Защо колата ми прави така ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Защо колата ми прави така ?
http://vbox7.com/play:ddcdffd8
Когато карам в града и колата е загряла като спирам за сфетофар и изключа от скорост оборотите падат до 1250, стоят така няколко секунди и падат до 800 бавно. Понякога даже ми държи по 1500 след като съм спрял и падат много бавно.
Стъпковото моторче го чистих. Само не ми казвайте вакумна клапа щото няма да го разглабям тоя колектор наново
Когато карам в града и колата е загряла като спирам за сфетофар и изключа от скорост оборотите падат до 1250, стоят така няколко секунди и падат до 800 бавно. Понякога даже ми държи по 1500 след като съм спрял и падат много бавно.
Стъпковото моторче го чистих. Само не ми казвайте вакумна клапа щото няма да го разглабям тоя колектор наново

- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
- plamen823
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: СА
- Кара: E36 323 Touring; Е36 318 Седан
Извинявам се, че се намесвам в темата но и аз го имам този проблем (318 М40). Моята има газ (обикновена) но симптомите се появяват без значение на какво карам. След като съм карал около 15 мин на газ дирктно гасне като изключа от скорост...
Изчел съм всички теми за тези обороти и не ми идва никаква идея ...
Изчел съм всички теми за тези обороти и не ми идва никаква идея ...
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
комп, кво да го правиш... понякога си има собствено виждане...
мисля, че това не е проблем... всички правят така, само дето тук има леко завишена стойност може би... при мен се спират първо на 1100-1200, и после си падат... аз си го обяснявам със стойността на оборотите, при която се отварят дюзите при спускане на скорост... другия вариянт е да постъпва малко повече въздух при движение... както го има ефекта при газифицираните, които гаснат...
но при всички случаи не го броя за проблем...
мисля, че това не е проблем... всички правят така, само дето тук има леко завишена стойност може би... при мен се спират първо на 1100-1200, и после си падат... аз си го обяснявам със стойността на оборотите, при която се отварят дюзите при спускане на скорост... другия вариянт е да постъпва малко повече въздух при движение... както го има ефекта при газифицираните, които гаснат...
но при всички случаи не го броя за проблем...
- plamen823
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: СА
- Кара: E36 323 Touring; Е36 318 Седан
При мен е постоянно...
Не е от въздуха, прави го и на място. Забравих да спомена че съм сменил моторчето за празния ход от друг перфектно работещ М40. Промени се малко но проблема си остана...
Не е от въздуха, прави го и на място. Забравих да спомена че съм сменил моторчето за празния ход от друг перфектно работещ М40. Промени се малко но проблема си остана...
Еми не винаги го прави ама се случва сравнително често. И аз единственото което мисля е, че компа си прави такива деяния с М42-то под капака. Затова ще експериментирам с бензин и добавки и ще видим как е. Не че е проблем, колата си върви нормално и не придърпва, ускорява веднага. Почистих стъпковото моторче и дроселовата клапа, огледах маркучите, няма скъсани, отворих airbox-а и там гледах да не би нещо да не уплътнява ама всичко е наред. 100% вижданията на компа са такива както каза колегата 

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Я откачи маркучето дето отива към регулатора за налягането и виж как е.При мен играта на оборотите беше доста яка и я карах с откачен маркуч за регулатора на налягането докато сменя ламбда сондата явно за да можа да смуче повече въздух ,само че при мен като спирах по светофарите се почваше лека по-лека да играят нагоре надолу и не бяха толко вискоки.Пробва ли да откачиш кабела само на стъпковия ,понеже Мето преди ми препоръча това и каза ,че оборотите трябва да застанат към 2500 или нещо такова

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD


- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Владо написа::shock: колега.... ква идея гониш със съветите дето даваш... и оборотите са около 2200... той мето знае да чете
Ами за да види дали ще има промяна ,нали се сещаче при тия коли жива диагностика няма , а стъпковия така или иначе не излиза даже и да се направи диагностика
Последна промяна Smoocki на 12 Сеп 2009, 20:57, променена общо 1 път

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
и си сменете вакуумните маркучи с нови, да видите разлика, не че е панацея ама за 5 лева си прави разлика...

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани