Ами аз днес гледах като свиня на чужда порта
Един добър човечец доиде с мутицет
и ми замери навсякъде. Иначе филма ще е як утре, ще трябва да търся пътна помощ щот нямам дупка за теглича на мойта прекрасна стъклопластова броня
Възможно ли е, да е от имобилаизера на алармата?



- snaiperist0
-
-
- Мнения: 579
- Регистриран на: 21.08.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: e30 m3
R_Lakov написа:Благодаря ти, чесно казано се надявах ти да кажеш нещо. Ами аз днес гледах като свиня на чужда портаЕдин добър човечец доиде с мутицет
и ми замери навсякъде. Иначе филма ще е як утре, ще трябва да търся пътна помощ щот нямам дупка за теглича на мойта прекрасна стъклопластова броня
Възможно ли е, да е от имобилаизера на алармата?
да не мислиш че си единствен с тоа проблем с бронята ? просто хвани от доло на щангата няма никаф проблем с нормално дърпане от човек дет може

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
R_Lakov написа:Благодаря ти, чесно казано се надявах ти да кажеш нещо. Ами аз днес гледах като свиня на чужда портаЕдин добър човечец доиде с мутицет
и ми замери навсякъде. Иначе филма ще е як утре, ще трябва да търся пътна помощ щот нямам дупка за теглича на мойта прекрасна стъклопластова броня
Възможно ли е, да е от имобилаизера на алармата?
A aкомулатора как ти е понеже на мен на астрата стаан точна като при теб само ,че спрях на светофара и до тука.Не ти светва лампата за акомулатор но може да е заминал премери го и прецени

- R_Lakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 31.05.2008
- Местоположение: Hull UK, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
- Мечтае да кара: F10
Мерих го, уж си е наред. А успях да пробвам и с друг акумулатор. Както казах ток до отпред стига. А попринцип алармата къде се връзва преди бушониерата или ...?
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Ами попринцип трябжа да е може би преди нея понеже съм виждал слагани предпазители по плюсовия проводник.
Вероятмп е о да е имобилайзера опитай да ресмеш алармата и да видиш как е
Вероятмп е о да е имобилайзера опитай да ресмеш алармата и да видиш как е

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
R_Lakov написа:Благодаря ти, чесно казано се надявах ти да кажеш нещо. Ами аз днес гледах като свиня на чужда портаЕдин добър човечец доиде с мутицет
и ми замери навсякъде. Иначе филма ще е як утре, ще трябва да търся пътна помощ щот нямам дупка за теглича на мойта прекрасна стъклопластова броня
Възможно ли е, да е от имобилаизера на алармата?
Това със "свинята на чужда порта " ми хареса ...

Не мисля , че проблема ти е в аларма или имобилайзер ... , за да угасне всичко напълно най вероятно ти пропада захранването на основен проводник ... не може току така да угасне всичко от раз ... Имобилайзера обикновено се връзва така , че да прекъсва захранването на горивна помпа , стартер , но не и така ,че да изключи всичко напълно .... както и аларма .... Гледам си от Плевен , не може да няма някой там да ти види колата ...
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Не е от алармата/имобилайзер , Методи те насочи , търси по силовите проводници.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- _OSMICATA_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 3.12.2007
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Като чета колко си запознат с електрическата инсталация на колата по добре спри да търсиш
а намери маистор няма да ти вземе повече от 20лв. проблема ти е прост!

Come play with POWER
- R_Lakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 31.05.2008
- Местоположение: Hull UK, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
- Мечтае да кара: F10

Ето го виновника. Немога да си обясня защо стана така. Значи на горния червен кабел си имаше ток на долния обаче не. Долните два кабела се притискаха от гаиката върху метална пластина. Сменихме я с друга и всичко се оправи


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- R_Lakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 31.05.2008
- Местоположение: Hull UK, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
- Мечтае да кара: F10
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
пластината е била окислена ... въпреки че там тече голям ток достигащ 150-180А при въртене на стартера ,напрежението от 12V е твърде ниско за да пробие дори и тънък слой окис по контактни повърхности ... за това редовно трябва да се почистват клемите на акумулатора ,както и клемата на стартера и масата на купето
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани