AGR-клапана- със или без него-
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
V-max написа:На моето М47ТУ също даваше по-добър разход с откачен вакуум на ЕГРа , както и вървеше осезаемо по-добре особено при потегляне се усеща .

Si non confectus, non reficiat.
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
© написа:marto853. написа:сори ама нещо не мога да разбера![]()
моя ЕГР работи и е изчистен но сам извадил маркучето което влиза в него и сьм го затапил сега работи ли ЕГРа или не и как е по добре
така не работи
Сигурен ли си?
Si non confectus, non reficiat.
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
© написа:говорим за вакума който управлява егр нали?
като го извадите егр клапана не работи т.е. не вкарва изгорели газове обратно за доизгаряне - няма вакум, няма кой да го отвори, освен ако не е останал така и да вкарва газове постоянно
а дали е правилно - не знам
Така е, но защо се слага ламаринката на пътя на изгорелите газове? Те също оказват натиск на клапана, за да го отворят - ако няма такава пластинка клапана не е изолиран напълно.
Si non confectus, non reficiat.
някак не ми се струва логично това, но не съм запознат
не ми се струва логично защото този клапан все пак трябва да се управлява по някакъв начин до 2700 об. и работата му да се контролира, а не да се отваря от натиска на изгорелите газове които няма как да ги управляваш... но пак казвам не съм запознат до толкова
с измъкнат вакум дава грешка веднага за неработеш егр клапан
не ми се струва логично защото този клапан все пак трябва да се управлява по някакъв начин до 2700 об. и работата му да се контролира, а не да се отваря от натиска на изгорелите газове които няма как да ги управляваш... но пак казвам не съм запознат до толкова
с измъкнат вакум дава грешка веднага за неработеш егр клапан
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
marto853. написа:преди феислифта не дава грешка или поне при мене не дава
Да не дава , но фейсовете дава. А иначе как се излоира ЕГР-то..... Слави е прав няма смисъл от ламаринка... вакума отваря клапата и тогава влизат обратно изгорелите газове а ако няма вакум няма как те да влезнат обратно. Смисъл има при фейсовете ...... сетете се за какво

- sety
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 18.08.2006
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i
- Детайли за колата: individual
Re: AGR-клапана- със или без него-
а ако клапана е блокирал отворен тогава има ли смисъл от ламаринка 


- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Re: AGR-клапана- със или без него-
sety написа:а ако клапана е блокирал отворен тогава има ли смисъл от ламаринка
Тогава го оправяш и го блокираш затворен

Колеги, тези които сте изолирали клапана, забелязали ли сте след манипулацията колата ви да загрява по-бавно особено при по-студено време, защото през кулера на изгорелите газове минава една тръбичка по-която тече антифриз, който едно временно охлажда газовете, а той самия се затопля от тях, става топлообмен, който иначе се нарушава

Re: AGR-клапана- със или без него-
загрява много по-бавно, това е нормално
за зимата е хубаво да го включите да работи
за зимата е хубаво да го включите да работи
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: AGR-клапана- със или без него-
© написа:загрява много по-бавно, това е нормално
за зимата е хубаво да го включите да работи
То си е хубаво да си караш с него

- infovan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-Е46 320D
- Мечтае да кара: нова
- Детайли за колата: Е-46
Re: AGR-клапана- със или без него-
Не си правете експерименти!Нито ще спестите гориво,нито има ефект от тази манипулация!
Автосервиз София кв.Хаджи Димитър бул.Първа Българска армия №159
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани