чистачки E34
Модератор: Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- yuliancho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
Съвет от мен: карайте се с оригинални чистачки - това е елемент чиято служба е да те облекчи до максимум в сложни метео условия. Знаете че в дъжд е невъзможно да караш без чистачки! Затова милиард пъти е по-добре да ти бършат чистачите и да какраш най-малкото по-спокойно, отколкото от ненужна гъзария да страдаш, а и да влизаш в риск не само за ламарините а и за здравет!
Какво им е на оригиналните за модела!? да 53-60 лева струват - но за чистачки си струва, не караме жигули за да ни струват стотинки.
На мен мисе случи - бях сложил едни, готини изглеждат, но заради нестандарта на шофьорксата бях правил едни приспособления от едни адаптори които продават, пилих рамото, силикон, простотии за половин неделен следобед! и резултата не закъсня - дъжд голям, пускам дори на макс да бършат и по едно време "прас - прас" откачи се от рамото! имах късмет - имаше бензиностанция на 300-400 метра а и старата чистачка се търкаляше в багажника - купих си една, извадих и перото, сложих го на оригинаната и се спасих. Чувството да караш и да не виждаш през предбото стъкло е повече от ушасно!
После си купих БОШ и са на няколко месеца! и бършат готино! и съм спокоен. На никой не му се иска да го хване бурята на Петрохан, Шипка, Троян Кърнаре и тем подобни красиви но иначе злокобни и душегубни места и да не е подготвен! а чистачките са от основна необходимост!
А и как от тия гумените ще ти махат сняг зимата като се натрупа? те не са масивни и са много леки и понеже нямат метална рамка са много гъвкави....може би не е добра идея
Какво им е на оригиналните за модела!? да 53-60 лева струват - но за чистачки си струва, не караме жигули за да ни струват стотинки.
На мен мисе случи - бях сложил едни, готини изглеждат, но заради нестандарта на шофьорксата бях правил едни приспособления от едни адаптори които продават, пилих рамото, силикон, простотии за половин неделен следобед! и резултата не закъсня - дъжд голям, пускам дори на макс да бършат и по едно време "прас - прас" откачи се от рамото! имах късмет - имаше бензиностанция на 300-400 метра а и старата чистачка се търкаляше в багажника - купих си една, извадих и перото, сложих го на оригинаната и се спасих. Чувството да караш и да не виждаш през предбото стъкло е повече от ушасно!
После си купих БОШ и са на няколко месеца! и бършат готино! и съм спокоен. На никой не му се иска да го хване бурята на Петрохан, Шипка, Троян Кърнаре и тем подобни красиви но иначе злокобни и душегубни места и да не е подготвен! а чистачките са от основна необходимост!
А и как от тия гумените ще ти махат сняг зимата като се натрупа? те не са масивни и са много леки и понеже нямат метална рамка са много гъвкави....може би не е добра идея
Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
...не разбирам какво му е сложното на тоя проблем...имам е34 от два месеца проблема го реших от втория опит - сменяте рамото на шофиорската чистачка с такова от е36 и вече нямам проблем




- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Проблема не е в рамото, а в качеството на самите чистачки от 3-4-7лв. Това ни е мисълта в последните по-дълги постове. Обаче всеки има право да кара с каквито иска чистачки.
Аз лично се убедих на служебната кола, че има значение от чистачките. Сега и историята. Прибирам се от Плевен в 10:15 вечерта. Вали, тъмно скапаните стари чистачки не чистят. Псувам и спирам на първата бензиностанция (Петрол) - Какви чистачки има за Опел Астра? От 4 лв само, тези от 7 ги свършихме. (Продавача)
Купувам аз от 4лв, защото нямаше никакви други и си викам - То все за 200км ще чистят добре чистачките нали са нови, пък после като се скапят на 1-вия месец БОШ. Слагам чистачките тръгвам и К*Р бате. Чистачките чистеха ужасно. Мажеха, скърцаха - чудо. Викам си - Нови са трябва малко да се разработят. Да ама не, до София едвам се прибрах. Няма такива псувни. После взехме от онези чистачки само перо дето са. Колегата ги препоръча, щото на неговата служебна кола си чистят екстра (Аз и нея карам) Викам добре. Е да ама не, скърцат, пропускат, прескачат. С две думи УЖАСТ. Следващите чистачки на служебната Хастра са БОШ. Още малко ги чакам тези перца от 7 лв да почистят и да ме вбесят, и смяна.
Аз лично се убедих на служебната кола, че има значение от чистачките. Сега и историята. Прибирам се от Плевен в 10:15 вечерта. Вали, тъмно скапаните стари чистачки не чистят. Псувам и спирам на първата бензиностанция (Петрол) - Какви чистачки има за Опел Астра? От 4 лв само, тези от 7 ги свършихме. (Продавача)
Купувам аз от 4лв, защото нямаше никакви други и си викам - То все за 200км ще чистят добре чистачките нали са нови, пък после като се скапят на 1-вия месец БОШ. Слагам чистачките тръгвам и К*Р бате. Чистачките чистеха ужасно. Мажеха, скърцаха - чудо. Викам си - Нови са трябва малко да се разработят. Да ама не, до София едвам се прибрах. Няма такива псувни. После взехме от онези чистачки само перо дето са. Колегата ги препоръча, щото на неговата служебна кола си чистят екстра (Аз и нея карам) Викам добре. Е да ама не, скърцат, пропускат, прескачат. С две думи УЖАСТ. Следващите чистачки на служебната Хастра са БОШ. Още малко ги чакам тези перца от 7 лв да почистят и да ме вбесят, и смяна.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: :)
Колега не знам какъв ти е проблема??? Вадиш цялото рамо на чистачката. С една умряла гайка е. Режеш рамото с една ножовка обръщаш го и ко капваш с електрожена и отново монтираш. За 10мин става. После си слагаш квито чистачки искаш. Три Е34-ки съм имал и на трите така направих и повече проблема със скъпите чистачки го нямамZoB написа:еми това е че не пасват защото тия дето се продават не ми стават нали едната лявата маи е на обратно и няма как да сложа каквато и да е друга освен ако не отида и не си купя от магазина а те са маи 70лв а тия дето аз искам са 20лв и са целите гумени нямат метални неща по тях

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- sniper74
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 15.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
колеги не разбирам що правите толко сложни интервенции, тези чистачки стажат стига малко да ползваш главата си, при мен несе е налагало от такива сложности. пък и съм доволен от тях
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
аз го казах малко по-напред в темата
"Не става само с ядене, трябва и акъл!"
а за това с обръщането на рамото, все си мисля че иначе малоумния германец е имал нещо в предвид като го е направил с обратно захващане, НО...

а за това с обръщането на рамото, все си мисля че иначе малоумния германец е имал нещо в предвид като го е направил с обратно захващане, НО...

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Малоумният германец всъщност изобщо не е малоумен. Направил си го е така за да има малоумни които да си вземат чистачки точно и само за БМВ а не да си купят от всяко ОМВ просто щото не им пасват.VesoPesa написа:аз го казах малко по-напред в темата"Не става само с ядене, трябва и акъл!"
а за това с обръщането на рамото, все си мисля че иначе малоумния германец е имал нещо в предвид като го е направил с обратно захващане, НО...


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Tъпото е че като си вземеш чистачки за 60-70лв има голяма вероятност някой да си ги хареса и да останеш без. Затова аз съм и на е36 и на е34 с тия изцяло гумените от бриколаж за 14лв, няма проблеми чистят достатъчно добре. Иначе ако сте перфекционисти BOSCH Aerotwin направо сушат прозореца ама 50лв спестени са си 50лв 

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: re
slavianko написа:...Купи си ги оригинални колега лошо няма. И им се радвай и си внушавай че заради обратното рамо сигурно чистят по добре...VesoPesa написа:...
за причината да са е обърнато рамото, много бих желал Чочо да каже, веднъж каза нещо много вярно за това и държа той да го напише и тук.

колкото до това аз какви си купувам, еми аз си купувам БОШ ЕКО/ по едни брой / и слагам гумените йм пера на огириналните ми чистачки, цялата епопея трае 5 минути и стува 15 лева и не преправям нищо

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
Това е другият вариянт колега и аз не съм казал че е лош, просто споменах моятVesoPesa написа:купувам БОШ ЕКО/ по едни брой / и слагам гумените йм пера на огириналните ми чистачки, цялата епопея трае 5 минути и стува 15 лева и не преправям нищо

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Penchev1
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 10.09.2004
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Аз съм си доволен със Шампионките , от както имам колата 6 години съм сменял само 2 пъти за доста над 300 000 км
И всичко това за има няма 100 лв

- yuliancho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...


Да обобщим - който иска и/или има пари да харчи - нека си купи Бош и т.н. - чистят без спор! но цената е фактор за отчитане
Вторият вариант включва всичко предложено от колегите! евала за краетивността! рамо от е36, обръщане със заваряване (колегата е истински българин! чистисърдечно евала!), пера (оригинални или не), новите гумени.
Истината е че незнаеш на къв просдукт ще попаднеш на нашия пазар - не зависи толкова може би от типа чистачки колкото в кой китайски кантон или турски санджак са произведени! Един китайски производител който бълва чистачки от 15 години може би се е научил вече!
Накрая едно пожелание: чистачките да ви слушат, да бършат и да са безшумни. Механизма да надживее и колата и вас! че случи ли се напът е ужасна история!
Успех на всички!
Споделения опит е полезен за всички ни!
Бъди възторжен идеалист, смел до безумство, влюбен в България до фанатизъм, честен до самопожертвуване[album][/album]
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
Re: re
VesoPesa написа:за причината да са е обърнато рамото, много бих желал Чочо да каже, веднъж каза нещо много вярно за това и държа той да го напише и тук.![]()
Ще споделиш ли за какво става дума,че ми е интересно какъв е замисъла?


8.32
- BAWARISCHE
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: софия
- Кара: вече Е38 730д 01
аз пък си купих от ДАРУ оригинални пера,смиених ги със сто зора ,дадох 70 лева,е да ви кажа не сум особено доволен колеги ...

- \MITETO\ DSB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 9.05.2008
- Местоположение: Нови хан София
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525ТДС
- Мечтае да кара: Е 38 Дизел
- Детайли за колата: Снегорин
http://prntscr.com/c056ee
Re: re
Това че оргиналните издават багажа изобщо не е вярно. Ти ако ги пускш с три пръста лед по стъклото какво очакваш?slavianko написа:Това е другият вариянт колега и аз не съм казал че е лош, просто споменах моятVesoPesa написа:купувам БОШ ЕКО/ по едни брой / и слагам гумените йм пера на огириналните ми чистачки, цялата епопея трае 5 минути и стува 15 лева и не преправям нищоВсе пак аз си го предпочитам защото зимата в Русе често е под -20* и когато падне студ вземам от най простите чистачки защото всяка сутрин са толкова залепнали че трябва буквало с чук да ги разбиваш и отлепяш. И за една седмица ако ще и най оригиналните на БМВ да са пак издават багажа. Ето затова предпочитам да си обърна рамото.


36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани