Колата умря!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 31.05.2008
Местоположение: Hull UK, Плевен
Пол: Мъж
Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
Мечтае да кара: F10

Колата умря!

Мнение от R_Lakov » 14 Сеп 2009, 20:40

Колеги много яко закъсах. Историята е следната. Карам си аз нормално с 50 градско и за да не мина на червено набих рязко спирачки. И в момента в които спрях, абсолютно всички тоци в колата изчезнаха :shock: И това посредата на кръстовището. Вискам си сигурно клемите на акумулатора нещо са се разместили. Проверих добре са си. Акумулатора е в багажника. Гледах отпред кабелите и ток до тях стига. От дясно обаче при бушоните вече няма! Помагаите щот съм в шах. :help: Иначе преди да тръгна си запали нормално. От какво може така изведнъж да изгуби желание за живот?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 31.05.2008
Местоположение: Hull UK, Плевен
Пол: Мъж
Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
Мечтае да кара: F10

Мнение от R_Lakov » 14 Сеп 2009, 22:14

Поне някаква насока ми даите :help: Да поясня че съм с аларма МАК

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 14 Сеп 2009, 22:47

Колега , казваш че ток стига до двигателния отсег , но не и до бушониерата ... Как го установи това , мерил си с мултицет или... ? Щом си установил до къде има ток , какъв е бил проблема да установиш защо не стига ток до бушониерата .... Кабела от плюса в двигателния отсег (на мястото на акумулатора) отива към бушониерата , виж той да не се е разхлабил ....Виж си масата да не се е разхлабила .... Виж и от пред в двигателния отсег да не ти се е разхлабила масата или да е окислила ... Други насоки през форума е трудно да се дадът ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 31.05.2008
Местоположение: Hull UK, Плевен
Пол: Мъж
Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
Мечтае да кара: F10

Мнение от R_Lakov » 14 Сеп 2009, 22:56

Благодаря ти, чесно казано се надявах ти да кажеш нещо. Ами аз днес гледах като свиня на чужда порта :mhihi: Един добър човечец доиде с мутицет :shock: и ми замери навсякъде. Иначе филма ще е як утре, ще трябва да търся пътна помощ щот нямам дупка за теглича на мойта прекрасна стъклопластова броня :evil: Възможно ли е, да е от имобилаизера на алармата?


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

Мнение от snaiperist0 » 14 Сеп 2009, 23:10

R_Lakov написа:Благодаря ти, чесно казано се надявах ти да кажеш нещо. Ами аз днес гледах като свиня на чужда порта :mhihi: Един добър човечец доиде с мутицет :shock: и ми замери навсякъде. Иначе филма ще е як утре, ще трябва да търся пътна помощ щот нямам дупка за теглича на мойта прекрасна стъклопластова броня :evil: Възможно ли е, да е от имобилаизера на алармата?


да не мислиш че си единствен с тоа проблем с бронята ? просто хвани от доло на щангата няма никаф проблем с нормално дърпане от човек дет може ;)
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 14 Сеп 2009, 23:18

R_Lakov написа:Благодаря ти, чесно казано се надявах ти да кажеш нещо. Ами аз днес гледах като свиня на чужда порта :mhihi: Един добър човечец доиде с мутицет :shock: и ми замери навсякъде. Иначе филма ще е як утре, ще трябва да търся пътна помощ щот нямам дупка за теглича на мойта прекрасна стъклопластова броня :evil: Възможно ли е, да е от имобилаизера на алармата?

A aкомулатора как ти е понеже на мен на астрата стаан точна като при теб само ,че спрях на светофара и до тука.Не ти светва лампата за акомулатор но може да е заминал премери го и прецени
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 31.05.2008
Местоположение: Hull UK, Плевен
Пол: Мъж
Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
Мечтае да кара: F10

Мнение от R_Lakov » 14 Сеп 2009, 23:20

Мерих го, уж си е наред. А успях да пробвам и с друг акумулатор. Както казах ток до отпред стига. А попринцип алармата къде се връзва преди бушониерата или ...?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Мнение от Smoocki » 14 Сеп 2009, 23:31

Ами попринцип трябжа да е може би преди нея понеже съм виждал слагани предпазители по плюсовия проводник.
Вероятмп е о да е имобилайзера опитай да ресмеш алармата и да видиш как е
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 15 Сеп 2009, 1:03

R_Lakov написа:Благодаря ти, чесно казано се надявах ти да кажеш нещо. Ами аз днес гледах като свиня на чужда порта :mhihi: Един добър човечец доиде с мутицет :shock: и ми замери навсякъде. Иначе филма ще е як утре, ще трябва да търся пътна помощ щот нямам дупка за теглича на мойта прекрасна стъклопластова броня :evil: Възможно ли е, да е от имобилаизера на алармата?


Това със "свинята на чужда порта " ми хареса ... Изображение

Не мисля , че проблема ти е в аларма или имобилайзер ... , за да угасне всичко напълно най вероятно ти пропада захранването на основен проводник ... не може току така да угасне всичко от раз ... Имобилайзера обикновено се връзва така , че да прекъсва захранването на горивна помпа , стартер , но не и така ,че да изключи всичко напълно .... както и аларма .... Гледам си от Плевен , не може да няма някой там да ти види колата ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 15 Сеп 2009, 1:17

Не е от алармата/имобилайзер , Методи те насочи , търси по силовите проводници.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 3.12.2007
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж
Кара: BMW
Мечтае да кара: M

Мнение от _OSMICATA_ » 15 Сеп 2009, 1:23

Като чета колко си запознат с електрическата инсталация на колата по добре спри да търсиш :winky: а намери маистор няма да ти вземе повече от 20лв. проблема ти е прост!
Come play with POWER

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 31.05.2008
Местоположение: Hull UK, Плевен
Пол: Мъж
Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
Мечтае да кара: F10

Мнение от R_Lakov » 15 Сеп 2009, 13:08

Изображение
Ето го виновника. Немога да си обясня защо стана така. Значи на горния червен кабел си имаше ток на долния обаче не. Долните два кабела се притискаха от гаиката върху метална пластина. Сменихме я с друга и всичко се оправи :shock: Незнам защо от рязко натискане на спирачката, тази пластина спря да е проводник :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 15 Сеп 2009, 14:07

защо просто не притегна гайките след като зачистиш окислената пластина

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 31.05.2008
Местоположение: Hull UK, Плевен
Пол: Мъж
Кара: Мечтата карах. Сега е ред на ГТ
Мечтае да кара: F10

Мнение от R_Lakov » 15 Сеп 2009, 14:17

Ами ние едвам я развихме, толкова беше затягана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 15 Сеп 2009, 14:31

пластината е била окислена ... въпреки че там тече голям ток достигащ 150-180А при въртене на стартера ,напрежението от 12V е твърде ниско за да пробие дори и тънък слой окис по контактни повърхности ... за това редовно трябва да се почистват клемите на акумулатора ,както и клемата на стартера и масата на купето

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook