за колегите с тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- tekabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
- Пол: Мъж
- Кара: 530xd F11 individual
И аз имах подобен проблем,като ми паднеше нафтата между 1/4 и 1/2 и въртише като луда и едвам палеше.Та смених си помпата в резервоара и се оправи колата сега и с малко нафта си пали без проблем.Колега пробвай да не би от там да ти идва проблема или от бушон №18 той е за тази помпа.А иначе тдс-а си върви и без работеща помпа в резервоара но трябва да има нафта над половината за да е нормално всичко.
- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
еми по добре аз да те светна гледаи какво пиша за това не я карам на минумин да не ги засмукваvladiverm написа:vld написа:Къде го ся ония дето спореше че ТДС-а неможе да върви без помпа в резервоара![]()
jibo написа:еми да ти кажа така си я карам и нямам проблеми но не я оставам да падне по 10 литра ,то принцип дизела трябва да се кара с пове4ко гориво щото сму4е боклуци
само да те светна че помпата тегли от дъното , и като си има боклуци ще ги дръпне , или викаш като има повече нафта се разреждат. . .
Последна промяна jibo на 13 Сеп 2009, 22:34, променена общо 1 път
- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
тдс
колега виж си свещите,сигорен съм че от там ти е проблема при мен бе същото и при 4 игорели свещи пак палеше но след време ми падна акумулатора и на мен и какво ли не ми говориха помпи компресия въздух в системата.Има едно реле което подава напрежение еднакво и 4-те свещи когато ти изгори 1 свещ то подава същото напежение на другите 3 те се опитват да компесират и горят след извесно жреме една по една така ми го обясниха.Ходих в супер дизел преди 2 години по тоя въпрос само те можаха да ми оправят колата тогава въпреки многото маистори които я гледаха тогава и пускаха оферти от по 1300лв.В супер дизел за 40 мин отстраниха проблема като ми струваше 150лв.(30лв диагностика,40лв труд и 80лв свещи на Бош с 1год.гаранция)сервиза се намира до Царско село на околовръсното,мини да те погледнат или мини при Ясен от форума тои мойе да ти помогне не по-зле от някои оторизиран сервиз дори.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
jibo написа:еми по добре аз да те светна гледаи какво пиша за това не я карам на минумин да не ги засмуква
Първо си оправи колата , тогава ме светвай ТИ мене...

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- jibo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 24.12.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 320 d ,E36 TDS
- Мечтае да кара: BMW X5
аз ако сьм на тебе ще изгасна завинагиvladiverm написа:jibo написа:еми по добре аз да те светна гледаи какво пиша за това не я карам на минумин да не ги засмуква
Първо си оправи колата , тогава ме светвай ТИ мене...

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Играч си ти , личи си 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- suravia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: русе
- Кара: 325tds
vld написа:Къде го ся ония дето спореше че ТДС-а неможе да върви без помпа в резервоара![]()
много сам чел за тази помпа в резервоара и все пишат колеги че неим работела тази помпа и тва че не пали било от нея

тази помпа служи да напълни кошницата в резервоара а не дави закара нафтата до мотора
Облицовки на сгради с ал.композитни панели(etalbond)

vladiverm написа:jibo написа:еми да ти кажа така си я карам и нямам проблеми но не я оставам да падне по 10 литра ,то принцип дизела трябва да се кара с пове4ко гориво щото сму4е боклуци
само да те светна че помпата тегли от дъното , и като си има боклуци ще ги дръпне , или викаш като има повече нафта се разреждат. . .
Когато ми светне лампата за горивото tds ми пали с една идея по-трудно.
Причината, е че на помпите им е по-трудно да създадът нужното налягане, защото са за ремонт.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани