Е46-ОТКЪСВАНЕ НА ЗАДЕН МОСТ ОТ КУПЕТО
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Zagy написа:xerial написа:Ами на мен ми казах целия мост долу, резервоар също от там заваряване после мазане с нещо да не ръждясва , мост и резервоар пак горе и така 4 стотака...
Така е колега, но се свалят и задните седалки и се "шие" и отгоре. Поне моя майстор така каза и така направи. Иначе си е сложна операцията, затова не е и евтина. Ела на сбирката неделята и ще говорим
Ще ми се мн ама нямам възможност за съжеление ....

- Pitbyla
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 24.04.2009
- Местоположение: Елхово
- Пол: Мъж
- Кара: жените да плачат
според мен този вид дефект на колите идва от зад воланното устройство.На мен ми предстой този вид ремонт но до колкото имам информация ремонта не е мн лесен защото трабва да се сваля целия заден мост за да няма никакво усилие върху тъмпоните.Ако някои знае някои сервиз за този вид ремонт да пише
- titimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 3.07.2008
- Местоположение: село България
- Пол: Мъж
- Кара: през ями и окопи...
- Мечтае да кара: LEXUS
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
tOnkO_lOnkO написа:моето го оправихме без да свалям никакъв мост,-даже реглаж после не е нужен...
Е нета ли ти спре за да обясниш как... по добре да не беше казвал нищо

- b0k0
- селянина с колелото
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 14.08.2006
- Местоположение: В колата Град: Враца/София
- Пол: Мъж
- Кара: тролей
- Мечтае да кара: влак

Последна промяна b0k0 на 13 Сеп 2009, 0:44, променена общо 1 път
02' BMW E39 530d
96' BMW E36 316i coupe
95' Mercedes-Benz W202 C220
94' LADA 2104 (Червения лебед)
93' BMW E36 316i




БМВ във Facebook | www.kUkUrUkU.eU
96' BMW E36 316i coupe
95' Mercedes-Benz W202 C220
94' LADA 2104 (Червения лебед)
93' BMW E36 316i





- tOnkO_lOnkO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 14.01.2009
Отвива се дългият болт на тампона и тампона слиза надоло и не пречи толкова много.С микмак и планки изравняваш и фиксираш,-има достатчно място,-като слезеш под колата ще видиш.Сваля се гърнето от куката и тампона и слиза надоло и то за да не пречи толкова. В багажника махаш тапите и през тях може да лиснеш вода ако нешто се позадаржи пламак да не се запали нещо.След като захванеш с планки грундираш и може да сипеш малко и през тапите да се грундира хубаво да не раждясва.
При мен мисля че стана добре,-за сега не е мръднало.
Ако на някой майстор му е тясно и не му се занимава може и да се резне отвор през багажника и след това да си се завари обратно парчето, но е излишно побългаряване според мене.
Може да съм забравил някой детайл който се сваля че отдавна го правихме но при мен става без махане на целият мост, диференциали и т.н.
Успех
При мен мисля че стана добре,-за сега не е мръднало.
Ако на някой майстор му е тясно и не му се занимава може и да се резне отвор през багажника и след това да си се завари обратно парчето, но е излишно побългаряване според мене.
Може да съм забравил някой детайл който се сваля че отдавна го правихме но при мен става без махане на целият мост, диференциали и т.н.
Успех
- _OSMICATA_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 3.12.2007
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Момчета трябва да погледнем на въпроса по-сериозно и да се кажи веднъж за винаги как е наи-добре да се отстрани проблена
а не ходих тук ходих там един го закърпили друг го....
Аз (все още) няма такава кола
и несъм упрял до тоя въпрос, но ви гарантирам, че въобще нее болка за умиране дори е много елементарна работа НО как да се направи точно!
Защо не обърнем внимание на някои от колегите който спомена, че всички фейслифтови Е46 нямат този проблем
а някои погледнал ли е как точно е решен проблена там
Понеже на скоро завърших инженерна специалност пряко свързана с автомобили и техните шасита ...бла..бла..Та едно предложение да се изработи един чертеж на проблемното място, да се отиде при един инженер (да нее млад като мен!) и тои да изчисли и да разкрои една ламаринена планка с точно оределена форма и дебелина 3мм. която да ляга на точно определено място и да подсилва слабите места!
Тази планка всъщност най вероятно няма да е една а две с различна форма за ляв и за десен носач понеже купето нее симетрично там!
Направилисе веднъж всеки прос заварчик ще може да ви помогне и тогава забрави да се скъса каквото и да било!
Ще се съберете няколко колеги с този проблем дори и тези които се страхуват, че карането им може да доведе до там и ще си разделите разходите но смисъла на тази задача е да може всеки да се сдобие тези подсилки
Дори съм сигорен, че М-ките имат подсилка или двойна ламарина на задните носачи за да остискат на конете, че там не си добре какви усилия настават на 4900 оборота
И при феиса проблема може е решен по този начин

Аз (все още) няма такава кола

Защо не обърнем внимание на някои от колегите който спомена, че всички фейслифтови Е46 нямат този проблем


Понеже на скоро завърших инженерна специалност пряко свързана с автомобили и техните шасита ...бла..бла..Та едно предложение да се изработи един чертеж на проблемното място, да се отиде при един инженер (да нее млад като мен!) и тои да изчисли и да разкрои една ламаринена планка с точно оределена форма и дебелина 3мм. която да ляга на точно определено място и да подсилва слабите места!
Тази планка всъщност най вероятно няма да е една а две с различна форма за ляв и за десен носач понеже купето нее симетрично там!
Направилисе веднъж всеки прос заварчик ще може да ви помогне и тогава забрави да се скъса каквото и да било!
Ще се съберете няколко колеги с този проблем дори и тези които се страхуват, че карането им може да доведе до там и ще си разделите разходите но смисъла на тази задача е да може всеки да се сдобие тези подсилки

Дори съм сигорен, че М-ките имат подсилка или двойна ламарина на задните носачи за да остискат на конете, че там не си добре какви усилия настават на 4900 оборота

И при феиса проблема може е решен по този начин

Come play with POWER
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Не знам аз пък за пръв път чувам че фейс нямало тоя проблем.... Другото което е че на вс различно му се получава на някой напукано (както при мен) други вс е срязано... плюс това с инженера и т.н голям филм ми се струва все пак няма да копаят с тия коли ... 

- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Pitbyla написа:според мен този вид дефект на колите идва от зад воланното устройство.На мен ми предстой този вид ремонт но до колкото имам информация ремонта не е мн лесен защото трабва да се сваля целия заден мост за да няма никакво усилие върху тъмпоните.Ако някои знае някои сервиз за този вид ремонт да пише
Глупости,глупости,глупости.....задволанното устройство само допринася за по бързото развитие на този проблем,не че то е виновно че на е46 не са му сложили достатачно здрава ламарина над задния мост да го държи. Било то и 316-ка пак неудържа купето малките коне спрямо корозията която се е получила през годинките.Относно феиските,четох из чужди форуми найстина го няма този дефект,остранен е.
- _OSMICATA_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 3.12.2007
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
xerial написа:Не знам аз пък за пръв път чувам че фейс нямало тоя проблем.... Другото което е че на вс различно му се получава на някой напукано (както при мен) други вс е срязано... плюс това с инженера и т.н голям филм ми се струва все пак няма да копаят с тия коли ...
Не си прав колега първо филма няма да е голям така ти се струва елементарна е работата но трябва да се посъбере малко информация наистика каде точно се къса ламарината (при различни случаи) за да се направи както трябва

А относно
няма да копаят с тия коли

Така, че всеки да казва каквото знае и да събираме информация

Come play with POWER
- svetec1111
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 16.03.2009
КОЛЕГИ ЗНАЧИ ОКАЗА СЕ ПРОБЛЕМЪТ НАИСТИНА СЕРИОЗЕН , СКОРО ЩЕ СЛОЖА ПАК СНИМКИ КАК СЕ ОТСТРАНЯВА И ДАЛИ ИЗОБЩО ЩЕ НИ ХАРЕСА ОТСТРАНЯВАНЕТО , СЕГА СЪМ В ПРОЦЕС НА ОТСТРАНЯВАНЕ А УЖ МИ ГО НАПРАВИХА И СЪБЛДАВАМ СТРОГО ЩЕ ПИША ДОПЪЛНЕНИЕ КЪМ ТЕМАТА И АКО НЯКОИ ОТ МАИСТОРИТЕ ВИ КАЖЕ ЧЕ СКЪРЦА ОТ ТАМПОНА А НЕ ОТ СМОТАНИТЕ МУ ЗАВАРКИ НЕ ВЯРВАИТЕ ТЕЗИ ТАМПОНИ НА МОСТА ГОЛЕМИТЕ СА ПОЧТИ ВЕЧНИ ........ БЕСЕН СЪМ АМАН ОТ СМОТАНИ МАИСТОРИ МАМКА ИМ ИЗВИНЕТЕ ЗА ТОНА
- _OSMICATA_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 3.12.2007
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M
Колега не бързаи да го правиш даи да се опитаме всеки които се е сблъскал с тоя проблем и които знае нещо да даде съвет и да го направиш един път :!:
-колега моляте качи снимки на проблемното място
-колега моляте качи снимки на проблемното място

Come play with POWER
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Re: Е46-ОТКЪСВАНЕ НА ЗАДЕН МОСТ ОТ КУПЕТО
колеги имах такъв проблем и при мене и ето как го еших аз ( при мен става въпрос за е36 купе но те са сходни )
Здравейте колеги имах проблем в задната част на колата, който беше обособен от скъсване на шпилките нкойто се захваща целия заден мост към купето. Ровейкисе в интернет видях че това е честно срещан проблем при нашите коли е36 имаго и при е46 и се води че е отстранен чак при фейслифтовата е46
така много информция изчетох и много материал нмерих по тази тема даже ив нашия форум в е46 подраздела има подобна тема но при нас не видях (което е хубаво явно на никой не мусе е случвало и дано да не му се случва де ... но все пак има оправяне)
ето сега ще постна малко снимков материла какво беше при мене вече един (приятел) се беше мъчил да го преви преди но ...

това видях на пръв поглед което е
и вкам ще се прави започва се разглабяне на задния мост ...

и вижте какво видях направо останах потресен ....

последната снимка е на тшпилката която се е падала по диагонал на откъснатата
а вижте сега предишния както споменах приятел какво е изсрал ...
на следващия ден се започва едно преправяне на всичко изакано преди това ... започва се едно кърпене подсилване и разните му там да не се налага пак да лежа отдоло за глупости, и сега тук мисля да ви постна снимки на целия процес по кърпенето и подсилването ...

сега тези снимки които следват са вече подготвените плаки изчистени и готови за намазване със боди ...

и сега вече намазаните със боди планки ...

итова е подготовката по купето понеже ми се бяха скъсали и тампоните на магарето реших направо да взема и ново магаре вместо да сменям само тампони а ето го и новото магаре ...

и след акто всичко беше подготвено и събрано започна сглабянето по обратен ред
Здравейте колеги имах проблем в задната част на колата, който беше обособен от скъсване на шпилките нкойто се захваща целия заден мост към купето. Ровейкисе в интернет видях че това е честно срещан проблем при нашите коли е36 имаго и при е46 и се води че е отстранен чак при фейслифтовата е46

така много информция изчетох и много материал нмерих по тази тема даже ив нашия форум в е46 подраздела има подобна тема но при нас не видях (което е хубаво явно на никой не мусе е случвало и дано да не му се случва де ... но все пак има оправяне)
ето сега ще постна малко снимков материла какво беше при мене вече един (приятел) се беше мъчил да го преви преди но ...


това видях на пръв поглед което е



и вкам ще се прави започва се разглабяне на задния мост ...






и вижте какво видях направо останах потресен ....



последната снимка е на тшпилката която се е падала по диагонал на откъснатата
а вижте сега предишния както споменах приятел какво е изсрал ...



на следващия ден се започва едно преправяне на всичко изакано преди това ... започва се едно кърпене подсилване и разните му там да не се налага пак да лежа отдоло за глупости, и сега тук мисля да ви постна снимки на целия процес по кърпенето и подсилването ...








сега тези снимки които следват са вече подготвените плаки изчистени и готови за намазване със боди ...




и сега вече намазаните със боди планки ...




итова е подготовката по купето понеже ми се бяха скъсали и тампоните на магарето реших направо да взема и ново магаре вместо да сменям само тампони а ето го и новото магаре ...

и след акто всичко беше подготвено и събрано започна сглабянето по обратен ред
- bmw_racing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 11.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D 1999г.
Re: Е46-ОТКЪСВАНЕ НА ЗАДЕН МОСТ ОТ КУПЕТО
Ето още малко снимки на проблема (къде е и как е отстранен) http://www.cardomain.com/ride/2927228/4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани